AndroidHealthClinic

Sticky Boek: Burn the Fat Feed the Muscle: vet verliezen en volle spieren overhouden

Dat kun je doen om consequent elke dag onder je behoefte te zitten ja. Je kunt ook je vetverlies uit de sportdagen halen, alleen dan zal het wat minder snel gaan.

Consequent onder je behoefte zitten is niet goed. In het boek (hem hem snel doorgebladerd) wordt een Zig-Zag routine besproken 3 dagen op -20%kcal en 1 dag boven behoefte op +5%kcal zodat je lichaam niet gaat wennen aan -20%kcal behoefte.

Goed boek trouwens. Ik ga het ook volgen :)

Gewoon op je werk printen. :D
Heb het boek net uit, is ook verhelderend voor mensen die niet cutten, zegt ook veel over spieropbouw.

Ga over ruim een half jaar pas beginnen met een echte cut en ga zeker deze methodes gebruiken. Momenteel mijn voeding aangepast en clean verder bulken.

ik ga het ook maar eens printen..lig vanaf zaterdag 2 weken aan het strand.. heb ik tenminste wat te lezen in het zonnetje.. pfff

En dubbelzijdig printen, spaart papier en dan is het niet zo'n enorme stapel.

Je kunt ook nog halveren, 2 pagina's op 1 A4, dat is prima te lezen, scheelt weer de helft papier en inkt. Zo heb ik m'n Rippetoe en andere e-books gelezen, wel prettiger dan beeldscherm uiteindelijk.

ben nie zo computertechnisch maar kun je dat aanvinken ergens dan? heb het nooit geprobeerd..
Dat ga je wel ff moeten uitzoeken want zal weer iets anders zijn per printer/software veronderstel ik. Wat ik moest doen is eerst alle even paginanummers, dan de stapel gelijk schudden en weer in de printer leggen en dan oneven nummers. Was zoiets... Maar dit gaat over een grote laserprinter.

Dat ga je wel ff moeten uitzoeken want zal weer iets anders zijn per printer/software veronderstel ik. Wat ik moest doen is eerst alle even paginanummers, dan de stapel gelijk schudden en weer in de printer leggen en dan oneven nummers. Was zoiets... Maar dit gaat over een grote laserprinter.

aha oke.. klinkt logisch haha.. heb hier op het werk ook een grote laserprinter..
ga het eens even uitzoeken.. thnks!

inmiddels loopt de printer..was makkelijk uit te zoeken even en oneven..

Jammer dat het niet in het Nederlands te verkrijgen is.

haha klote.. print net 177 pagina, denk daarna de andere kant moeten ze in andere volgorde.. dus heb nu pagina 360 ofzo op achterkant van pagina 1 :fuu:

Ik heb het boek compleet van m'n computerscherm gelezen, geen probleem hoor. :D

Erg handig boek, ben er erg veel wijzer door geworden. Heb een compleet voedingsschemagemaakt a.d.h.v. wat hij schrijft, een carb-cycling schema.

Super eBookie dus! :D

Ik ben hier ook mee begonnen.. Hoop als voedingsnoob toch veel te leren van dit boek. De eerste 25 bladzijden (ik lees van mijn scherm)... beloven een eerlijk en oprecht boek die lekker wegleest :).

Als ik hem uitheb zal ik mijn bevindingen melden.

pfff kan dat echt niet ... dat hele boek uitlezen via mijn comp. Mooi een tijd terug al uitgeprint op mijn werk :o...leest een stuk sneller en gemakkelijker :thumbs:

Gaat dit boek ook in op transvetten ( goede en slechte vetten) etc?

zonder het hele topic door te lezen.
kan je het boek in nederland niet in een boekenwinkel kopen?

Nee, alleen ebook (Engels).

Daar ligt een mooie taak voor je Big-T;)

Terug
Naar boven