- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Ach, legdrive. Ik gebruik het niet (omdat het me niet luktGaat nog goed ja....ff aankijken als ik boven de 85% 1RM kom...met legdrive![]()
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, legdrive. Ik gebruik het niet (omdat het me niet luktGaat nog goed ja....ff aankijken als ik boven de 85% 1RM kom...met legdrive![]()
)Gaat je wel je wel wat extra kg opleveren......als je dat wilAch, legdrive. Ik gebruik het niet (omdat het me niet lukt)

zag ze ook in renee zijn log, mooi prijsje wel iddZojuist 1 goede tip gekregen van @huggybear1968
I set verstelbare Olympische handhalters aangeschaft bij Helisport € 52,50..hele mooie prijs incl verzending
Omdat ik mn enkel niet meer zo zwaar kan belasten kan ik ipv BOR, dumbell Rows doen steunend op 1 knie
Erg mooie en noodzakelijke aanvulling in mn homegym....erg blij mee![]()
Veel plezier ermee!zag ze ook in renee zijn log, mooi prijsje wel idd
db rows zijn een prima altenatief voor bor, misschien nog wel beter omdat je beide kanten apart doet.
Zou kiezen voor kleinere halterschijven zoals 1.25, 2.5 en 5kg. Grotere halterschijven kunnen in de weg zitten. Door de grote schijfopname gedeelte past er genoeg op.
alweer een beetje plannen aan het maken voor 2018?
alweer een beetje plannen aan het maken voor 2018?
beetje doelen stellen waar je weer naar toe kunt werken
maar ff nog niet aan denken 
gewoon aan beginnen joh, het loopt toch altijd anders dan dat je denkt
het is op ''onze'' leeftijd zonde van de tijd om te gaan zitten wachten op negatieve dingen.