XXL Nutrition

Breaking News Bodybuilding Champ Rich Piana Medically Induced Coma ... After Emergency

Wat een teringweek.

Rip volgende ze youtube kanaal al een tijdje.
Erg jammer dit.

Tja als er iemand is waarbij het in de lijn der verwachting ligt om op jonge leeftijd te komen te overlijden aan een "aangeboren" hartafwijking dan staat Rich natuurlijk wel in de Top3.

Aangeboren kan haast niet. Dan had hij op jongere leeftijd problemen moet krijgen. Dallas McCarver zal eerder een aangeboren hartafwijking hebben.

RIP. Je kunt zeggen wat je wilt over Piana, maar eerlijk was hij wel.

Dit ruikt een beetje naar AAS-gebruik, met daarbij het regelmatig (overmatig) gebruik van recreatieve drugs. Dit i.c.m zijn doseringen AAS hebben hem denk ik de nek omgedaan. Iemand zei eens dat hij nog nooit iemand heeft zien overlijden aan wat AAS, maar dat het i.c.m bijv. cocaïne funest is voor het hart. Het geheel is dan meer dan de som der delen.

2:24 Apparently he had a heart attack, fell and hit his head. Presumably due to the heart attack, his brain got oxygen deprived, causing permanent brain damage. Doctors put him in coma hoping that his brain would recover, but to no avail.

2:24 Apparently he had a heart attack, fell and hit his head. Presumably due to the heart attack, his brain got oxygen deprived, causing permanent brain damage. Doctors put him in coma hoping that his brain would recover, but to no avail.

Ik was dit net aan het posten haha.
Maar zeer jammer. Ik vond Rich Piana altijd erg inspirerend en motiverend.

RIP. Je kunt zeggen wat je wilt over Piana, maar eerlijk was hij wel.

Dit ruikt een beetje naar AAS-gebruik, met daarbij het regelmatig (overmatig) gebruik van recreatieve drugs. Dit i.c.m zijn doseringen AAS hebben hem denk ik de nek omgedaan. Iemand zei eens dat hij nog nooit iemand heeft zien overlijden aan wat AAS, maar dat het i.c.m bijv. cocaïne funest is voor het hart. Het geheel is dan meer dan de som der delen.
Vergeet niet dat zijn dieet vooral junkfood was genoeg mensen die zonder aas of bodhbuilding hier ook problemen mee krijgen

Jammer dat er weer een grote naam gegaan is.
Vond zijn videos wel leuk om te zien.

Wat je ook vaak zag is dat als hij geen burgers halen hij vaak ipv broodje er sla om heen bestelde.

Heeft ook een hele tijd uit die bakken zitten eten van zo een meal prep service.

Voor een grote naam moet je veel over hebben. Rip.

Wordt YT al de 'Pable Escobar' of BB genoemd. Beetje to soon

Inderdaad, rest in peace rich.

Was nooit enorm fan van hem maar vond zijn video's wel altijd goed. Grote respect dat hij openlijke over AAS praatte. Zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten geven.

Terug
Naar boven