bodylojohn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het echt nodig om het hele boek te gaan lezen of kan ik direct door gaan naar de voeding/training gedeelte?
Ik ben nu bij hoofdstuk 3 maar heb geen zin om zoveel te gaan lezen haha.
Lol.. is het echt nodig om alleen je biceps te trainen? Ik heb geen zin om benen te doen..
lees gewoon het hele boek.. het is het waard!

Het draait allemaal om de calorie balans. Eet je meer dan je verbrandt, kom je aan. Verbrand je meer dan je eet, val je af. Zo simpel is het. Om spier aan te komen, moet je toch echt wat overschot hebben, of je moet supergenen hebben. Om vet kwijt te raken, moet je lager zitten dan je verbruik.
Beginners winnen nog wel wat spier terwijl ze vet verliezen, of behouden alles, maar algemeen gesproken heb je extra of onderhouds kcal nodig, die spieren ontstaan immers niet uit het niets en om ze te behouden is er een positieve stikstofbalans vereist.En stel dat iemand vet wilt verliezen maar gekweekte spieren wilt behouden, die persoon eet dan onder onderhoud en verliest degene dan zo geen spieren. Of verlies je altijd wat spieren door vetverlies?
Heb namelijk nog wel eens dat ik bepaalde termen op moet zoeken...Het helpt wel om realistisch te zijn voor jezelf, maar ik was er ook niet teveel mee bezig. Het moet ook leuk blijven voor jezelf. Voor wedstrijden moet alles veel strikter.Oké dank Big T! Misschien idd maar een keer een log openen hier op het forum!
Heb jij echt gemerkt dat het heeft geholpen om doelen te stellen? Ik heb er een aantal opgeschreven en moet zeggen dat ik er onbewust wel behoorlijk vaak op een dag eraan denk.
leuk boek dit alleen niet wat ik zoek. Alles wat erin staat wist ik al. Weet iemand of er een boek is die puur gericht is op voorbereiding naar wedstrijd toe? Hoeveel cardio je moet doen en wanneer etc