- Waardering
- 396
binnenkant borst trekt bij naarmate je borst groter word en is verder afhankelijk van je bouw, puur massa op je borst.
je spreekt jezelf best tegen nu, dat heb je door?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
binnenkant borst trekt bij naarmate je borst groter word en is verder afhankelijk van je bouw, puur massa op je borst.
ik snap wat je bedoelt en ik weet ook dat het op termijn ook weinig uitmaakt en het aankomt op puur massa, maar zodra je je eerste stapjes maakt met trainen lijkt me het dat een deel van je oefeningen ook invloed hebben op je houding om alles met elkaar proportioneel in balans te houden.
Kan je niet door regelmatig je borstspier te stretchen, de spier een beetje langer maken? Sinds ik stretch merk ik precies wel dat men borstspier aan de zijkanten iets verder reikt. (Richting oksel en kben leniger met men flyss)
ja en waarom word dat er dan niet gelijk gezegd maar er nutteloos gehamerd op allerhande onzin zoals aanhechtingen blablabla. ik bedoelde het niet als wondermiddel van oh ga nu maar 20 flyes dan dan is je borst 10 centimeter groter en krijg je een ijsje bij de mac XD ik weet zelf ook als geen ander dat alles gepaard gaat met tijd geduld hard trainen en goed eten!
mierennken kan iedereen, en iets te letterlijk nemen ook. ik denk dat je zo ondertussen breed niet meer van breed weet te te onderscheiden en je de definitie breed nu iets te nauw neemtdus wat ik je aanraadt om breed te te laten voor wat breed is en zelf eens wat breder te worden.

mierennken kan iedereen, en iets te letterlijk nemen ook. ik denk dat je zo ondertussen breed niet meer van breed weet te te onderscheiden en je de definitie breed nu iets te nauw neemtdus wat ik je aanraadt om breed te te laten voor wat breed is en zelf eens wat breder te worden.
voor het breder maken van de spieren gebruik je flyes en dergelijke, dit is naar mijn idee samen met peck deck het idee om het wat meer uit te rekken en samen te drukken waardoor het breder zal worden. incline werkt goed voor de bovenkant van je borst en decline voor de onderkant. dus met nadruk denk ik dat je veel baat hebt bij incline cable flyes!

Had gelezen dat pullovers je ribkast breder maakt. Hard to believe maar still![]()
ja en waarom word dat er dan niet gelijk gezegd maar er nutteloos gehamerd op allerhande onzin zoals aanhechtingen blablabla. ik bedoelde het niet als wondermiddel van oh ga nu maar 20 flyes dan dan is je borst 10 centimeter groter en krijg je een ijsje bij de mac XD ik weet zelf ook als geen ander dat alles gepaard gaat met tijd geduld hard trainen en goed eten!