AndroidHealthClinic

Bodybuilder volgende week bij "help mijn man heeft een hobby"

voor zo'n k*tding zou ik er anders niet aan meewerken.

waarom vind je dat BB in een verkeerd daglicht is gezet? vond t wel meevallen.

zo gaat t toch? je ben toch 24/7 met BB bezig, tuurlijk ga je wel is wat lekkers eten,
maar zoals rtl t liet zien gaat t wel vaak

5-6x pw trainen, elke dag koken, savonds moe.

was ook wel even schrikken voor mij
je ziet maar een klein gedeelte van wat ze op hebben genomen op mijn werk
met het eten weggooien ben ik ook weg gegaan was bijzonder kwaad
je ziet mij niet zo gauw boos maar dat was totaal overbodig
eten heeft waarde voor mij
ik eet niet omdat het moet ik eet met een reden en het is functioneel voor mij,mijn buurvrouw moet misschien rondkomen van een half brood per week snap je?
dan gooi je het niet weg is respectloos
zo zijn er meerdere situatie's geweest

Vond dit ook echt een naaistreek.
Niemand maar dan ook niemand komt met zijn poten aan mijn eten !!
Zonder eten geen groei, eten is heilig.
Zijn inderdaad mensen zat die sterven van de honger, en dan pleuren ze zo ff 5 kilo kipfilet in de container :eek:
Ik heb respect voor je jongen, en vind dat je te veels te zwaar gestraft word voor het doen van goede dingen.
Welke mong**l verzint het dat iemand slechter moet gaan eten ?
Word het daar gezelliger van? Nee !!
Jij eet tegen heug en meug, want je weet dat het fout is, pizza is niet clean.
Tuurlijk kan je wel eens een keertje junken, is alleen maar goed voor je spijsvertering, maar niet elke avond, dat is gewoon niet goed.
Doe het gerust, maar alleen als je dat zelf wil.
Valt me nog mee dat je nog niet verplicht ben tot 2 verplichte zuip-avonden.
Vandaag ga je niet trainen, vanavond lig je lam in je nest :D

Maar goed, de situatie thuis is dus flink verbeterd, daar ging het om en dat is dus goed gelukt.
Ik ben zelf van mening dat daar geen programma voor nodig was, je ging vrij makkelijk om en je zag zelf ook je fouten in.

Snap trouwens ook niet dat die 'trainer' het helemaal niet voor je op nam.
Die armen van hem krijg je ook niet van een balletje gehakt met mayonaise.
Maar goed, die blonde is wel een leugentje waard :D

Rest mij nog 1 vraag, waren dat nou kipschnitzels of wat ?

Hoe is de situatie nu eigenlijk? In het programma lijkt het allemaal wel weer koek en ei. Maar volgens mij baalt hij er nog steeds van hoor. Kan me niet voorstellen dat het totaal verandert is.

Maarja het moet wel TV blijven, dus alles wordt versterkt..

Als je groeihormoon gebruikt en je ziet er nog steeds zo uit doe je toch iets rigoureus verkeerd, bij zulke figuren is minder en harder trainen vaak verstandiger dan zo clean eten. Zeg niet dat hij er niet goed uitziet, maar als je na 7 jaar trainen inclusief kuren met groeihormoon etc. nog geen animal bent icm clean eten zul je het toch echt ergens anders in moeten zoeken.
Jammer dat hij z'n thuissituatie zo moest verwaarlozen.

Ik vermoed dat dit topic geen draait meer valt te geven anders dan tegen schenen schoppen. Als mod had ik er een slot opgegooid.

waarom vind je dat BB in een verkeerd daglicht is gezet? vond t wel meevallen.

zo gaat t toch? je ben toch 24/7 met BB bezig, tuurlijk ga je wel is wat lekkers eten,
maar zoals rtl t liet zien gaat t wel vaak

5-6x pw trainen, elke dag koken, savonds moe.

De invalshoek: Aan bodybuilding verslaafde pappa, traint zich helemaal te pletter, verwaarloosd vrouw en dochter, valt 1 x flauw en gaat gerandeerd dood als ie zo door gaat.

Niet netjes. Maar goed, Mr. Williams staat ook gerant voor shit-tv.

Ik heb me iig goed vermaakt met deze aflevering van het programma :D

De invalshoek: Aan bodybuilding verslaafde pappa, traint zich helemaal te pletter, verwaarloosd vrouw en dochter, valt 1 x flauw en gaat gerandeerd dood als ie zo door gaat.

Niet netjes. Maar goed, Mr. Williams staat ook gerant voor shit-tv.

ja, ze konde moeilijk iemand neerzette die dat allemaal niet deed,

dan had je geen ''help mijn man heeft een hobby'' programma

er moet een extreem voorbeeld in.

iemand die wel tijd maakt voor zijn gezin. en ook hard traint , maar off season gewoon lekker een broodje eet hoort niet in zo'n programma. denk ik?! dan is de bedoeling van t programma weg

Sluiten maar lijkt me. Komen nu toch geen zinnige aanvullingen meer.

In before the lock!

2q9995g.jpg

Ik herkende wel veel. Het is een verslaving. Ik vind Fieny al heel tolerant. Met een paar aanpassingen kun je idd heel goed je hobby uitoefenen. Ik denk niet dat je je doelen hoeft te laten voor wat ze zijn. Ik heb mezelf ook echt moeten aanleren (vooral de psyche) om niet altijd maar verbeten te zijn op trainen. Idd heb ik nu ook een homegym en drukke weken kan ik met 3x 2uur trainen me perfect voelen en nog vooruit gaan ook.
1 van die trainingen is dan bv een zaterdagochtend zo ben je maar 2 avonden van huis.

Het eten vond ik idd wel bijzonder dat je zover ging. Zolang je buiten de wedstrijd voorbereiding zo'n 6 maaltijden met kwalitatief eiwit binnen krijgt zie ik niet in waarom je niet met je gezin zou mee kunnen eten. Als ik met anderen brood zit te eten eet ik gewoon een pak kipfilet op het brood en de rest zit er dan chocopasta op te smeren ofzo.

Je hebt een mooi gezin en ik vind je vooral een gemotiveerde atleet die zijn doelen wel gaat halen, hoop dat je de goede balans vind en maybe see you on stage.

wat een kankermongolen, al dat eten weggooien:mad:

Terug
Naar boven