Een groot hart had hij zeker :')
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja als er iemand is waarbij het in de lijn der verwachting ligt om op jonge leeftijd te komen te overlijden aan een "aangeboren" hartafwijking dan staat Rich natuurlijk wel in de Top3.
2:24 Apparently he had a heart attack, fell and hit his head. Presumably due to the heart attack, his brain got oxygen deprived, causing permanent brain damage. Doctors put him in coma hoping that his brain would recover, but to no avail.
Vergeet niet dat zijn dieet vooral junkfood was genoeg mensen die zonder aas of bodhbuilding hier ook problemen mee krijgenRIP. Je kunt zeggen wat je wilt over Piana, maar eerlijk was hij wel.
Dit ruikt een beetje naar AAS-gebruik, met daarbij het regelmatig (overmatig) gebruik van recreatieve drugs. Dit i.c.m zijn doseringen AAS hebben hem denk ik de nek omgedaan. Iemand zei eens dat hij nog nooit iemand heeft zien overlijden aan wat AAS, maar dat het i.c.m bijv. cocaïne funest is voor het hart. Het geheel is dan meer dan de som der delen.
Vergeet niet dat zijn dieet vooral junkfood was genoeg mensen die zonder aas of bodhbuilding hier ook problemen mee krijgen

Heb je supersize me nog niet gezien denk ikTja, een Big Tasty is denk ik minder erg dan AAS-gebruik i.c.m pep of coke![]()