Ja jongens, standaard nare kost. In het huis waar ik woon is het wel ok, ieder doet z'n eigen ding en bovendien zijn er nog 2 wel serieus bezig (ook wel al iets langer) dus dan heb je wel een goede omgeving. Wel vinden ze dat ik erg veel eet altijd, maar ik doe dat soort dingen toch voor mezelf, ware het niet dat ik wel een hele koelkast inneem met m'n kwark enzo.
Ik heb geprobeerd met de groep mee te eten en dat is ook wel gezellig, maar ze moeten beseffen dat er ergens een grens is. Volkoren spaghetti, zilvervliesrijst, verse producten in plaats van die overbewerkte shit met reteveel vet en zakjes en pakjes.
Enige gezeik wat ik helaas wel krijg is over sommige producten die we gezamenlijk aanschaffen waarvan we dan ook de kosten delen. Als ik weer olijfolie koop dan krijg ik het hele gezanik over dat ik het alleen gebruik en dat het zo duur (5 euro per fles) is en oeh oeh en ah ah. Ja ik betaal ook voor jouw frituurvet doos!
M'n ouders is heel andere zaak. Die eten met z'n tweeën samen 's avonds zo ongeveer 50 gram (in totaal!!) en dan is het dus een hele omslag als ik er bij kom zitten. Ook bakken kwark en dat soort dingen zorgen steeds voor opmerkingen. Zogenaamd wijze opmerkingen als je weet toch dat kwark voor het slapen gaan niet goed is, en dat soort dingen.
Maar ik geloof dat ze het wel geaccepteerd hebben, als ik zeg dat ik echt wel weet waar ik mee bezig ben en er meer over lees dan zij ooit zullen doen. Maar het blijft toch moeilijk.
Verder ook heel herkenbaar: massa afvallen, wat de ****? En sommigen noemen me zelfs al sportverslaafd.

Of: weet je dat vrouwen er niet op vallen als je enorm gespierd bent.