Lucky Luciano
Cool Novice
- Waardering
- 0
Dit lijkt mij teveel...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit lijkt mij teveel...
Flyes maken, maar dan wel als laatste oefening, als je deze goed uitvoert krijg je een goed gevoel in je hele borst.
Je kan ze incline, decline of gewoon op een platte bank doen. Mijn voorkeur gaat uit naar gewoon plat.
Juist niet, doe je flyes aan het begin, op die manier kan je nog gewichten gebruiken die massa bouwen.
Ok op die manier had ik t nooit bekeken. Ik zou juist denken dat je beter eerst kan bankdrukken omdat je hierbij dan zwaarder kan gaan en omdat het een compound oefening is en flyes isolatie.
Of bedoel je dit als je alleen flyes doet ?
Ik bedoel ook niet dat iedereen moet beginnen met flyes, maar dat je het ook niet als laatste oefening moet Houden (in een schema waarbij je meerdere oefeningen doet)
Beginnen met flyes zou ik trouwens wel aanraden an zgn schouder/tricep drukkers
Ok man dank je wel voor de tip, ik ga dit eens proberen.
Wat bedoel je precies met dat laatste gedeelte (vetgedrukt) ?
Nou.. dat als je tijdens het bankdrukken meer uit je schouders/triceps drukt dat je dan beter met flyes kan beginnen..
Even tussendoor:
wat is nu de beste hoek waarin je je ellebogen moet houden als je dumbbell flyes doet.
Ik zie veel mensen ze allemaal weer op een andere manier doen. Wat voor meerwaarde heeft het bijv. als je de hoek zo groot mogelijk maakt?

Even tussendoor:
wat is nu de beste hoek waarin je je ellebogen moet houden als je dumbbell flyes doet.
Ik zie veel mensen ze allemaal weer op een andere manier doen. Wat voor meerwaarde heeft het bijv. als je de hoek zo groot mogelijk maakt?
? Dat het echt gedaan is met m'n borst?