MuscleMeat

Breaking News Bodybuilding Champ Rich Piana Medically Induced Coma ... After Emergency

Ik hoorde Yates eens zeggen dat het om methamfetamine zou gegaan hebben. Dat lijkt me niet erg bevorderlijk voor het hart in ieder geval.

Laatst bewerkt:
Aas zijn een zeer indirecte oorzaak aan zijn dood

Maar hoezo zou het perse de AAS zijn die erin heeft meegewerkt, ik denk eerder gewoon dat op zo'n gewicht leven niet gezond is of het nou van spieren of vet is.

Maar ik sluit me aan bij wat @Starx6673 zegt.

Iedereen persoon heeft het recht om zijn eigen keuzes te maken, of het nou ongezond is of niet. Hij heeft waarschijnlijk genoten van zijn leven en echt zichzelf geweest.
En zoals Mark Bell in zijn video zei: Find something you love to do, and let it fucking kill you.

Ik hoorde Yates eens zeggen dat het om Methamfetamine zou gegaan hebben. Dat lijkt me niet erg bevorderlijk voor het hart in ieder geval.

In het eerste London Real interview met Dorian, zei hij dat Mentzer problemen had met het gebruik van amfetamine. Ook had hij een "buikje", wat Yates vreemd vond, omdat hij wel altijd is blijven trainen (ook na zijn pensioen). Mentzer trainde destijds veel mensen in Gods Gym en kwam op Yates over als een intelligente man, die nog veel wrok koesterde over de Mr. Olympia waarin Arnold de titel had gestolen. Wat hem ook uiteraard de nodige stress vanbinnen opleverde.

Mochten jullie hem nog niet gezien hebben

In het kort: Rich is gevallen tijdens het knippen van zijn haar, en niet meer bijgekomen. Die vials die ze vonden waren inderdaad steroids, het poeder op tafel was pre workout want dat snoof hij altijd voor de training.

• Like
Waarderingen: Cal_

2:55 he snorted oxycodone. But oh well, if he did so before a workout, i guess it technically qualifies as a 'pre-workout supplement' :cool:

In het eerste London Real interview met Dorian, zei hij dat Mentzer problemen had met het gebruik van amfetamine.

Andreas Münzer was er ook niet vies van nu ik erover nadenk. Ik heb nooit begrepen waarom sommige bodybuilders rommel willen gebruiken die een directe invloed heeft op het hart. (Clenbuterol, Ephedrine...)

• Topic Starter Topic Starter
Mooi stukje uncut Rich Piana, prachtig om te zien hoe oprecht en goed hij was.

Als ik het goed heb had hij inderdaad een Opioid addiction. Hij snoof Oxycodone en waarschijnlijk Fentanyl gekregen van de dealer bij z'n laatste bestelling dus daarom OD.

Gevallen bij haren knippen.. Denk niet dat iemand dat gelooft.

Andreas Münzer was er ook niet vies van nu ik erover nadenk. Ik heb nooit begrepen waarom sommige bodybuilders rommel willen gebruiken die een directe invloed heeft op het hart. (Clenbuterol, Ephedrine...)

Uh, voor de vetverbranding. Hier zijn ook genoeg die clen gebruiken.

Uh, voor de vetverbranding. Hier zijn ook genoeg die clen gebruiken.

Clen is rommel... Heb het 3x gebruikt waarvan 2x HG uit Spaanse apotheek...
Op 80mcg ging ik tekeer als een malle... trillende handen, zweten als een rund, hoofdpijn, slecht slapen...
nee niets voor mij...
Voor hetgeen het doet zijn er betere middelen...

Terug
Naar boven