MuscleMeat

Breaking News Bodybuilding Champ Rich Piana Medically Induced Coma ... After Emergency

Ik snap niet dat er mensen zijn die bodybuilden ook als passie hebben, en dan nog misselijke kut grapjes maken over een groot bodybuilder die net overleden is.

Bodybuilden als passie hebben betekend niet dat ze achterlijk hoog aas gebruik en drugs gebruik acceptabel vinden.

Eigen schuld dikke bult. Hij is volwassen en heeft bewust deze keuze gemaakt moet hij ook de risico's willen accepteren.

Niet dat het niet triest is maar ik kan moeilijk medelijden hebben.

Bodybuilden als passie hebben betekend niet dat ze achterlijk hoog aas gebruik en drugs gebruik acceptabel vinden.

Eigen schuld dikke bult. Hij is volwassen en heeft bewust deze keuze gemaakt moet hij ook de risico's willen accepteren.

ik ben het hier niet echt mee eens.
ik denk dat zeker toen hij bekendheid kreeg hij zich wel gedwongen voelde om zo groot te blijven of worden natuurlijk en daarbij leek het me een toffe peer.

rip rich piana

Maar idd,, kies je voor steroïden neem je wel bewust het risico verder.... Maar het is natuurlijk ook wel een tic he... Een beetje aan een ziekte grenzen doet het net zo goed om zo te willen zijn.

Aan de ene kant heb ik ook zoiets van 'eigen schuld, dikke bult', maar aan de andere kant: er werd ook wel gesproken over dat hij zou lijden aan 'bigorexia', wat je als een psychische aandoening kunt beschouwen, net als de tegenhanger anorexia. Als je het zo bekijkt, zou je hem ook als slachtoffer kunnen zien...

Ik snap niet dat er mensen zijn die bodybuilden ook als passie hebben, en dan nog misselijke kut grapjes maken over een groot bodybuilder die net overleden is.

Het mag allemaal wel een onsje minder melodramatisch. Rich was ook helemaal geen 'groot bodybuilder'. Noch een goed voorbeeld voor jonge bodybuilders.

Toen Ed van Amsterdam stierf kon er wel een normale discussie plaatsvinden over verboden middelen. Anno 2017 gaat 3/4de butthurt doen over twee Noord Amerikanen.

Yates, Palumbo en Sarcev trekken niet zomaar aan de alarmbel over hedendaagse doses.

ik ben het hier niet echt mee eens.
ik denk dat zeker toen hij bekendheid kreeg hij zich wel gedwongen voelde om zo groot te blijven of worden natuurlijk en daarbij leek het me een toffe peer.

rip rich piana

Tuurlijk zal die zich gedwongen voelen maar toch mag je toch wel een beetje zelfreflectie verwachtten van iemand van zijn leeftijd.

Aan de ene kant heb ik ook zoiets van 'eigen schuld, dikke bult', maar aan de andere kant: er werd ook wel gesproken over dat hij zou lijden aan 'bigorexia', wat je als een psychische aandoening kunt beschouwen, net als de tegenhanger anorexia. Als je het zo bekijkt, zou je hem ook als slachtoffer kunnen zien...
jep imo is ieder die zo doorslaat in zijn verslaving en dan aan de AAS begint gewoon het slachtoffer van zichzelf infeite. Best sneu. Je hebt natuurlijk wel echt van die tokkies die al gelijk beginnen spuiten maar gewoon gasten die steeds meer willen hebben beetje Marijke helwege MJ achtige trek hé... Tja.. En ik denk dat hij met zijn imago en geld, bedrijf gevangen zat in zijn gebruik .....

Tuurlijk zal die zich gedwongen voelen maar toch mag je toch wel een beetje zelfreflectie verwachtten van iemand van zijn leeftijd.
Tja,, maar er zitten hier genoeg jongens die dat niet van zichzelf zien. Het is uiteindelijk toch een soort van geestesziekte als je doorslaat in dergelijke dingen.... Een hobby of passie is verstreken als je je eigen leven in de waagschaal stelt. Het was volgens mij best een toffe perel..... Die als hij gewoon lekker normaal naturel had getrained een heel lang leven had kunnen leiden met een normale vrouw die niet achter zn poen aan zat..

Vooropgesteld: ik gun dit niemand toe.
Maar in dit topic reageren mensen alsof het om 9/11, MH17 of de dood van een held gaat. Laten we eerlijk zijn: hij was vooral bekend omdat hij de enige was die niet loog over het gebruik van aas. En verder nog een beetje omdat hij heel veel broscience de wereld in slingerde. Een beetje de dorpsgek van bodybuilding.

Nogmaals: ik gun het hem niet toe, maar ik slaap er ook geen minuut minder van. En als ik dan zo'n inkoppertje krijg voorgeschoteld...

Het mag allemaal wel een onsje minder melodramatisch. Rich was ook helemaal geen 'groot bodybuilder'. Noch een goed voorbeeld voor jonge bodybuilders.

Toen Ed van Amsterdam stierf kon er wel een normale discussie plaatsvinden over verboden middelen. Anno 2017 gaat 3/4de butthurt doen over twee Noord Amerikanen.

Yates, Palumbo en Sarcev trekken niet zomaar aan de alarmbel over hedendaagse doses.

Mee eens :)

Tja,, maar er zitten hier genoeg jongens die dat niet van zichzelf zien. Het is uiteindelijk toch een soort van geestesziekte als je doorslaat in dergelijke dingen.... Een hobby of passie is verstreken als je je eigen leven in de waagschaal stelt. Het was volgens mij best een toffe perel..... Die als hij gewoon lekker normaal naturel had getrained een heel lang leven had kunnen leiden met een normale vrouw die niet achter zn poen aan zat..
Als die naturel was ging niemand hem kennen uiteraard :P niet dat je moet juicen om bekend te worden ofzo maar het hoorde bij z'n imago

Dus als iemand AAS gebruikt en sterft mag je hem uitlachen en voorschut zetten omdat hij volwassen is en beter had moeten weten?

Vind je dan ook dat ik nu op de longkanker afdeling van het plaatselijke ziekenhuis mensen mag gaan uitlachen omdat ze gaan sterven aan longkanker, hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door roken.. want ze zijn volwassen en hadden immers beter moeten weten. :o

Sorry hoor maar je slaat de plank volledig mis met je opmerking als je het mij vraagt.

Je moet überhaupt altijd respect hebben voor overleden mensen, of ze nou zijn gestorven door aas gebruik, longkanker door het roken, hart en vaatziekte door levenslang ongezond eten, of welke andere reden dan ook.

En als je geen respect hebt voor overleden mensen ben je gewoon een mong**l.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen, groetjes van de rijdende rechter. :o

Er zit een nogal groot verschil tussen het maken van een woordgrap over iemand die al dood is en het in het gezicht uitlachen van iemand die stervende is.

grappig willen zijn over de rug van een groot BB fenomeen met miljoenen volgers ???

Je moet überhaupt altijd respect hebben voor overleden mensen, of ze nou zijn gestorven door aas gebruik, longkanker door het roken, hart en vaatziekte door levenslang ongezond eten, of welke andere reden dan ook.

En als je geen respect hebt voor overleden mensen ben je gewoon een mong**l.

Goede argumenten jordy. Heb respect of je bent een mong**l.

In comes Hitler of Abu Bakr...

Terug
Naar boven