MuscleMeat

Sticky Boek: Burn the Fat Feed the Muscle: vet verliezen en volle spieren overhouden

Here we go again.....

ik wil nog wel eens per week uitgaan en met breezersletjes praten. uitgaan is gewoon gezellig en met drank is het nog gezelliger

Als je alleen aan zuipen plezier beleeft is het toch best triest gesteld met je leven.

dat is denk ik beetje extreem hoe je het voorstelt, elke week zuipen is het ander extreem dat hier voorgesteld wordt. De waarheid zal zoals altijd in het midden liggen. (zoals big-t en roxxe zeggen)

Pre/Post WO

Ben nu inmiddels een week aan het cutten met BFFM, gaat vooralsnog prima. Heb alleen een vraag over Pre en Post WO shakes voor de mensen die ook BFFM gedaan hebben. Tellen jullie de kcal mee van de pre en post wo en tellen jullie ze als maaltijd?

Waar kan je het boek downloaden, want ik zoek het boek maar vind het niet, ik zou het laten afdrukken en laten bundelen kan iemand de website geven aub.
thx

Ben nu inmiddels een week aan het cutten met BFFM, gaat vooralsnog prima. Heb alleen een vraag over Pre en Post WO shakes voor de mensen die ook BFFM gedaan hebben. Tellen jullie de kcal mee van de pre en post wo en tellen jullie ze als maaltijd?

Goeie vraag. Ik kan je helaas geen antwoord geven, ben nog niet begonnen met BFFM. Ben hier wel benieuwd naar...hopelijk kan iemand ons duidelijkheid geven...

Zag het ook toen ik stage deed in het ziekenhuis, we deden een gastroscopie
op een meisje (21 jaar ongeveer) dat last had van serieuze obesitas. Ze had
zelf om het kijkonderzoek gevraagd omdat ze dacht dat haar maagring niet
goed zat. ze had namelijk een maagring laten plaatsen en kwam nog steeds
kilo's aan.

Onderzoek gedaan, alles zat perfect. Toen ze vroegen of ze af en toe mars
of pralines eet, zei ze doodleuk van, ja toch wel dagelijks....

Zo zie je maar, de enigste remedie tegen vet is een gezondere levensT.
Zolang je die niet aanpast mag je nog operaties laten doen, het vet zal
blijven terugkomen.

pre- en post workout shakes in combinatie met koolhydraten zie ik als een maaltijd.

voor het trainen: 20 gr gedroogde abrikozen en whey

na trainen: in de cut 40-50gr brinta/havermout met 40 gr whey

heb ze uiteindelijk ook meegeteld. Zelf doe ik 20gr dextrose + 20gr malto + 30 gr whey pre workout en post 20gr malto + 40 gr whey. Dat is toch 520 kcal, leek me dus wel verstandig om toch mee te tellen.

Ik volg het even niet: waarom zou je iets wat je eet/drinkt NIET meetellen ???

heb ze uiteindelijk ook meegeteld. Zelf doe ik 20gr dextrose + 20gr malto + 30 gr whey pre workout en post 20gr malto + 40 gr whey. Dat is toch 520 kcal, leek me dus wel verstandig om toch mee te tellen.

Is et wel verstandig om dextrose te nemen als post shake?Aangezien er in bffm staat dat enkelvoudige koolhydraten (suikers) tot het minimum beperkt moeten worden?Ik zit zelf ook met deze vraag.Imo is het verstandiger om net zoals Roberthosper al aangeeft brinta te nemen.

Off-topic : Met bffm wel succes Robert Hosper?Tijdje niets gelezen over je strijd tegen het hardnekkige vet.;)

post neem ik dus geen dextrose, alleen malto + whey.

pre- en post workout shakes in combinatie met koolhydraten zie ik als een maaltijd.

voor het trainen: 20 gr gedroogde abrikozen en whey

na trainen: in de cut 40-50gr brinta/havermout met 40 gr whey...

Wat als je nou BFFM fase 3 doet?doel:cutten
45% protein, 30% Koolhydraten, 25% Vetten
Je mag dan alleen bij maaltijd 1 tot en met 3 veel koolhydraten eten
3 tm 6 meer groenten enzo in plaats van brinta,rijst.
Me laatste maaltijd met veel koolhydraten is dan rond half 1.
En de maaltijd daarna om 3 uur bestaat uit bijvoorbeeld kipfilet en groenten.

Ik wil rond 4 of 5 uur trainen, en anders 's avonds. (KT)
Cardio zowiezo elke dag, maar. mijn vraag is:

Is het een probleem, dat ik relatief weinig koolhydraten eet na de training??

tot half 1 eet ik ongeveer 140 gram(meal 1,2,3) koolhydraten, en de maaltijden van 3,6 en 9 uur geven ongeveer 40 gram koolhydraten in totaa(voornamelijk uit groenten)l.
Ik neem 20 mins en 20 mins na training 50g whey met 300ml melk(zou ik ook nog dextrose moeten innemen??)

Waar kan ik veilig de Accumeasure 3000 bestellen buiten Ned

He gasten,

ik wil graag de accumeasure 3000 bestellen die in BFFM word aangeraden, maar hij is nergens in Ned te krijgen. In Engeland, Duitsland wel, echter betaling via credit card. Jammer genoeg wilt mn pa hier niet aan. Wie weet wel een veilige site (waar je zelf besteld hebt etc), waar zeker niets mis kan gaan als je besteld via credit card en waar deze huidplooi meter te krijgen is????

Karma include voor gouden tip.

Gr

He gasten,

ik wil graag de accumeasure 3000 bestellen die in BFFM word aangeraden, maar hij is nergens in Ned te krijgen. In Engeland, Duitsland wel, echter betaling via credit card. Jammer genoeg wilt mn pa hier niet aan. Wie weet wel een veilige site (waar je zelf besteld hebt etc), waar zeker niets mis kan gaan als je besteld via credit card en waar deze huidplooi meter te krijgen is????

Karma include voor gouden tip.

Gr

Hi Caine,

Ik heb net de digitale versie besteld in Engeland, heb hier al eerder iets vandaan gedaan gehaald....geen enkel probleem.
Denk er wel aan dat het ponden zijn en geen US$.

Groeten Rob

Hello Rob,

Thank you for your order received today at health products, online store, vitamins, supplements, HealthMonthly.

Order Number: 19274
Order Date & Time: 20/08/2007 22:12
Accumeasure FatTrack Gold Digital Body Fat Caliper Quantity: 1 £17.99 Goods Total: £17.99 Postage & Packing: £7.24 VAT: £0.00 Total Order Cost: £25.23

--------------------------------

Nee je kan niet al je vet kwijtgeraken. Dat zou betekenen dat je essentieel vet verliest en dat is dodelijk. Je kan wel bijna al je subcutaan vet verliezen, maar dit lukt wellicht niet op een natuurlijke en gezonde manier. Ik heb het dan over een % van 3-2.

Alles ja, van het eerste sausje tot het laatste korstje. Je mag die kleine dingen niet vergeten, ze kunnen soms het verschil maken tussen succes en falen!

Terug
Naar boven