MuscleMeat

Bodybulkertje Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Al een tijdje geen update geplaatst, het gaat namelijk laatste tijd even wat minder lekker daar boven in m'n kop. Zit me druk te maken om dingen die het niet waard zijn, enorm last van body dysmorphia, en merk dat ik even een stapje terug moet nemen en goed reflecteren richting mezelf en de afgelopen jaren

Als ik mijn gewichtsprogressie zie afgelopen jaren begon het in 2020 op 75kg en schoot het binnen een jaar naar 94kg, en het jaar erna (afgelopen jaar) schommelde het langzaam richting de 89kg waar ik nu op zit. Afgelopen kuur begon op 92kg en was als doel richting de 100 te gaan, helaas eindigde ik op 88kg. Hoe kwam dat? Voeding voeding en nog een voeding, m'n honger was verdwenen en kreeg te weinig callorien naar binnen, waar ik eerst op 3500kcal aankwam moest ik nu 4000+ eten voor een beetje gewicht erbij.

Ik heb besloten nu 10 weken te cutten, kijken waar ik dan sta, en vanaf daar met een coach een uitgebreid plan te maken om vanaf daar aankomende jaren te gaan bouwen, ik heb iemand nodig die van een ander perspectief naar me kan kijken, want als ik naar me zelf kijk ben ik een elke dag kleiner en kleiner
 
Zou jezelf niet te druk maken en zeker weten een coach nemen die al het denk werk voor jou doet, uiteindelijk leer je dit zelf ook, maar dat kost jaren en tijd = gains.

Ook heb je iemand waar je jezelf elke week voor moet verantwoorden wat zeker helpt. Dat jaren bouwen is in theorie wel leuk, maar na 20/30 weken bulk ben je wel weer ff toe aan een cut, niet alleen om je bf% weer naar beneden te krijgen maar ook mentaal gezien.
 
Laatst bewerkt:
Zou jezelf niet te druk maken en zeker weten een coach nemen die al het denk werk voor jou doet, uiteindelijk leer je dit zelf ook, maar dat kost jaren en tijd = gains.

Ook heb je iemand waar je jezelf elke week voor moet verantwoorden wat zeker helpt. Dat jaren bouwen is in theorie wel leuk, maar na 20/30 weken bulk ben je wel weer ff toe aan een cut, niet alleen om je bf% weer naar beneden te krijgen maar ook mentaal gezien.
Thnx voor je bericht man, waardeer het echt!
 
Aankomende maanden is benen mijn prioriteit, deed eerst quads en Hams op andere dagen, maar merk dat ik het lekker vind om 2x per week te squaten en deadliften, zit alleen beetje met vollume te klopten, m'n leg day die ik 2x per week doe ziet er zo uit:

Squat 4x5
Deadlift 4x5
Unilateral leg press 3x10/12
Leg extensions 3x10/12
Calf raises 4x 10/12
Crunch Machine 3x12
Leg raises 3x12
Woodchopper 3x12
 
Leg day van vandaag:
Sinds paar weken weer begonnen met squaten dus bouw het vanaf 100kg rustig op.

Screenshot_2022-03-15-16-24-20-68_ba5bd160e6042338a9d029de2b6b944f.jpg

IMG20220315143914.jpg
 
Ben je ook nog geopereerd, wat je beschreef in december?
Over de carrière kansen na een cios opleiding zou ik mij geen zorgen maken. Het is maar net wat je er zelf van maakt. En het maakt ook niet uit welke opleiding je nu doet, je zult je hele werkzame leven cursussen moeten volgen. Dan kun je maar beter iets leuks gaan doen, cios dan alo dan bewegingswetenschap kun je lekker door trainen de komende jaren. :thumb:
 
Ben je ook nog geopereerd, wat je beschreef in december?
Over de carrière kansen na een cios opleiding zou ik mij geen zorgen maken. Het is maar net wat je er zelf van maakt. En het maakt ook niet uit welke opleiding je nu doet, je zult je hele werkzame leven cursussen moeten volgen. Dan kun je maar beter iets leuks gaan doen, cios dan alo dan bewegingswetenschap kun je lekker door trainen de komende jaren. :thumb:
Gelukkig was een operatie niet nodig, heb door middel van rust & peptides (tb500 en bpc157) alles zo goed als kunnen heelen.

Volgend jaar CIOS word een stuk leuker omdat het vooral stage lopen is (bij de fysio) dus daar leer ik erg veel. Dus nog even doorzetten.
 
Ga vanaf aankomende week Carb Cycling proberen. Ga wisselen van High carb days op mn zwakke spiergroepen dag, low carbon days op rustdagen en medium op de overige dagen. Is eerste keer dat ik dit ga proberen dus ben benieuwd hoe het gaat werken. Iemand hier ervaring mee? Heb hieronder een foto toegevoegd van mijn plan:
IMG20220401183926.jpg
 
  • Like
Waarderingen: ak
Net even wat fotos gemaakt en naast fotos van een half jaar terug gezet. Baal er erg van want zit voor mn gevoel te weinig progressie tussen, iets droger maar ik mis de massa nog. Wat is jullie mening? Die met opgestroopte onderbroek is de nieuwe foto
IMG_20220403_205206.jpg
IMG_20220403_205304.jpg
IMG_20220403_205409.jpg
IMG_20220403_205052.jpg
 
Wat heb je van cycles gedaan er tussen? Zeker progress maar meende dat je wel wat wegzette
 
Wat heb je van cycles gedaan er tussen? Zeker progress maar meende dat je wel wat wegzette
Heb ertussen 1 cycle gedaan en dat was 500 test 600 bold voor 12 weken
 
Ga vanaf aankomende week Carb Cycling proberen. Ga wisselen van High carb days op mn zwakke spiergroepen dag, low carbon days op rustdagen en medium op de overige dagen. Is eerste keer dat ik dit ga proberen dus ben benieuwd hoe het gaat werken. Iemand hier ervaring mee? Heb hieronder een foto toegevoegd van mijn plan:Bekijk bijlage 551742
Het werkt goed maar je moet wel goed voorbereid zijn.

Ik had soms een high day (en trainingsdag) maar uiteindelijk kon ik toch niet gaan trainen maar pas de dag nadien. Zuigt natuurlijk als je 4 meals diep in zo’n high day zit en je dan niet kan trainen.

Ik zou overigens een groter verschil hanteren
 
Na een minicut van 4 weken vanaf vandaag weer switchen naar de bulk. Volgende week begint mn cycle en voeding gaat weer omhoog. Ben benieuwd
 
Over 2 weken start mijn volgende kuur. Ik zal dan zoveel mogelijk proberen te loggen van mn trainingen en progressie.

Ik ga voor het eerste deca uitproberen dus ben erg benieuwd. De kuur zal er als volgt uitzien:

Deca 250mg Week 1 t/m 16
Test-E 600mg Week 1 t/m 20
Anadrol 50mg Week 1 t/m 6

Ik laat de test nog 4 weken langer doorlopen tot de deca zo goed als uit mn lichaam is.

Trainingen gaan er als volgt uitzien:
Ma: Pull
Di: Legs
Wo: Push
Do: rust
Vr: Pull & Hams
Za: Push & Quads
Zo: Rust
 
Heerlijk Push training gehad vandaag
Screenshot_2022-04-11-19-18-02-61_ba5bd160e6042338a9d029de2b6b944f.jpg
 
Back
Naar boven