MuscleMeat

Bodybuilding mythe doorprikt

ik gebruik alleen Protein 95 (soja-eiwit) dagen van training
niets anders
dus CLEAN:D

Dat is mooi voor je jongen...:rolleyes:

Ik zeg gewoon dat elke man die een beetje getraind is het met gemak wint van Cutler met lopen, gewoon omdat de man 140 kg weegt. Dus ja zijn filmpjes zijn propaganda en gemaakt tot meerdere glorie van Cutler die zo kan doen alsof hij een allround sportman is, wat hij 100 % zeker niet is.
Wat niet wil zeggen dat ik Cutler maar een lul vindt hoor, Mr Olympia worden is ook niet iedereen gegeven natuurlijk.

Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Als Cutler zou willen hardlopen had hij geen bodybuilding gedaan, je vraagt toch ook niet van een profvoetballer die 6 keer in de week traint om maar goed te kunnen voetballen, een potje moet kunnen boksen ofzo. Dat is appels met peren vergelijken.

ik ben het ook wel eens met yourawatse. de 1000 meter red hij niet binnen 10 minuten volgens mij, ik red het in 3 minuten en ik hardloop normaal gesproken nooit. mischien heeft cutler wel een betere hardslag gekregen door al die kt, maar door al dat gewicht ben je zo uitgeput. ik denk wel dat in de boxring weinig mensen hier het tegen hem op durven te nemen. kijk naar bob sapp bij k1, die is na een paar stoten ook al buiten adem.

gaat er volgens my meer om dat pro bb zo overdreven is/wordt dat ze door de bijv. overmatig gespierde benen niet meer normaal kunnen lopen en zich moeten verplaatsen in een scootmobiel :p
wat heb je aan zulke dikke benen als je er niet mee kan lopen?

gaat er volgens my meer om dat pro bb zo overdreven is/wordt dat ze door de bijv. overmatig gespierde benen niet meer normaal kunnen lopen en zich moeten verplaatsen in een scootmobiel :p
wat heb je aan zulke dikke benen als je er niet mee kan lopen?

Ik ken geen enkele bb'er die niet meer kan lopen door zijn spiermassa op de benen.
jij wel ? :)

Hoezo zou een gespierd iemand van 140kg niet normaal een stukje kunnen rennen. Vraag het eens aan RichardV of aan Viking die wegen ook beide boven de 135kg.

Ik zeg gewoon dat elke man die een beetje getraind is het met gemak wint van Cutler met lopen, gewoon omdat de man 140 kg weegt. Dus ja zijn filmpjes zijn propaganda en gemaakt tot meerdere glorie van Cutler die zo kan doen alsof hij een allround sportman is, wat hij 100 % zeker niet is.
Wat niet wil zeggen dat ik Cutler maar een lul vindt hoor, Mr Olympia worden is ook niet iedereen gegeven natuurlijk.

dit is een beetje hypcriet....net alsof een wielrenner wel 220 kg op de bank drukt...

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil mij nogmaals verduidelijken.
Bodybuilding is een zéér mooie sport en je moet er inderdaad veel voor doen om de top te bereiken. Een van de prachtigste atleten aller tijden, van welke sport ook, was Schwarzenegger, volgens mij een voorbeeld voor de jongeren wat een mens kan bereiken als hij de wil en het doorzettingsvermogen heeft. Maar mijn stelling is dat een en ander gewoon te ver aan het gaan is, in hun quest om het lichaam steeds maar massiever te maken gaat op den duur alle atletisch vermogen en de ware zin van de sport verloren. Volgens mij zijn er zelfs prof bodybuilders die zich op de duur verloren moeten gaan voelen in de mallemolen waar ze zich in bevinden, die zich vragen stellen hoe het met hen gesteld zal zijn als ze de pensioensleeftijd bereikt hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo zou een gespierd iemand van 140kg niet normaal een stukje kunnen rennen. Vraag het eens aan RichardV of aan Viking die wegen ook beide boven de 135kg.

Wedden dat ze snel buiten adem zijn. Ik hoop dat als ze dit lezen ze eerlijk willen antwoorden.

yourawaste: Alle sporten zijn naar de klote, elke sporter van zijn categorie vind wel een achterweg waardoor hij beter zal presteren

Beter voorbeeld bokser van 120kg doen ook aan hardlopen scheelt weliswaar 20kg maar tog.

zou zeggen onderschat die gasten niet ze val je vaak vies tegenvallen , hoe snel en hoe goede conditie te deze gasten hebben. Het zijn natuurlijk dan ook niet voor niets pro's die heel de dag trainen eten en slapen. Een goed voorbeeld is kevin levrone denk dat er niet veel mensen hier op dit forum die sneller zijn dan deze gast

zou zeggen onderschat die gasten niet ze val je vaak vies tegenvallen , hoe snel en hoe goede conditie te deze gasten hebben. Het zijn natuurlijk dan ook niet voor niets pro's die heel de dag trainen eten en slapen. Een goed voorbeeld is kevin levrone denk dat er niet veel mensen hier op dit forum die sneller zijn dan deze gast

laat eens een filmpje zien dan waarin ie hardloopt.

Ik blijf het altijd wel grappig vinden als men IFBB pro's "atleten" noemen.

nee, wat moet je dan allemaal doen?
Als je 1x es een voorbereiding hebt gedaan en je komt van ver dan weet je pas hoe ****ing zwaar het is. En dan krijg je ineens veel meer respect voor de mensen die op het podium staan. Dan ben je pas echt 24/7 met de sport bezig, en dat wekenlang.

Terug
Naar boven