- Waardering
- 3.529
Ik gebruik nu XXL Whey Isolaat, waar al veel BCAA's inzitten per 100gr, dan kan ik dit toch wel gewoon direct na de KT nemen, of moet ik apart EAS erbij bestellen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BCAA's / amino's wel, wheyshake niet.
Na kt hoef je idd zo hoog te zitten qua hartslag, op losse cardiodagen zou ik juist wel je hartslag flink omhoog gooien.
![]()
ik zie vaak dat tijdens de cut, veel mensen hun ekv verhoudingen aanpassen aan een lager kh percentage, gewoon omdat het zo zou moeten, want je wilt natuurlijk niet teveel koolhydraten.
In het boek heeft Tom het over die ekv verhoudingen en zijn ervaring is dat 50/30/20 het "beste" werkt. 50% kh dus...
Iemand die de methode BFFM hanteert? Ervaringen?
Er staat ook dat dat een goede basis is om vanuit te beginnen maar dat je het moet finetunen voor jezelfik zie vaak dat tijdens de cut, veel mensen hun ekv verhoudingen aanpassen aan een lager kh percentage, gewoon omdat het zo zou moeten, want je wilt natuurlijk niet teveel koolhydraten.
In het boek heeft Tom het over die ekv verhoudingen en zijn ervaring is dat 50/30/20 het "beste" werkt. 50% kh dus...
Iemand die de methode BFFM hanteert? Ervaringen?

De zig-zag methode.
Wordt in het boek van Venuto ook aandacht aan besteed, en idd wat je zegt, is ideaal om massa aan te zetten naast vetverlies, maar wel op een degelijk startpercentage.
Als ik eenmaal rond de 12% zit ga ik het zeker proberen - 3 dagen -20% en 1 dag +10 kcal.
hej!
ben idd de zigzag-methode tegengekomen in het boek.
Ik moet eerlijk toegeven dat mijn lichaam al lange tijd(4 maanden) in een overlevingsmodus zit. Ik begrijp alleen niet hoe ik de methode bij mezelf moet uitproberen en voor hoelang? wanneer merk ik dat mijn lichaam uit de overlevingsmodus is. Heb jij het al geprobeerd en weetje toevallig hoe het werkt?
Hoor graag jou ervaring!

Als je al maanden op de spaarstand draait, zou ik eerst gaan "resetten", dus minimaal 3 dagen, maar liever een week op onderhoud eten, voordat je weer omlaag gaat met de calorieën en de kh.
Als je nu meer gaat eten kan het sowieso een week of 2 à 3 duren voordat je stofwisseling weer goed op gang komt. Het is belangrijk dat je in deze weken heel consequent bent en dat je alles opeet wat op jouw schema staat, ook al heb je geen trek.
Dat je uit de spaarstand bent merk je aan alles! Aan je energieniveau de hele dag door, aan hoe lekker ineens je trainingen gaan... Maar het meest opvallende is misschien dat je trek krijgt. Wat nou trek, honger! De kans dat je dan een maaltijd mist is erg klein, want je lichaam vraagt er gewoon om. En als je niet op tijd eet, word je erg chagrijnig, tenminste, dat heb ik dan!![]()

iemand al bezig volgens het holy grail principe?
3 low days op 20-30% onder TDEE en 1 high dag van 15-20% boven TDEE.
Zo ja, bevalt dit een beetje ?
Als je geen credit card hebt, kan je het ook overschrijven naar ons, dan bestellen wij het voor jou en geven we je toegang tot de bestanden in een privé sectie op het forum. Stuur maar een PM als je dat wilt.ik wil graag dit boek bestellen, maar het kan niet met iDEAL, wat kan ik nu doen?
Ben ongeveer op 1/3e van het boek en er staan echt goede dingen in! Ben nu nog aan het bulken, maar wil over een maandje beginnen met cutten voor 6-8 weken..
Welke vetpercentage-meter kan ik het beste kopen, zodat ik zelf mijn eigen vetpercentage op kan meten?