AndroidHealthClinic

Sticky Boek: Burn the Fat Feed the Muscle: vet verliezen en volle spieren overhouden

BFFM uitgeprint (op m'n werk! En bedankt voor het papier! Wat nou, geen bonus?) Het is compleet, het is duidelijk, het is simpel. Het is ook Amerikaans maar daar moet je doorheen kijken.
Ik heb er veel van geleerd en eet nu 5 keer per dag: heb nooit meer honger, vreet geen troep meer (deed ik al nauwelijks maar ok), en ik eet niet teveel. Voorlopig 3 keer KT + 3 keer cardio per week. Volgende maand 1 keer HITT erbij gooien en op naar de 8% body fat!
Vooral het motivatie-gebeuren is zeer goed doordacht: zonder plan/doel ben je nergens naar op weg, dus maak een plan!

Een aanrader voor iedereen die zijn lijf lief heeft!

Ik heb het boek enkele jaren geleden gekocht.
Het is me elke euro waard geweest !
Heb er echt alles uit kunnen halen om op eigen houtje een volwaardig training- en voedingsschema op te stellen. (heeft me zeker de nodige tijd en inspanning gevraagd, en ik stuur nog regelmatig bij, maar de kennis die ik door dat boek heb opgedaan geeft me een gevoel dat ik weet waar ik mee bezig ben)
Heb nog vele andere boeken gelezen over voeding en fitness maar toch blijft BFFM mijn absolute nummer 1.
Het boek (afgeprint) ligt na al die jaren nog steeds binnen handbereik.

Laatst bewerkt:
Is het boek verkrijgbaar in een belgische boekhandel?

Nee dit is een ebook dat alleen online verkrijgbaar is.

NOPE. heb em net via bol.com besteld. zowel ebook, paperback en hardcover zijn verkrijgbaar. "the body fat solution" dan.
voor €15,- is dat wel een koopje én het wordt thuis opgestuurd én uitgeprint.

Laatst bewerkt:
NOPE. heb em net via bol.com besteld. zowel ebook, paperback en hardcover zijn verkrijgbaar.
Denk dat je een beetje in de war bent. Er is geen papieren versie van dit boek:

A: Currently, Burn The Fat, Feed The Muscle is NOT available in any bookstores and it is available only in e-book format from www.burnthefat.com. Many people have asked me why this is only available as an ebook, and there are some important reasons:
http://www.burnthefat.com/faqs/what_is_an_ebook.html

Heb het boek niet gelezen maar denk niet dat het een slecht boek is, maar aan die prijs nooit zo goed als BFFM.

Net uitgeprint op werk!:rolleyes:
ben er juist in begonnen. inleiding en al een pg of 60 gelezen.
zalig boek!!!!!!!

En hierboven staat het altijd afgebeeld als zo'n mooi hardcover boek. :( :P

Lijkt me een goed boek, maar staat dit boek niet vol met info die ik al meerdere keren in de sticky's heb gelezen?

Zeker een aanrader! Heb er allerlei extra's bij gekregen, zijn ook leuk om door te lezen.

Ben er gisteren ook in begonnen lezen, leest lekker weg met het lapotopje op schoot in de bank.

Tot wat ik tot nu toe in het boek heb gelezen was me al duidelijk, maar heb nog een bladzijde of 250 te gaan, dus er iets van bijleren zal ik zeker nog wel doen!

Ben er gisteren ook in begonnen lezen, leest lekker weg met het lapotopje op schoot in de bank.

Tot wat ik tot nu toe in het boek heb gelezen was me al duidelijk, maar heb nog een bladzijde of 250 te gaan, dus er iets van bijleren zal ik zeker nog wel doen!
ik moet nog beginnen met lezen, heb het alleen snel doorgekeken maar het is zeker de moeite waard aandacht in te steken.

Ik snap 1ding niet, ik sta nu op 21% vet en ik heb het boek gelezen, wat is nu de beste manier op te cutten dan, volgens de zigzag methode 3:1 of 7dagen per week elke dag 500kcal onder onderhoud zitten en cardio erbij doen? want volgens hem moet je de 3:1 methode alleen toepassen als je op een plateau zit.

Terug
Naar boven