Jasper Balster
Cool Novice
- Waardering
- 129
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zit zelf op 4300 kcal met 89kg lichaamsgewicht en gain 0.2/0.4 kg pw en verhoog (bijna) elke week met 100kcal meer pd.Even een update:
Ben nu eind week 3 van m'n bulk, ben nog geen gram aangekomen helaas. Ben wel iets droger aan het worden maar dat is niet de bedoeling nu haha. Zit op 4000 kcal afgelopen week en heb opgebouwd vanaf 3500, toen 3750 en dus afgelopen week 4000.
4000 kunnen eten en droger worden, had ik dat in m'n cut maar![]()
Kracht gaat wel redelijk vooruit. Alles begint nu ook redelijk te werken dus hoop dat doormiddelvan kcal verhogen het beter gaatMiss kcal nog wat verhogen? Hoe zit het met je kracht gaat die vooruit?
Thnx man dan zal ik ook maar gaan verhogenzit zelf op 4300 kcal met 89kg lichaamsgewicht en gain 0.2/0.4 kg pw en verhoog (bijna) elke week met 100kcal meer pd.
Heb wel een fysieke baan, dat kan ook veel schelen en doe 1x pw cardio 30min/ 5km joggen
Ik doe een sportopleiding met veel bewegen dus dat kan ook wel ermee temaken hebben denkikHeb wel een fysieke baan, dat kan ook veel schelen en doe 1x pw cardio 30min/ 5km joggen
Zeer zeker dat je dan echt aanzienlijk meer calorieën nodig hebt toz van iemand met een kantoorbaan.Ik doe een sportopleiding met veel bewegen dus dat kan ook wel ermee temaken hebben denkik
Welke opleiding volg je?Ik doe een sportopleiding met veel bewegen dus dat kan ook wel ermee temaken hebben denkik
CIOS (sport bewegen & gezondheid)
Leuk man, ik heb zelf het albeda sport& bewegen en de ALO in den Haag gestudeerd. Toffe opleiding!
Gaaf! Ja is zeker een toffe opleiding, je leert er erg veel over het lichaam en voeding. Dat kan ik dan op mezelf toepassen hahaLeuk man, ik heb zelf het albeda sport& bewegen en de ALO in den Haag gestudeerd. Toffe opleiding!
Pret opleiding

Dan ken je de opleiding niet. Er is een giga groot verschil tussen de standaard 'sport & bewegen' opleidingen en het CIOS (en dan de gezondheid erbij)Pret opleiding
Heb maar weinig mensen gezien met die opleiding die daadwerkelijk ook iets snappen van sporten
Oh nee ik heb het 100% over CIOS hoor, geen idee wat ze je daar precies leren maar iedereen hier in mijn omgeving met die opleiding doet het maar omdat ze niets anders wistenDan ken je de opleiding niet. Er is een giga groot verschil tussen de standaard 'sport & bewegen' opleidingen en het CIOS (en dan de gezondheid erbij)
CIOS is meteen een hele stap verder en lijkt enorm op fysiotherapie, ik ben het met je eens dat de meeste sportopleidingen echt niks voorstellen