XXL Nutrition

Sticky Boek: Burn the Fat Feed the Muscle: vet verliezen en volle spieren overhouden

naja dat vertalen zou ook niet zo snel gaan :)

Maar ja jammer dat er geen normale boek versie van is.

zal zeker animo voor zijn, ik word tureluurs door van het scherm af te moeten lezen.. En lekker op de bank liggen met je laptop boven je hangend is duursport..

Heb het boek ook gelezen.

M'n eet patroon eigenlijk alleen veranderd zodat ik elke 3 uur eiwitten binnen krijg. Ik at vroeger veel minder dan onderhoud, ben dus meer gaan eten (maar tel eigenlijk geen calorien)
Whey, creatine en lijnzaad/vis-olie neem ik op de in het boek aan gegeven momenten. Verder niks speciaals eigenlijk.

Ik ben (met de accumeasure gemeten) van 15% naar 11% gegaan in een maand, verder ben ik niet lichter geworden. Prima boek dus!

Heb het boek ook gelezen.

M'n eet patroon eigenlijk alleen veranderd zodat ik elke 3 uur eiwitten binnen krijg. Ik at vroeger veel minder dan onderhoud, ben dus meer gaan eten (maar tel eigenlijk geen calorien)
Whey, creatine en lijnzaad/vis-olie neem ik op de in het boek aan gegeven momenten. Verder niks speciaals eigenlijk.

Ik ben (met de accumeasure gemeten) van 15% naar 11% gegaan in een maand, verder ben ik niet lichter geworden. Prima boek dus!

Nice ...
Met zo'n resultaten zou ik het boek ook gaan lezen.

Ik begon al eens... Maar pff... Alleen al dat deel van motivatie lezen en de motivatie om de rest te lezen is weg :p

Eerste hoofdstukken kunnen wat minder interessant lijken, maar zijn toch goed geschreven en helpen veel mensen om bepaalde beslissingen in hun hoofd te maken die zeker helpen in de praktijk. Je moet er ff tijd voor maken, in bed lezen vind ik altijd het meest aangenaam.

Eerste hoofdstukken kunnen wat minder interessant lijken, maar zijn toch goed geschreven en helpen veel mensen om bepaalde beslissingen in hun hoofd te maken die zeker helpen in de praktijk. Je moet er ff tijd voor maken, in bed lezen vind ik altijd het meest aangenaam.

Ja, ik ben het nu aan het lezen, ik heb er wel wat aan.
Toch staan er veel onnodige dingen in vind ik.
Maargoed, ik verheug me op de komst van het echt deel :p

Ja, ik ben het nu aan het lezen, ik heb er wel wat aan.
Toch staan er veel onnodige dingen in vind ik.
Maargoed, ik verheug me op de komst van het echt deel :p

Als je jezelf goed kan motiveren om te trainen, en veel dicipline hebt dan kan je het eerste deel wel overslaan. Vind zelf wel dat veel dingen onnodig vaak herhaald worden, alsof je het na 2x nog niet begrepen hebt:rolleyes:

Ik ben het ook aan het lezen. Het begin is inderdaad 'overbodig' voor diegene die de motivatie heeft om te trainen, maar niet zo goed weet waar hij/zij zich aan moet houden wat betreft het eten.

Echter, voor mensen die totaal geen idee hebben over wat ze moeten met hun dikke lijf, hoe ze doelen moeten stellen en niet eens weten hoe ze moeten beginnen, is het aan te raden om het eerste deel (t/m hoofdstuk 4/5) wél te lezen.

In ieder geval geweldig boek, ben er ook mee bezig en het gaat steeds beter met mijn progressie. :)

Succes iedereen met lezen en het halen van je doelen! ;)

I know :(

Heb het boek ook nu, ben benieuwd.
Als ik het hier zo lees, zal ik zeker als een gek vet moeten gaan verbranden als ik me houd aan de richtlijnen van het boek.
Valt bovendien een hoop nuttigs uit te halen over voeding in het algemeen, nooit verkeerd..

Heb het boek ook nu, ben benieuwd.
Als ik het hier zo lees, zal ik zeker als een gek vet moeten gaan verbranden als ik me houd aan de richtlijnen van het boek.
Valt bovendien een hoop nuttigs uit te halen over voeding in het algemeen, nooit verkeerd..
Goede investering ;) Vooral alles goed en rustig lezen (niet denken, dit sla ik wel ff over) en echt praktisch toepassen wat je leest. Geen dagen of weken wachten nadat je het gelezen hebt bijv. Mocht je vragen hebben post hier dan gerust. Ik geef bovenop de support die je al krijgt van bffm hier ook aanvullende support (als ik tijd heb). Succes!

Ik heb het boek inmiddels ook gelezen. Niet veel nieuwe dingen tegengekomen, aangezien ik hier al het een en ander aan stickies en topics gelezen had. Maar het is een goed overzicht van de betere tips op dit board en het heeft me gemotiveerd ietsje te gaan minderen met alcohol :).

Hoi luitjes,
Ook ik heb dat boek nu besteld. Zit wel genoeg zinnigs in.

Heb het ook aangeschaft. Hoop dat het goed werkt :)

is het de moeite waart om dit te kopen?

je hebt toch al tal van stickies hier op het forum?

is het de moeite waart om dit te kopen?

je hebt toch al tal van stickies hier op het forum?

Klopt, de stickies bieden een hoop informatie die grotendeels gebaseerd zijn op BFFM, en tóch is het zinvol om het boek aan te schaffen en het allemaal voor je te hebben liggen netjes als 1 verhaal (ik heb het geprint, in een map gestopt en lees het vooral op de hometrainer - niet 1x, maar eens in de zoveel tijd).
Motivatie, doelen stellen en vervolgens voor jezelf een 'actieplan' maken scheelt zoveel - ook al denk je dat het wel goed zit met je motivatie. Het maakt je wat scherper.

Terug
Naar boven