MuscleMeat

Sticky Boek: Burn the Fat Feed the Muscle: vet verliezen en volle spieren overhouden

uitgaan oke, maar alcohol niet, het breekt je spieren af. dus zonder van dat trainen. kan je net zo goed niet gaan trainen

alcohol is uit den boze

Accu-measure, ook in nederland te bestellen ?

Ik ben bezig met het boek BFFM, maar om het advies dat wordt gegeven volledig te kunnen opvolgen is volgens mij een accu-measure een echte must.
Weet iemand of deze ook in Nederland te bestellen is, en zo ja, waar?

uitgaan oke, maar alcohol niet, het breekt je spieren af. dus zonder van dat trainen. kan je net zo goed niet gaan trainen

Nee hoor, je moet daarna gewoon harder trainen!! :p
Even serieus, als dat al niet meer kan dan ben je volgens mij niet meer gezond bezig. Om resultaten te boeken (op wat voor gebied dan ook) moet je ook zorgen voor de broodnodige ontspanning. De één leest een boek en de ander duikt de kroeg of neemt een junkdag. Een biertje op zijn tijd kan geen kwaad maar als je te vaak en te lang doorzakt dan kan je inderdaad net zo goed niet gaan trainen.

alcohol is poison !! :)

1 of 2 glazen rode wijn is wel goed

feesten en zuipen moet je doen!!!
Je gaat je jong leven toch niet weggooien voor mss een kilootje spiermassa minder in het totaalplaatje???

Ik doe het zo:
maandag tot vrijdag: 3 keer trainen + zeer strikt clean bulk voedingsschema
vrijdag-of zaterdagavond: feesten en zuipen, met de kater tot gevolg, maar meestal valt zelfs dat nog mee zodat je de dag erop best nog goed kunt eten :D

als je om 11 uur bv uitgaat eet dan gewoon wat van te voren en neem een maaltijd mee.noten ofzo....en als je terugkomt 3 of 4 uur neem je weer een maaltijd.ga slapen zet de wekker om 10 uur en eet weer wat.nu eet je waarscheinlijk nog meer dan normaal.

alcohol and roken zijn voor mij allebij dingen waarvan ik zeg:"hoe kan dit nog in de 21ste eeuw" :s
NB: alcohol: goed voor de mensen zoals roxxe die zeggen dat het gezond is maar heb het hier over meer dan gezond is vr alcohol.

Zoals roxxe zegt: een glas wijn per dag heeft alleen voordelen. En een pint bier moet zeker eens kunnen als je dat graag blijft drinken. Dat beetje alcohol gaat echt geen spieren afbreken hoor, daarvoor moet je het echt uit de hand laten lopen . Bovendien als dat eenmalig eens gebeurd ook geen ramp, denk je nu echt dat 1 avond een hele week training/groei teniet doet? Nee , natuurlijk niet. Maar wat wel nefast is; is regelmatig maaltijden overslaan. En natuurlijk tijdens de cut moet het zeer strikt opgevolgd worden, daarom wordt dit ook vermeld in het boek. De cut is altijd strenger/strikter dan de bulk.

Hoe je dat doet? Maaltijden meenemen in de auto! overal waar je gaat een frigobox met daarin wat je nodig hebt om de tijd door te komen. Want meestal kan je nooit kopen wat jij precies nodig hebt. Koude maaltijden hebben dan natuurlijk de voorkeur vanwege het gemak. Je kan nog wel gaan grillen en opwarmen in de auto maar dat zie ik de meesten nog niet doen ;)

"Baka Boko" leest liever een goed boek.

Terug
Naar boven