Booyaka
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.387
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook meer gewicht opvoeren volgende keer.6*117.5 in week 3, dan heb je nog overschot
bij mij moet de squat naar boven, gaat ni zo goed
back raises zijn dat hyperextensions?
Met mijn back squat had ik ook een knik onderin en boog te veel voorover (doe oly squats). Dus naar chiropractor geweest en toen mocht ik niet max squatten voor paar maanden. Nu is dat bijna helemaal hersteld en nu moet mn squat en deadlift omhoog! Backraises zijn idd hyperextensions ja.
Mischien maar eens wat setjes weighted gaan doen en lagere reps oid.

chinnen blijft bij mij altijd BW, ik vind da ge dan beter kunt aanspannen boven, en ja, moet assistance blijven hé!

Thanks!
hoe zeggen de pl'ers dat? curls are for girls,
goed weekend, ik moet weeral werken![]()

Hoort erbij zeker

Ja, ik denk ook dat dit sucked, zeker als je gewoon bent van tot het gaatje te gaan. Maar hey, part of the plan to get strong hé. Als er 'veel' zwaardere weights gebruikt worden en minder lange repouts denk ik wel dat je die week kan gebruiken. Heb ergens gelezen dat als je meer advanced wordt in het liften, je meer de volle capaciteit van je spieren leert gebruiken, terwijl BB'ers minder gebruiken (no offence voor BB'ers, heb zelf altijd zo getraind) . Heb je nog niet het gevoel dat je die week nodig hebt dan, of dat je herstelt nu?

ook al gelezen van wendler 5/3/1 for powerlifting? =een nieuw boek, interessant! Week 1 en 2 omwisselen en vervolgens in week 1(na de 3's nog enkele singles van 95% toevoegen. In week 2 doe je dan je 5's en in week 3 je 5/3/1 + nog enkele singlesvan 95%, vb 5/3/1/1/1 met 95%. Heeft als voordeel dat je niet 2 weken na elkaar 'zwaar' hoeft te gaan (week 2 en 3)

http://www.t-nation.com/free_online...aining_performance/how_to_build_pure_strength
in dit artikel en het artikel Wendler reloaded staat dat je in week3 dus 3 x 5 , 3 en 1 rep+ moet doen
in het boek staat 1x5,1x3,1x1+

Wat is rpb![]()
Volgende week nieuwe cycle, content dat de deload erop zit zeker![]()