XXL Nutrition

Breaking News Bodybuilding Champ Rich Piana Medically Induced Coma ... After Emergency

Om de 4-6 weken is voor velen een utopie, al zeker onder de Belgen :o

Inderdaad, in december zal ik naar NL rijden om daar mijn bloed te laten afnemen (bloedwaardentest.nl). Huisdokters hier werken echt niet gemakkelijk mee.

Om de 4-6 weken is voor velen een utopie, al zeker onder de Belgen :o

Ik moet sowieso trt zetten en daarom bloedwaarden laten testten. Wordt volledig vergoed :trollface:

Maar goed, zoals ik al zei, aan het einde van je trt periode is eigenlijk het enige moment dat het daadwerkelijk nodig is om te zien of je lichaam hersteld is. Zo niet gewoon 2-4 weken langer trt zetten :p

500 test en 400 tren. Niks bijzonders dus.
Denk dat Phil Heath en cs op wat meer zitten. Jongen heeft gewoon pech.

Lol? Hij is een jaar lang on geweest op een gram tren + andere zooi. Waarom denk je dat er zoveel ophef over hem was toen? :roflol:

Dat 500 test 400 tren verhaal is bullshit, misschien dat hij dat zette toen hij zijn hartaanval kreeg.

Toch is dat allemaal niet zoveel. Gram tren doen zoveel. Gezond is het allemaal niet en het heeft ook bijgedragen aan zn hartaanval. Op zn insta stond dat hij 500 test en 400 tren op het moment deed.
Misschien ook nog partydrugs erbij in de weekenden. Je weet het niet.

Toch is dat allemaal niet zoveel. Gram tren doen zoveel. Gezond is het allemaal niet en het heeft ook bijgedragen aan zn hartaanval. Op zn insta stond dat hij 500 test en 400 tren op het moment deed.
Misschien ook nog partydrugs erbij in de weekenden. Je weet het niet.

Ja alleen meeste mensen die het verstandig doen blijven niet continue on. Al helemaal niet als je 3 gram een jaar lang zet.

(probeer a.u.b. geen salto's te maken)

Medische aandoening en niet zozeer door eiwitsupplementen. Zehad het blijkbaar ook kunnen krijgen door gewoon veel eiwitten binnen te krijgen uit gewone voeding. Nu ja das wat ik gelezen heb toch.
Nee precies, bij elke eiwitrijke maaltijd had dat kunnen gebeuren. Meestal wordt je met die aandoening geboren echter....

Gelukkig leeft Big Lenny nog.

Laatst bewerkt:
Alsof onze mening er toe doet... Als zijn erfgenamen ruzie krijgen over de verdeling, dan vechten ze dat maar in de rechtszaal uit.

Terug
Naar boven