XXL Nutrition

Breaking News Bodybuilding Champ Rich Piana Medically Induced Coma ... After Emergency

• Topic Starter Topic Starter
Zullen we stoppen met dit wellis nietus verhaal en weer wat meer on topic gaan / het hebben over vroegtijdig overleden bb'ers?

Dus als iemand AAS gebruikt en sterft mag je hem uitlachen en voorschut zetten omdat hij volwassen is en beter had moeten weten?

Vind je dan ook dat ik nu op de longkanker afdeling van het plaatselijke ziekenhuis mensen mag gaan uitlachen omdat ze gaan sterven aan longkanker, hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door roken.. want ze zijn volwassen en hadden immers beter moeten weten. :o

Sorry hoor maar je slaat de plank volledig mis met je opmerking als je het mij vraagt.

Je moet überhaupt altijd respect hebben voor overleden mensen, of ze nou zijn gestorven door aas gebruik, longkanker door het roken, hart en vaatziekte door levenslang ongezond eten, of welke andere reden dan ook.

En als je geen respect hebt voor overleden mensen ben je gewoon een mong**l.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen, groetjes van de rijdende rechter. :o

Ik heb het nergens over lachen? Ik zeg alleen dat hij willens en wetens het risico heeft genomen en dat ik er daarom geen medelijden mee heb.

Als iemand als een mong**l rijdt en hij vliegt tegen een boom is die toch ook niet zielig? Is het gewoon een dooie mong**l :o

En ja als je rookt en longkanker hebt ga ik er ook geen medelijden mee hebben.

Zelfmoord plegen is egoïstisch, dus waarom zou een langzamere manier van 'zelfmoord' plegen opeens zielig zijn?

Hitler was geen youtuber ..;..

• Like
Waarderingen: mat
Omdat zelfmoord intentie heeft(men wil sterven), dit niet.

Dus als iemand zichzelf elke dag lam zuipt, vol vreet met troep en rookt, is die zielig als die dood gaat door zijn levensstijl?

Ik vind het niet zielig als iemand iets doet en daar de consequenties van moet ondervinden. Tuurlijk is het sneu maar zou niet weten waarom grappen over wat die deed nou zo 'gemeen' zouden zijn.

Deze week is wel weer zo een week dat je nadenkt over a s. Gebruik.
Andere kan is iedereen het over een week weer vergeten.

Dus als iemand zichzelf elke dag lam zuipt, vol vreet met troep en rookt, is die zielig als die dood gaat door zijn levensstijl?

Je doet nu net alsof zielig een kwaliteit van een persoon is. Men vind iets zielig, het is een perceptie, geen kwaliteit. Ik vind mensen die sterven zonder het te willen over het algemeen zielig. De dood zuigt.

Ik vind het niet zielig als iemand iets doet en daar de consequenties van moet ondervinden.

Je maakt de denkfout dat consequenties noodzakelijk volgen op acties. Dit doen ze niet in het echte leven. Als ik een spoorweg oversteek en ik word door een trein omvergemaaid terwijl de slagbomen naar boven staan, ga je dan zeggen dat mijn dood een consequentie van mijn oversteken is?

Tuurlijk is het sneu maar zou niet weten waarom grappen over wat die deed nou zo 'gemeen' zouden zijn.

Ik ben pro-zwarte humor.

Denk dat er iig veel zijn bijzondere karakter en eigen stijl gaan missen.... Of je hem nu leuk vond of niet hij was écht en zich zelf. Ongelofelijk trouwens dat bericht op ig van die ex van hem.. Hoe doorzichtig ... ... ...

Je doet nu net alsof zielig een kwaliteit van een persoon is. Men vind iets zielig, het is een perceptie, geen kwaliteit. Ik vind mensen die sterven zonder het te willen over het algemeen zielig. De dood zuigt.

Je maakt de denkfout dat consequenties noodzakelijk volgen op acties. Dit doen ze niet in het echte leven. Als ik een spoorweg oversteek en ik word door een trein omvergemaaid terwijl de slagbomen naar boven staan, ga je dan zeggen dat mijn dood een consequentie van mijn oversteken is?

Ik ben pro-zwarte humor.

Nee maar als ze dicht zijn dan neem je toch bewust een risico en als je dan gegrepen wordt door een trein is het toch je eigen schuld?

RIP

Ik was geen fan, maar hij was toch echt wel een soort icoon, of je hem nou wel of niet leuk vond.

Er zit een nogal groot verschil tussen het maken van een woordgrap over iemand die al dood is en het in het gezicht uitlachen van iemand die stervende is.

Het komt op het zelfde neer, het is allebei laf kansloos gedrag. Maar blijkbaar binden som
Goede argumenten jordy. Heb respect of je bent een mong**l.

In comes Hitler of Abu Bakr...

Volgens mij is het punt wat ik wil maken duidelijk, dat je het daar blijkbaar niet mee eens bent zegt genoeg.

Het is triest wat er is gebeurd maar ook zijn eigen schuld. Iedereen met een beetje verstand weet dat dit allemaal niet gezond is. Aan de andere kant is elke dag vet en veel suiker eten, roken en elke weekend je de vernieling in drinken of slikken ook niet gezond.
Ik denk ook dat zo'n iemand (en vele anderen (top) bodybuilders) "ziek" zijn in hun hoofd, net zoals bij Anorexia het geval is maar dan de tegenhanger.
Daarbij had hij een bepaalde status en nivo en moest hij dit handhaven, of zelfs steeds verbeteren omdat er veel geld in zijn wereldje en omgeving omgaat (sponsors, media etc)

Dus ja ik vind het triest dat dit gebeurt is, maar hij blijft altijd zelf verantwoordelijk voor zijn daden...
Neemt niet weg dat hij een bruut fysiek had.

Hey de dood van een Herman Brood, een Andre Hazes, dat betreuren we ook. Natuurlijk was het door eigen toedoen, maar Rich was een legend en zijn youtube kanaal heeft toch voor aanzienlijk veel vermaak gezorgd.

Als een F1 coureur zichzelf dood rijdt is dat ook zijn eigen schuld, maar ook triest. Dan ga je ook niet in een respect topic lopen gallen dat hij maar niet zo dom had moeten zijn die wagen boven max toegestane bebouwde kom snelheid te drukken.

RIP Rich!

Hey de dood van een Herman Brood, een Andre Hazes, dat betreuren we ook. Natuurlijk was het door eigen toedoen, maar Rich was een legend en zijn youtube kanaal heeft toch voor aanzienlijk veel vermaak gezorgd.

Als een F1 coureur zichzelf dood rijdt is dat ook zijn eigen schuld, maar ook triest. Dan ga je ook niet in een respect topic lopen gallen dat hij maar niet zo dom had moeten zijn die wagen boven max toegestane bebouwde kom snelheid te drukken.

RIP Rich!

Je hebt gelijk.

RIP Rich!

Ook dan heb je die figuren er bij zitten.. zal wel lager liggen dan bij roids tho

Niet oninteressant

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Cal_
"Show me the bodies" –John Romano (:roflol:)

Alle doodsoorzaken lijken te kloppen. Alleen zou er bij M. Mentzer ook sprake geweest zijn van druggebruik.

Terug
Naar boven