D entertainer
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1.5 a 2u trainen is veel teveel, onnodig bovendien. kijk naar yates, die stond wel ff op een hoger niveau dan 90% hier, zijn kt duurde ook iets van 45 minuten per dag...IK denk dat iedereen die deze sport serieus neemt wel ongeveer 3 uur per dag ermee bezig is...je traint gemiddeld al 1,5 a 2 uur en dan nog eten en eten klaar maken...zo over de top is 5 uur dan niet als je reistijd meerekend..
edit: train ik IMO geen 7 dagen per week...heb meestal 3 rustdagen, waarop ik alleen op eten let![]()
hehe, dit verklaart het wel, man, mijn junkmaaltijden kijk ik echt naar uitmisschien wel
zit er af en toe echt mee om normaal te eten
kan het zat hebben maar als het eten voor mij staat (patatje of wat anders ) smaakt het al niet voor ik het ook maar geproefd heb
gister wel voor de tv met vrouw en kid pizza gehad (ipv Woensdag)
was na 2.min al misselijk maar dat kwam meer omdat mijn maag het niet gewoon is denk ik
ik kan ook niet een heel weekend junken,plan nu 1 maaltijd op Zondag en 1 maaltijd op Woensdag
is een begin toch?
voel me ook totaal niet schuldig dan.hij hoeft ook niet te veranderen, maar als je en een gezin wilt en trainen zul je bepaalde concessies moeten doen...Waarom die reacties van ' Hij MOET veranderen '. Ik denk dat een mens nog steeds zelf mag kiezen wat hij doet, om het dan ff extreem te zeggen. Ja das egoïstisch maar daar komt het op neer.
Natuurlijk is het in deze situatie anders omdat hij een vrouw en kindje heeft en daar komt natuurlijk een bepaalde verantwoordelijkheid bij kijken. MAAR wie zijn wij om daarover te oordelen, alsook de mensen in het programma.
Ik vind absoluut niets mis met je levensT op zich, en dat kan ook perfect. Er zijn gewoon een aantal dingen die het extreem laten lijken, en daar maakt het programma natuurlijk graag gebruik van.
Of je nu droge koolvis en rijst eet offseason of je eet vettige hamburgers met frieten, WHO CARES, je eet toch waar je jezelf goed bij voelt? Aan de andere kent is het wel zo dat je dan weer je verantwoordelijkheid moet opnemen om het eventueel zelf te koken indien je vrouw dat niet wil of wat dan ook.
Tuurlijk wil je voldoende trainen en 5* de week moet zeker volstaan, die overdreven uren als 4 uur per dag etc, zoveel is dat toch niet als je alles in rekening neemt? uurtje trainen, uurtje koken, uurtje cardio..en je zit al aan 3u... Maar van de moment dat je zegt ja ik ben 4u per dag bezig met de sport denken de 'normale' mensen natuurlijk dat je 4u traint want die hebben geen idee wat erbij komt kijken.
Verder is het ONMOGELIJK om een niet bodybuilder (proberen ) te doen begrijpen waarom je dat doet etc. Het zit gewoon in je, en alleen andere fanatiekelingen kunnen dit begrijpen. Zelf op het forum hier zijn er die het niet begrijpen...zegt genoeg.
Met je dus veranderen? Nee, gewoon meer rekening houden met en verantwoordelijkheden opnemen.
Op je vrouw ga ik niet verder ingaan, alleen vind ik als je iemand graag ziet dat je elkaar ook wat gunt, en dat komt dan van beide kanten
Grtz
brood > rijstwafelsIk wil je oude en nieuwe dieet wel eens zien en dan met kcal/eiwit/koolh/vet verhouding erbij.
Ik zag je koolvis met een flesje extran innemen?
Ik las dat je nu op brood overgaat, wat voor brood neem je nu dan aangezien je vast niet op een broodbuik zit te wachten?
In de ochtend kan je toch havermout/brinta nemen en rijstewafels de rest van de dag?
Rijstkoker op de timer snachts en hup een extra bakje mee.
Bullshit, niet iedereen is Yates, en niet iedereen traint zoals Yates.
1.5 tot 2u trainen teveel? Dan doe ik iets serieus mis...oops![]()
2 uur KT? Denk toch eens aan de cortisolBullshit, niet iedereen is Yates, en niet iedereen traint zoals Yates.
1.5 tot 2u trainen teveel? Dan doe ik iets serieus mis...oops![]()

glycemische index/insulineindex?In rijstewafels zit geen suiker en geen vet, wat gezien zijn vorige dieet dus meer bij hem past.
Ja inderdaad! Dat vond ik toen ook al: dat goeie eten weggooien was nergens nodig voor geweest. Dat had je voor mijn part nog best op kunnen eten of zo.was ook wel even schrikken voor mij
je ziet maar een klein gedeelte van wat ze op hebben genomen op mijn werk
met het eten weggooien ben ik ook weg gegaan was bijzonder kwaad
je ziet mij niet zo gauw boos maar dat was totaal overbodig
eten heeft waarde voor mij
ik eet niet omdat het moet ik eet met een reden en het is functioneel voor mij,mijn buurvrouw moet misschien rondkomen van een half brood per week snap je?
dan gooi je het niet weg is respectloos
zo zijn er meerdere situatie's geweest
weleens bij stil gestaan dat dat gewoon een karakter eigenschap is van sommige mensen? alles of niets, ben zelf ook zo...heeft weinig te maken met jezelf op de borst willen kloppen
Hoelang ben je eigenlijk bezig geweest om het niveau te bereiken waar je nu op zit? (mss staat het wel ergens maar heb ik dit over het hoofd gezien)
denk dat je de discussie niet helemaal volgt. het gaat erom dat het met de spuit makkelijker gaat en bepaalde slechte keuzes minder negatieve gevolgen hebben.
dat kun je ontkennen, maar ik heb ogen, ik hoop jij ook.
het gaat erom dat het met de spuit makkelijker gaat en bepaalde slechte keuzes minder negatieve gevolgen hebben.