XXL Nutrition

Sticky Boeken Kritiek & Review Topic

Bezoekers in dit topic

61WbUTQbdvL._SX341_BO1,204,203,200_.jpg


Ik heb serieus genoten van dit boek. Zo veel herkenbare stukken gelezen die een hoop gezeik in mijn oude relatie verklaard. Vind dit toch wel echt een aanrader voor iedere gast die een lekkere eerlijke kijk wilt op het man-zijn.
 
Ik heb verder dus een rReadertje gekocht deze week. Zijn er hier mensen die nog goede websites weten om boeken vandaan te halen?
 
img_2810.jpg


Ben nu zelf deze aan het lezen. Erg populair boek, erg leuke combo tussen feitjes en lekker lezen.
 
img_2810.jpg


Ben nu zelf deze aan het lezen. Erg populair boek, erg leuke combo tussen feitjes en lekker lezen.

Deze gaat ook in mijn eerstvolgende bestelling, ben erg benieuwd naar dit boek.

2 boeken die ik echt kan aanraden, die ik onlangs gelezen heb zijn: The ONE thing & Factfulness.
The one thing heb ik compleet met volle aandacht kunnen lezen echt een geweldig boek. Factfulness is een boek waar je naar een paar hoofdstukken lezen wel weet wat het punt is maar toch wel leuk leesmateriaal.
 
Deze gaat ook in mijn eerstvolgende bestelling, ben erg benieuwd naar dit boek.

2 boeken die ik echt kan aanraden, die ik onlangs gelezen heb zijn: The ONE thing & Factfulness.
The one thing heb ik compleet met volle aandacht kunnen lezen echt een geweldig boek. Factfulness is een boek waar je naar een paar hoofdstukken lezen wel weet wat het punt is maar toch wel leuk leesmateriaal.

Thanks voor de tips.

Ik ben bij Sapiens halverwege afgehaakt. Vond het een beetje prekerig worden ofzo, betje saai. Begin is wel erg vet.
 
Mensen die nog leuke fictie kennen? Zit door m'n voorraad heen.
 
Mensen die nog leuke fictie kennen? Zit door m'n voorraad heen.

Had deze al eerder gepost, maar volgens mij is mijn gedachte dat fictie = fantasy niet correct. (Fictie is fantasie, maar geen fantasy )
Mits toch interesse voor Fantasy:

Patrick Rothfuss - The Kingkiller Chronicle(boek 3 is nog niet uit). - Echt een aanrader
Robin Hobb - Farseer Trilogy
Joe Abercrombie - The First Law Trilogy
Peter v Brett - Demon Cycle
 
  • Like
Waarderingen: mat
Beste bb'ers,
Hebben jullie nog boeken die jullie aanraden op gebied van bodybuilding?
 
Misschien kan ik het hier neerzetten. Zijn er mensen die toevallig het boek van de vlogger Merijn, ook wel my shredded lifestyle gelezen hebben?

Is het überhaupt het waard om te lezen ?
 
Back
Naar boven