Fitness Seller

Breaking News Bodybuilding Champ Rich Piana Medically Induced Coma ... After Emergency

T zou mij niets verbazen als hij 2gr test + 800 tren + 1gr deca tegelijkertijd zette... Maar hey, dat is alleen maar gissen op basis van het feit dat hij een hartaanval heeft gehad. Ben benieuwd of er nog genetische problemen uit zijn MRI naar voren komen.

Het zou me niet verwonderen dat hij daarnaast T3 en Clenbuterol als snoepjes nam.

we vergeten de 100mg preworkout dbol :eek:

T zou mij niets verbazen als hij 2gr test + 800 tren + 1gr deca tegelijkertijd zette... Maar hey, dat is alleen maar gissen op basis van het feit dat hij een hartaanval heeft gehad. Ben benieuwd of er nog genetische problemen uit zijn MRI naar voren komen.

Deed die toch ook? :roflol:

Sowieso heeft die een jaar lang geblast op een achterlijke dosis.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien moet ik mijn 900mg/wk tren even bijstellen:o

Ben je van plan dat een jaar vol te houden dan? :roflol:

Op zijn minst toch 6 maanden, misschien met verhoging na verloop van tijd. Draai nu sinds 1 augustus HGH en ga dit ook minimaal 6 maanden doen (waarschijnlijk langer mij kennende). Ik weet dat het misschien een absurde dosis is maar ben al 2 jaar en 8 maanden aan het blasten en cruisen waarvan meer blast als cruise en altijd met tren aangezien dit mijn favoriet is. Dus we moeten iets...

Gaat je bloeddruk niet full r*tard?

Op zijn minst toch 6 maanden, misschien met verhoging na verloop van tijd. Draai nu sinds 1 augustus HGH en ga dit ook minimaal 6 maanden doen (waarschijnlijk langer mij kennende). Ik weet dat het misschien een absurde dosis is maar ben al 2 jaar en 8 maanden aan het blasten en cruisen waarvan meer blast als cruise en altijd met tren aangezien dit mijn favoriet is. Dus we moeten iets...

Houd je je bloedwaarden regelmatig in de gaten?

Gaat je bloeddruk niet full r*tard?

Echt merkbaar niet nee en heb hier een bloeddruk meter liggen daar meet ik ook normaal op. Wat wel merkbaar is is dat ik zeer prikkelbaar ben, kan echt boos worden om niks. Bijvoorbeeld al als er iets omvalt ofzo echt instant SNAP modus. Ik moet een stuk of 100x per dag tot 10 tellen. Inner circle weet ervan, rest heeft pech.

Houd je je bloedwaarden regelmatig in de gaten?

Ga deze maand ff bloed tappen maar dit sluit niet alles uit. Blood work kan er goed uit zien en dan kan er nog steeds wat mis zijn.

Geen idee wat je stats zijn maar 900 mg tren is behoorlijk veel.

Zou wel regelmatig je bloedwaarden laten testen en als ze te hoog worden gewoon tijdelijk cruisen zodat je lichaam herstelt.

Je wilt niet eindigen als onze body en fit freak :roflol:

Wat wel merkbaar is is dat ik zeer prikkelbaar ben, kan echt boos worden om niks. Bijvoorbeeld al als er iets omvalt ofzo echt instant SNAP modus. Ik moet een stuk of 100x per dag tot 10 tellen. Inner circle weet ervan, rest heeft pech.
Zou je hier ook wat vaker moeten doen! :p

• Like
Waarderingen: Cal_
Geen idee wat je stats zijn maar 900 mg tren is behoorlijk veel.

Zou wel regelmatig je bloedwaarden laten testen en als ze te hoog worden gewoon tijdelijk cruisen zodat je lichaam herstelt.

Je wilt niet eindigen als onze body en fit freak :roflol:

Stats links zijn up-to-date. Bloed laten checken heb je gelijk in, ben er stom genoeg een beetje laks in maar ga dus deze maand wel ff doen.

Stats links zijn up-to-date. Bloed laten checken heb je gelijk in, ben er stom genoeg een beetje laks in maar ga dus deze maand wel ff doen.

Zou wel doen, doe zelf ook om de 4-6 weken, als waarden te hoog zijn zet gewoon 6 weken trt en laat weer testen en afhankelijk daarvan ga ik weer on.

Als je 8-12 weken blasts doet gewoon 6-8 weken trt zetten en dan bloed testen of alles g2g is, vaker testen is overbodig. Uiteindelijk wil je toch alleen weten of je lichaam genoeg hersteld is om weer on te gaan.

• Like
Waarderingen: Cal_
Zou wel doen, doe zelf ook om de 4-6 weken, als waarden te hoog zijn zet gewoon 6 weken trt en laat weer testen en afhankelijk daarvan ga ik weer on.

Als je 8-12 weken blasts doet gewoon 6-8 weken trt zetten en dan bloed testen of alles g2g is, vaker testen is overbodig. Uiteindelijk wil je toch alleen weten of je lichaam genoeg hersteld is om weer on te gaan.
Om de 4-6 weken is voor velen een utopie, al zeker onder de Belgen :o

Terug
Naar boven