- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
veel succes met je log! ga het af en toe proberen een beetje te volgen!
thx
Morgen waarschijnlijk lekker borst & triceps knalle yea baby ! 

Had af en toe wel ff mijn kleine zit pauze nodig want ik voelde mijn maag al wat draaien , maar ging toch beter dan gisteren met men misselijkheid![]()

Hehe,zolang het iso-oefeningen zijn kan je wel meedraaien.
Bij de massa-oefeningen beter volgende keer een pukebag meenemen.![]()

Wat schrijf je dat op een sadistische manier Own Sculpturer![]()
positieve sadisme
Update volgt nog 
Geleen is dat Geleen als Gelean? Geleen in limburg naast Sittard? Want daar woon ik![]()
gelaen
Trouwens ik denk toch dat onze krachtstats een beetje ver van elkaar afzijn hoor ... ff een voorbeeldje dan maar :
Okok ... Stop gewoon met jezelf voor de gek te houden en zoek een ander slachtoffer om een flame war te starten. Heb iig wel wat beters te doen hoor 
Lol @ Baka boko ! Dus jij mag me een nepper noemen omdat ik AAS gebruik maar als ik zeg dat je kracht stats zuigen voor jou gewicht dan ben ik plots iemand die je afzeikt ? Ik doe enkel wat jij doetTrouwens ik denk toch dat onze krachtstats een beetje ver van elkaar afzijn hoor ... ff een voorbeeldje dan maar :
Jij benched 1x70kg en ik bench 4x100kg, ik ben 82kg en jij 82kg... En dit vind je dus een klein verschilOkok ... Stop gewoon met jezelf voor de gek te houden en zoek een ander slachtoffer om een flame war te starten. Heb iig wel wat beters te doen hoor
![]()