AndroidHealthClinic

BodyGainer's Training & Foto Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
veel succes met je log! ga het af en toe proberen een beetje te volgen!

• Topic Starter Topic Starter
Damn vandaag helemaal misselijk in de gym dus niet volluit kunnen gaan ...
Zijn begonnen met rug :

Rug :

Latpull :

14 x 60kg
10 x 85kg
8 x 85kg

T-bar rows(stang niet meegewogen) :

12 x 50kg
8 x 65kg
8 x 75kg

Iso-lateral-front-pulldown(hammer strength) :

12 x 60kg
10 x 90kg
8 x 90kg

Biceps :

Preacher curl machine :

12 x 20kg
10 x 40kg
8 x 55kg
8 x 55kg

BB curls staand :

12 x 30kg
10 x 40kg
8 x 40kg
6x40kg

Cable curl (staand,achterover leunend) :

12 x 25kg
10 x 30kg
8 x 35kg

Dat was het weer ... Armen doen nu enorm zeer dus ze hebbe nu wel ff rust nodig ;) Morgen waarschijnlijk lekker borst & triceps knalle yea baby ! :cool:

Goede training Bro ! laat die sculpturer eens een poepie ruiken de volgende keer .. beetje competitie is altijd gezond ! mmm moet weer punten verdelen voor ik bodygainer karma kan geven .. :(

Post komt een beetje laat maar ben na training gaan werken en blablabla...
Vandaag waren schouders aan de beurt met een leuke deadlift sessie erachteraan.

Schouders :

Machine Press :

12 x 70kg
10 x 70kg
8 x 70kg
3 x 90kg

Front Military Press :

12 x 70kg
8 x 70kg
6 x 70kg

Omgekeerde pec-dec flyess :

1 3x 50kg
12 x 60kg
10 x 55kg

DB side raises(zittend) :

12 x 10kg
10 x 10kg
8 x 12kg
8 x 12kg

2.Deadliften zonder Deadstop :

12 x 70kg
8 x 90kg
3 x 120kg

Had af en toe wel ff mijn kleine zit pauze nodig want ik voelde mijn maag al wat draaien , maar ging toch beter dan gisteren met men misselijkheid ;)

Hehe :D Die Own Sculpturer weet je max wel te bereiken he :) haha

Had af en toe wel ff mijn kleine zit pauze nodig want ik voelde mijn maag al wat draaien , maar ging toch beter dan gisteren met men misselijkheid ;)

Hehe,zolang het iso-oefeningen zijn kan je wel meedraaien.
Bij de massa-oefeningen beter volgende keer een pukebag meenemen.:D

Wat schrijf je dat op een sadistische manier Own Sculpturer :roflol:

Tja....je weet zelf ook wel dat mijn begeleiding gepaard gaat met een aantal harde schoppen onder je reet tot je wakker geschud bent!!!!:cool:

Qua training:Hoe michael mij aanpakt probeer ik hem ook aan te pakken. Voorbeeld: Laatst gingen we kuiten pakken,ik was ff naar de bar gelopen en hij prepareerde het zooitje.Kom ik bij de machine aan wil hij met 60kg beginnen!!!(want ja,dat is wat hij normaal deed als hij alleen traind)No way dude,we beginnen met 100kg zei ik,en hij trok alweer wat bleekjes weg.Hoeveel herhalingen vroeg hij....16 stuks zei ik.....Hij begint en pompt ze met gemak eruit!!!!Damn zei hij,dat had ik nooit gedacht bla bla,en later pompt hij gewoon tot aan 140kg 12 herhalingen eruit!!!!Als iemand op je lip zit en je een beetje pushed stijg je gewoon boven jezelf uit en kom je er snel achter waar je max echt ligt.;)positieve sadisme:D

Ik weet hoe je iemand kan opfokken .. ik heb op die staande kuitmachine toen ook aardig pijn geleden .. en een spierpijn .. t*ring ... autorit naar huis deed zeer :D

Hehe ja zo is het Own & Hiekie :)

De afgelope dagen is er niet getrained ... Voelde me erg slecht en kon moeilijk eten, had gewoon ff wat rust nodig neem ik aan want het gaat me nu al ietsje beter ! Morgen sta ik in ieder geval weer in de gym om ff rustig die borst en triceps te pompen ;) Update volgt nog :D

Ik denk dat je dat "rustig" wel kunt vergeten als je met Own Sculpturer traint :D

Niet dat ik probeer te zeggen dat je geen slechte fysiek hebt (in tegendeel) maar hoe de **** kun jij mij (een beginnertje) afzeiken om mijn krachtstats als meneertje AAS gebruiker zelf niet veel sterker is? :rolleyes:

Waarom open je nou een flamewar in zijn log ? doe dat via PM alsjeblieft...

Geleen is dat Geleen als Gelean? Geleen in limburg naast Sittard? Want daar woon ik:D

Lol @ Baka boko ! Dus jij mag me een nepper noemen omdat ik AAS gebruik maar als ik zeg dat je kracht stats zuigen voor jou gewicht dan ben ik plots iemand die je afzeikt ? Ik doe enkel wat jij doet ;) Trouwens ik denk toch dat onze krachtstats een beetje ver van elkaar afzijn hoor ... ff een voorbeeldje dan maar :

Jij benched 1x70kg en ik bench 4x100kg, ik ben 82kg en jij 82kg... En dit vind je dus een klein verschil :D Okok ... Stop gewoon met jezelf voor de gek te houden en zoek een ander slachtoffer om een flame war te starten. Heb iig wel wat beters te doen hoor ;)

Lol @ Baka boko ! Dus jij mag me een nepper noemen omdat ik AAS gebruik maar als ik zeg dat je kracht stats zuigen voor jou gewicht dan ben ik plots iemand die je afzeikt ? Ik doe enkel wat jij doet ;) Trouwens ik denk toch dat onze krachtstats een beetje ver van elkaar afzijn hoor ... ff een voorbeeldje dan maar :

Jij benched 1x70kg en ik bench 4x100kg, ik ben 82kg en jij 82kg... En dit vind je dus een klein verschil :D Okok ... Stop gewoon met jezelf voor de gek te houden en zoek een ander slachtoffer om een flame war te starten. Heb iig wel wat beters te doen hoor ;)

Ik bench wel meer dan 1x70 tegenwoordig (maar ik doe een tijdje dumbbell presses ipv bench), daarnaast is 30 kg meer voor een gebruiker niet echt een monster bench :rolleyes:

Op de andere oefeningen doe je ook niet gek veel meer gewicht dan ik. Je bf ligt trouwens ook een stuk lager dus dat scheelt ook de nodige kilo's spiermassa die jij meer hebt dan ik dus ga niet zeiken over mijn krachtstats.

Ok weer ff update van vandaag. Ben alleen gaan trainen , Own is vroeger gegaan door tijdgebrek :)

Ik heb dus vandaag lekkah borst en triceps gepompt ... in hoeverre het mogelijk was :S

Borst :

Incline dumbbell press ( machine press was bezet ) :

10 x 22kg
12 x 26kg
10 x 28kg
7 x 28kg pff voelde zo zwaar aan ... next week trug voor de 32kg !

Machine benchpress :

12 x 60kg
10 x 70kg
8 x 70kg
8 x 60kg t*ring wat ging deze oefening ook zwaar :mad:

Wide chest machine :

12 x 60kg
10 x 90kg
8 x 90kg

peck deck fly's :

12 x 50kg
10 x 55kg
8 x 55kg
6 x 60kg

Triceps :

Triceps pressdown machine :

12 x 50kg
10 x 50kg
8 x 60kg
6 x 60kg

One arm dumbbell triceps extension :

10 x 9kg
8 x 9kg
8 x 10kg

Zoals je ziet ging het wat zwakjes vandaag, maar tri en chest voelde wel erg pumped dus toch nog een goede afloop vandaag :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven