Fitness Seller

Sticky Boek: Burn the Fat Feed the Muscle: vet verliezen en volle spieren overhouden

Volgens mij is dat inderdaad hetzelfde

Je kan ook visolie gebruiken, iets duurder, maar gezonder voor de prostaat ( lijnzaadolie zou niet zo goed zijn voor de prostaat). Om niet teveel te moeten gebruiken kan je dagelijks vette vis eten (zoals zalm uit blik) dit bevat dezelfde essentiële vetten.

oke bedankt. ik ben deze week al begonnen met visolie capsules. 2per dag.

Lijnzaadolie is inderdaad niet aan te raden, heeft een laxerend effect en is mogelijk schadelijk voor het lichaam bij regelmatig gebruik.

Zelf heb ik een fles koolzaadolie staan, maar walnootolie zou ook kunnen.

Als je perse visolie capsules wilt nemen let er dan op dat er ook vitamine E in zit, deze zorgt voor de reactie met zuurstof die visolie de goede werking geeft. Neem je visolie zonder vitamine E schijnt het meer kwaad dan goed te doen.

hmm oke vitaminepil erbij dus. ik kwam er net acher dat ik eigelijk veel te weinig goede vetten eet. als ik smorgens brinta neem met halfvolle melk dan heb ik amper goede vetten.. zou ik aan een visolie capsule genoeg hebben? ben bang van niet :(

Zo gister eens ff het boek uit laten printen! 17euries:eek:

Maarja het is het wel waard.. (denk ik)
Zullen we over een tijdje wel zien;)

Zo gister eens ff het boek uit laten printen! 17euries:eek:

Maarja het is het wel waard.. (denk ik)
Zullen we over een tijdje wel zien;)
Das duur. Goedkoopste is zelf printen (heropgevulde inkjetpatronen, of laserprinter) en dan wel op beide zijden van papier zoals een echt boek, spaart 50% papier, maar beetje laat nu :)

Iig veel leesplezier en succes met het in de praktijk brengen van de theoretische kennis, uiteindelijk is dat toch het belangrijkste.

hmm oke vitaminepil erbij dus. ik kwam er net acher dat ik eigelijk veel te weinig goede vetten eet. als ik smorgens brinta neem met halfvolle melk dan heb ik amper goede vetten.. zou ik aan een visolie capsule genoeg hebben? ben bang van niet :(

eetlepeltje olijfolie of lijnzaadolie erbij doen... olijfolie smaakt beter btw; hoewel dit erg subjectief is ;)

Correct. Overigens als je geen gram vet verliest dan mag je nog zoveel spier winnen, dat vetlaagje op je huid blijft toch echt even dik. Alleen ziet het er wat beter uit doordat je volume/vorm verbeterd. Velen denken dan dat ze vet verliezen en spier winnen tegelijk. Bij dit dieet krijg je zeker die indruk: je volume is zeer goed en je lijnen komen beter uit, dit geeft de indruk dat je groeit terwijl je cut. Toch kan je wel een beetje spier winnen, maar dan alleen in de beginweken, zodra je onder de 8% BF duikt is het bijna onmogelijk om nog spier te winnen in elke cut. Het enige wat je dan kan doen is spieren vol proberen houden door goed te eten en regelmatig te trainen.

Oke, ik haak hier weer even op in, in de hoop dat ik het goed begrijp : persoon van 80kg met 10%BF heeft dus 8kg vet, groeit in 6 maanden tijd naar 85kg en zijn vetpercentage met de huidplooitang gemeten is wel kleiner geworden (van 14 naar 10mm bijoorbeeld). Conclusie is dus dat deze persoon 5kg zwaarder is geworden, maar de 8kg vet van 6 maanden geleden is niet verhoogd of afgenomen, hij staat nu dus op 85kg/8kg = 0,09% minder vet (ongeveer 9,1% totaal)??

Dat is dus de fout bij veel mensen die denken vet te hebben verloren en kg's zijn aangekomen..

ik zit nog steeds met iets wat ik niet begrijp. in het boek praten ze over een "deficit".
wat ze volgens mij bedoelen is meer eten dan dat je verbruikt en dan cardio-en zodat je weer onder je onderhoud zit. wil hij hiermee aangeven dat je vet kunt verbranden en spiermassa kan voeden? of ook opbouwen?

deficit is gewoon engels voor "tekort"

en op onderhoud eten en met cardio afvallen kan niet, want als je cardio't gaat je onderhoud ook omhoog (onderhoud = totaal verbruik per dag).

hhaha oohja logisch :) bedankt voor je antwoord!

ik zit nog steeds met iets wat ik niet begrijp. in het boek praten ze over een "deficit".
wat ze volgens mij bedoelen is meer eten dan dat je verbruikt en dan cardio-en zodat je weer onder je onderhoud zit. wil hij hiermee aangeven dat je vet kunt verbranden en spiermassa kan voeden? of ook opbouwen?
Je kan spiermassa wel voeden, maar groeien gaat na een tijdje diëten echt niet meer lukken. Want groeien daarvoor moet je in een anabole staat zijn, terwijl cutten/diëten overwegend een catabool proces is. Eenvoudig gezegd: het lichaam gaat geen energie 'verspillen' aan het bouwen van spiermassa, als het die energie nodig heeft om te overleven.

Goed boek, ik heb hem ook! Ik zou em maar lezen als ik jou was! :D

Misschien een domme vraag maar is er van dit boek een Nederlandstalige versie verkrijgbaar?

Heb het boek ook nog maar pas (pagina 90.)
Dus echt resultaat kan ik nog niet zien,maar er staan zeker
een boel nuttige tips en info in!:study:

Maar ik vraag mij ook wel af of er hier mensen zijn die
zouden kunnen stellen dat ze dankzij dit boek resultaten hebben behaald
die ze ervoor niet haalden?:shrug:

Maar ik vraag mij ook wel af of er hier mensen zijn die
zouden kunnen stellen dat ze dankzij dit boek resultaten hebben behaald
die ze ervoor niet haalden?:shrug:
Ja, ik. Je moet alleen wel doen wat er staat. En daar wringt het schoentje bij velen.

Terug
Naar boven