water+whey
niet lekker maar doet wat het moet doen om spierafbraak te vermijden
pff ja, je vet en je spieren...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
water+whey
niet lekker maar doet wat het moet doen om spierafbraak te vermijden
Dat klopt.als je het bestelt & betaalt via CC, krijg je het dan onmiddellijk?
Je krijgt een unieke login voor de bffm site, waar het boek te downloaden is.Hoe gaat het dan in zijn werk, ik ga naar die site, betaal hem via CC & krijg dan een mailtje met het e-book ofzo?
Wat wel een een juist principe is, is dat je beter veel kan eten en veel cardio én KT doen, dan weinig cardio en KT en weinig eten. Dat is de sleutel tot succes waar in dit boek de nadruk op ligt.
Het zou theoretisch gezien zonder cardio kunnen, maar dan ben je verplicht minder te gaan eten ipv meer te bewegen, en dat is tegen mijn principes (en die van BFFM).als je een goede stofwisseling, voeding(schema) en goede krachttraining doet is de cardio toch eigenlijk niet nodig?
Ik ben nu bij Chapter 5 (blz 90) dus ik moet nog ff
Houden jullie trouwens een chart bij zoals beschreven in BFFM?
Die 3100 hoort er volgens mij niet, dat is een foutje vermoed ik, de rest klopt denk ik:Bedankt Big-T!
ik eet nu dus 2400 kcal, 3100 kcal is mijn ondergoudt. Met KT en Cardio verbrand ik 900 kcal, meegerekend de BMR ( 2000 ) is 2900 kcal. 2400-2900 is een energie tekort van -500 kcal, dit is een goede aanpak toch?
Ga niet minder eten moet wel energie hebben voor KT
Die 3100 hoort er volgens mij niet, dat is een foutje vermoed ik, de rest klopt denk ik:
Als je totaal verbruik (2000+900) 2900 is , dan is het dat wat je moet eten voor 'onderhoud' van massa. Pas op daar kunnen de kcal die je nodig hebt om te werken nog bijkomen. Voor vetverlies doe je -500, dus je moet eten: 2400 kcal.
Let op met het volgende moet je rekening houden: ik weet niet hoeveel kcal je voor dit dieet binnen kreeg, maar als dat aanzienlijk minder was dan zou het kunnen dat je niet meteen gewicht verliest. Je mag dan niet plots kcal gaan verminderen, dat is een veel gemaakte fout.
Als je na een week tot 2 weken niets verliest is er wel iets mis.