AndroidHealthClinic

BodyGainer's Training & Foto Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik bench wel meer dan 1x70 tegenwoordig (maar ik doe een tijdje dumbbell presses ipv bench), daarnaast is 30 kg meer voor een gebruiker niet echt een monster bench :rolleyes:

Op de andere oefeningen doe je ook niet gek veel meer gewicht dan ik. Je bf ligt trouwens ook een stuk lager dus dat scheelt ook de nodige kilo's spiermassa die jij meer hebt dan ik dus ga niet zeiken over mijn krachtstats.

Ventje jij blijft gewoon bezig met je gezever hier ... Rot ff op uit men log en ga je ergens anders aanstelle met je zielige vergelijkingen !

bodygainer is een beest.

Het is niet elke dag feest, hopelijk herpak je jezelf weer de komende tijd, en ga je een aantal PR's neerzetten!

:roflol:

@ Bodygainer.. lekkere training man ! maar niet te voorzichtig zijn he ! wel door blijven knallen !

Hehe,zolang het iso-oefeningen zijn kan je wel meedraaien.
Bij de massa-oefeningen beter volgende keer een pukebag meenemen.:D

Kotsen tijdens een training is pas hardcore! en daarna weer opeten natuurlijk [zonde anders van die aldi kwark en kogelbiefstuk]

:thumb: go bodygainer

en luister niet naar het gezwets van sommige hier..

Kotsen tijdens een training is pas hardcore! en daarna weer opeten natuurlijk [zonde anders van die aldi kwark en kogelbiefstuk]

:thumb: go bodygainer

en luister niet naar het gezwets van sommige hier..

Hmm lekker man ! Eiwit shake en brokken havermout trug oplikken op de vuile grond van de gym !!! Een paar haren en kruimels derbij en hopla weer wat extra Kcal :D

Heb trouwens nog wat slecht nieuws temelden. Heb vandaag bezoekje moeten brengen aan de dokter nadat ik vroeger thuis ben gekomen van mn werk. Blijkt dus dat ik lever problemen heb en beetje overspanning ben ( zowel mentaal als fysiek ) Hij raad me aan om deze week te rusten rusten en nog is rusten. Heb een hele zooi meegekregen dat ik dagelijks moet innemen en de nodige spuitjes kwamen er ook aan te pas ! Anyway vanaf volgende week zou alles weer zo goed als in orde moeten zijn en kan ik weer beginnen knallen ;) Vind het zwaar triest maar beter ff laten herstellen dan helemaal ****ed up zijn :( Want merkte toch dat men kracht gisteren achteruit was gegaan en blijkt dat dit de oorzaak is van alle ellende :) Komt wel weer goed ;)

Hmm lekker man ! Eiwit shake en brokken havermout trug oplikken op de vuile grond van de gym !!! Een paar haren en kruimels derbij en hopla weer wat extra Kcal :D

Heb trouwens nog wat slecht nieuws temelden. Heb vandaag bezoekje moeten brengen aan de dokter nadat ik vroeger thuis ben gekomen van mn werk. Blijkt dus dat ik lever problemen heb en beetje overspanning ben ( zowel mentaal als fysiek ) Hij raad me aan om deze week te rusten rusten en nog is rusten. Heb een hele zooi meegekregen dat ik dagelijks moet innemen en de nodige spuitjes kwamen er ook aan te pas ! Anyway vanaf volgende week zou alles weer zo goed als in orde moeten zijn en kan ik weer beginnen knallen ;) Vind het zwaar triest maar beter ff laten herstellen dan helemaal ****ed up zijn :( Want merkte toch dat men kracht gisteren achteruit was gegaan en blijkt dat dit de oorzaak is van alle ellende :) Komt wel weer goed ;)

Blijf nu dan ook absoluut van de middelen af!! En mocht je ooit weer willen beginnen; laat dan eerst je leverwaarden checken. Je hebt maar 1 lever. Klote voor je kerel!

Blijf nu dan ook absoluut van de middelen af!! En mocht je ooit weer willen beginnen; laat dan eerst je leverwaarden checken. Je hebt maar 1 lever. Klote voor je kerel!

Bwa zo erg is het niet hoor , ben er optijd bij . Voel me gewoon erg rot maar mag de kuur afmaken maar moet bijhorende dingen nemen :) komt wel allemaal goed ;)

Bwa zo erg is het niet hoor , ben er optijd bij . Voel me gewoon erg rot maar mag de kuur afmaken maar moet bijhorende dingen nemen :) komt wel allemaal goed ;)

Toch wazig bro,een dokter die iemand met lever probs laat doorkuren.
Wat is dat toch met die belguuuuhhhhhh!!!!!!!:rolleyes:

In elk geval veel beterschap! Neem nu even je rust en laat me dan achter een paar weken eens versteld staan van een paar brute trainingen met OS! :D

Vandaag nogmaar eens getrained ! Ik had me voorgenomen om het rustig aan te doen aangezien in nog niet helemaal hersteld ben. Maar met Own Sculpturer als trainingspartner komt er weinig van in huis :D

Biceps :

BB curls staand :

15x20kg (opwarmen)
12x40kg
4x50kg
6x40kg ( vorige set afgemaakt met deze 6 herhalingen )
6 x 50kg ( met hulp van Own )

Preachercurl machine :

12x30kg
10x40kg
8x40kg

Cable curl liggend :

12x30kg
10x30kg
5x30kg en powerset met 10 x 20 als ik me niet vergis ? :rolleyes:

Triceps :

Press down (zware machine met ketting) :

16x30kg
12x40kg
10x50kg ( en toen begon men maag weer helemaal te draaien )

Smal bankdrukken in smith machine :

12x50kg
10x70kg
( toen hield ik het voorbekeken, ging bijna over men nek en helemaal draaierig )

Weighted dips : ( Own me toch maar overtuigd om ff te proberen )

15xBW ging echt lekker maar ik was weer helemaal ****ed up , maakte me klaar voor volgende set met weight rond men middel maar met het gedacht dat die ketting tegen men maag kwam ging het al mis ...
toen toch nog maar een setje van 15xBW explosief eruitgeknald :)

Morgen nieuw avontuurtje ;)

Ik las al in het log van Own dat je er weer bij was. .. je voelt je weer een stuk beter dus !

Lekkere training alweer kerel !

Hehe,gewoon grappig hoe je helemaal bleek wegtrok toen je daar met die riem en een gewichtje van 10kg eraan hangend dr'bij stond.:D
Je keek naar het rek...en ging bijna over je nek.:roflol:

Hehe,gewoon grappig hoe je helemaal bleek wegtrok toen je daar met die riem en een gewichtje van 10kg eraan hangend dr'bij stond.:D
Je keek naar het rek...en ging bijna over je nek.:roflol:

haha serieus man maar ik baalde er wel erg van ! die BW dips gingen echt als niets. Wou zograag ff die triceps eruitlate knalle door een paar weighted dips te doen :( ik moet je toch ooit inhalen !!! :D

Vanmorgen getraind met Own Sculpie.

Rugje :

Latpull :

12x40kg ( opwarming :D )
10x80kg
8x90kg
6x100kg ( met hulp )

BOR's omgekeerde grip :

12x60kg
10x80kg
8x100kg
6x100kg

BB :

12x36kg
10x38kg
8x40kg
5x50kg !!!!!! Persoonlijk Recordje

Iso lateral rowing (hammer strength)L/R apart :

12x55kg (per kant)
10x70kg
8x80kg ;)

Training ging echt lekker. Merkte ( bijna ) niets van men misselijkheid en heb toch mooi kunnen knallen :D Morgen weer dagje rust maar heb al zin in donderdag ;)

Vandaag was aan de beurt :

Borst :

Bench press :

12x60kg
10x90kg
6x100kg

Incline smith press :

12x50kg
10x70kg
8x90kg

Wide chest machine :

12x80kg
10x130kg
8x160kg

Weighted dips :

15x BW
10x10kg
8x15kg
6x25kg
5x35kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven