Cal_
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 318
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus als iemand AAS gebruikt en sterft mag je hem uitlachen en voorschut zetten omdat hij volwassen is en beter had moeten weten?
Vind je dan ook dat ik nu op de longkanker afdeling van het plaatselijke ziekenhuis mensen mag gaan uitlachen omdat ze gaan sterven aan longkanker, hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door roken.. want ze zijn volwassen en hadden immers beter moeten weten.
Sorry hoor maar je slaat de plank volledig mis met je opmerking als je het mij vraagt.
Je moet überhaupt altijd respect hebben voor overleden mensen, of ze nou zijn gestorven door aas gebruik, longkanker door het roken, hart en vaatziekte door levenslang ongezond eten, of welke andere reden dan ook.
En als je geen respect hebt voor overleden mensen ben je gewoon een mong**l.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen, groetjes van de rijdende rechter.![]()

Zelfmoord plegen is egoïstisch, dus waarom zou een langzamere manier van 'zelfmoord' plegen opeens zielig zijn?
Zullen we stoppen met dit wellis nietus verhaal en weer wat meer on topic gaan / het hebben over vroegtijdig overleden bb'ers?
Omdat zelfmoord intentie heeft(men wil sterven), dit niet.
Dus als iemand zichzelf elke dag lam zuipt, vol vreet met troep en rookt, is die zielig als die dood gaat door zijn levensstijl?
Ik vind het niet zielig als iemand iets doet en daar de consequenties van moet ondervinden.
Tuurlijk is het sneu maar zou niet weten waarom grappen over wat die deed nou zo 'gemeen' zouden zijn.
Je doet nu net alsof zielig een kwaliteit van een persoon is. Men vind iets zielig, het is een perceptie, geen kwaliteit. Ik vind mensen die sterven zonder het te willen over het algemeen zielig. De dood zuigt.
Je maakt de denkfout dat consequenties noodzakelijk volgen op acties. Dit doen ze niet in het echte leven. Als ik een spoorweg oversteek en ik word door een trein omvergemaaid terwijl de slagbomen naar boven staan, ga je dan zeggen dat mijn dood een consequentie van mijn oversteken is?
Ik ben pro-zwarte humor.
Er zit een nogal groot verschil tussen het maken van een woordgrap over iemand die al dood is en het in het gezicht uitlachen van iemand die stervende is.
Goede argumenten jordy. Heb respect of je bent een mong**l.
In comes Hitler of Abu Bakr...
Hey de dood van een Herman Brood, een Andre Hazes, dat betreuren we ook. Natuurlijk was het door eigen toedoen, maar Rich was een legend en zijn youtube kanaal heeft toch voor aanzienlijk veel vermaak gezorgd.
Als een F1 coureur zichzelf dood rijdt is dat ook zijn eigen schuld, maar ook triest. Dan ga je ook niet in een respect topic lopen gallen dat hij maar niet zo dom had moeten zijn die wagen boven max toegestane bebouwde kom snelheid te drukken.
RIP Rich!
Hey de dood van een Herman Brood, een Andre Hazes, dat betreuren we ook. Natuurlijk was het door eigen toedoen, maar Rich was een legend en zijn youtube kanaal heeft toch voor aanzienlijk veel vermaak gezorgd.
Als een F1 coureur zichzelf dood rijdt is dat ook zijn eigen schuld, maar ook triest. Dan ga je ook niet in een respect topic lopen gallen dat hij maar niet zo dom had moeten zijn die wagen boven max toegestane bebouwde kom snelheid te drukken.
RIP Rich!