- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Pag 58 #1147Leuk dat je ook een home gym hebt! Staan er toevallig ergens foto's ? Altijd benieuwd naar hoe de homegym van andere leden er uitziet![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pag 58 #1147Leuk dat je ook een home gym hebt! Staan er toevallig ergens foto's ? Altijd benieuwd naar hoe de homegym van andere leden er uitziet![]()

Zullen je buren anders ook niet blij mee zijn. Ik train bij een sportschool die boven een supermarkt zit en na het trainen ga ik wel eens boodschappen doen...en dan hoor je klappen van de halters...niet fijn als je er zou wonenJa hoor buitengewoon sterk...hij staat gewoon los op een rubberen tegelvloer
Ik lift gewoon heel beheerst dus geen gooi en smijtwerk in het rek
Zullen je buren anders ook niet blij mee zijn. Ik train bij een sportschool die boven een supermarkt zit en na het trainen ga ik wel eens boodschappen doen...en dan hoor je klappen van de halters...niet fijn als je er zou wonen

nog steeds 5jes draaien bij het banken, wel lekker veel reps.

ja...ok..... en dan?
Jaa ik denk volume omlaag en intensiteit omhoog...maar daar ben ik nog niet uit
zeker wel, eerst weer naar de 100kg en dan eroverheenhet wordt wel weer tijd om wat zwaarder te liften dus

Weer wat gewicht erbij Boss.BP Wide Grip
20 x 20
10 x 35
5 x 50
5 x 67,5
5 x 67,5
5 x 67,5
5 x 67,5
5 x 67,5
Dislocations
25 x
WU met Bands Geel Puldown
Pull Ups Wide Grip
8 x BW
Glutes Bridge Small Stance
15 x
Goodmornings
15 x 5
Hanging Knee Raises
15 x
Ochtendcardio bij de fysio
Crosstrainer 10 min 110 hbm

Nee gewoon op mn benchDoe je die glutes bridge op de grond of met de voeten op een skippy ball?

je kunt op de vloer of op je bench de glute bridge uitvoeren