Fitness Seller

Bodybulkertje Log

Users who are viewing this thread

OP
Jasper Balster

Jasper Balster

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2018
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Oh nee ik heb het 100% over CIOS hoor, geen idee wat ze je daar precies leren maar iedereen hier in mijn omgeving met die opleiding doet het maar omdat ze niets anders wisten
Dus dat betekent dat je niks leert? Hangt er helemaal vanaf hoe je erin staat. Tuurlijk er zijn mensen die geen flikker doen en niks leren, maar dat zit er overal.

OP
Jasper Balster

Jasper Balster

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2018
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Ik vraag me af, vinden jullie het handiger als ik zoals hieronder foto's van m'n training plaats of moet ik ze uittypen?
Screenshot_2021-11-22-21-35-28-37_ba5bd160e6042338a9d029de2b6b944f.jpg

Training van vandaag, heb maar 1 oefening voor tricep gedaan omdat ik verschrikkelijk vol zat door de liter druivensap die ik tijdens m'n training drink, zo vol dat het er bijna uitkwam, denk dat ik wat anders daarop moet gaan verzinnen

Onit

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Lengte
1m94
Massa
98kg
Ik vraag me af, vinden jullie het handiger als ik zoals hieronder foto's van m'n training plaats of moet ik ze uittypen?
Bekijk bijlage 541700
Training van vandaag, heb maar 1 oefening voor tricep gedaan omdat ik verschrikkelijk vol zat door de liter druivensap die ik tijdens m'n training drink, zo vol dat het er bijna uitkwam, denk dat ik wat anders daarop moet gaan verzinnen
Dextrose, cyclic dextrin, maltrose of iets in die richting pakken. Minder zwaar op de maag.

OP
Jasper Balster

Jasper Balster

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2018
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Bulk gaat tot nu toe niet helemaal lekker, ben afgelopen 2 weken niet helemaal lekker en daardoor gaan de trainingen niet optimaal en voeding ook niet. Ben tot nu toe nog geen gram aangekomen. Ondanks dat ik dus ook week 5 van kuur zit is dit dus echt kut, maar hopelijk volgende week beter

ak

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
91kg
Vetpercentage
> 50%
Bulk gaat tot nu toe niet helemaal lekker, ben afgelopen 2 weken niet helemaal lekker en daardoor gaan de trainingen niet optimaal en voeding ook niet. Ben tot nu toe nog geen gram aangekomen. Ondanks dat ik dus ook week 5 van kuur zit is dit dus echt kut, maar hopelijk volgende week beter
Meer eten vooral tijdens je kuur telt elke dag. Zou echt alles in mijn macht doen om het maximale eruit te halen en als je niet aankomt gewoon meer eten 🐷

OP
Jasper Balster

Jasper Balster

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2018
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Meer eten vooral tijdens je kuur telt elke dag. Zou echt alles in mijn macht doen om het maximale eruit te halen en als je niet aankomt gewoon meer eten 🐷
Meer eten als je ziek ben is erg lastig 🤭

• Like
Waarderingen: ak

Naar boven