XXL Nutrition

Bosco's log

Bezoekers in dit topic

Ochtend, 4 km wandelen 6000 stappen 60' ☔
6 km fietsen ☔
 
Middag, 4 km wandelen 6000 stappen 60' ☔
 
Ik 4350 steps, zo goed als droog (timing meneertje 🤣 )
ik doe niet aan timing, gewoon mn ritueeltje afwerken, weer of geen weer :cool:
 
Fasted Cardio
Matrix crosstrainer, afstand 2,85 km, gem hbm 107, Kcal 275 tijd 30' niveau 8
Morgen, 4 km fietsen 🌞

Buik
Hanging Leg raises
3 x 20

Benen
SQ (mobility)
3 x 10 x 20
* tot parallel, wel met hielverhoging, echt blij mee ! :)

Lying leg raises
3 x 20
 
Benen
SQ (mobility)
3 x 10 x 20
* tot parallel, wel met hielverhoging, echt blij mee ! :)
ik weet hoe het komt en waarom je dit doet, maar ik denk een schijfje erbij :)

ff serieus, heb je niet de behoefte om dit weer uit te bouwen? in ieder geval tot wat voor jou mogelijk is?
 
ik weet hoe het komt en waarom je dit doet, maar ik denk een schijfje erbij :)

ff serieus, heb je niet de behoefte om dit weer uit te bouwen? in ieder geval tot wat voor jou mogelijk is?
ik twijfel nog, het gaat goed nu zonder pijn, vooral dat laatste, I can give it a try :)
 
ik twijfel nog, het gaat goed nu zonder pijn, vooral dat laatste, I can give it a try :)
zonder pijn is natuurlijk belangrijk, maar ik zou het proberen, als het niet gaat, dan gaat het niet, zo simpel is het.
maar het zou voor jezelf zo mooi zijn als je bv nog eens een keer je bw kan squatten ( of een ander doel ). blijf jezelf uitdagen op punten die je nu niet kunt.

als ik jaren geleden naar mijn artsen/fysiotherapeuten had geluisterd, had ik nooit meer wat met gewichten gedaan, ik weet zeker dat ik dan nu een ouwe kerel was geweest ( lichamelijk en geestelijk ) die 70 kg woog en verzuurd door het leven ging omdat ik altijd in gedachten zou hebben wat ik had laten liggen.
 
zonder pijn is natuurlijk belangrijk, maar ik zou het proberen, als het niet gaat, dan gaat het niet, zo simpel is het.
maar het zou voor jezelf zo mooi zijn als je bv nog eens een keer je bw kan squatten ( of een ander doel ). blijf jezelf uitdagen op punten die je nu niet kunt.

als ik jaren geleden naar mijn artsen/fysiotherapeuten had geluisterd, had ik nooit meer wat met gewichten gedaan, ik weet zeker dat ik dan nu een ouwe kerel was geweest ( lichamelijk en geestelijk ) die 70 kg woog en verzuurd door het leven ging omdat ik altijd in gedachten zou hebben wat ik had laten liggen.
dat is zeker waar, een overwinning voor jezelf, vwb belasting van mn enkel gaat dat zeker wel lukken, ik heb vorig jaar ook DL 3 x 100kg gepakt zonder pijn
dat is al een mooie basis, wel mn workouts anders indelen naar bv 3x/wk krachttraining
 
Ja wel met Droopy eens hoor. Je zit nu al zo lang op of rond een bench plateau dat een heel andere uitdaging toch wel mooi zou zijn. En als het buigen van de enkel het probleem is, dat zijn varianten zoals front of hack squat misschien beter voor jouw situatie?
 
Ja wel met Droopy eens hoor. Je zit nu al zo lang op of rond een bench plateau dat een heel andere uitdaging toch wel mooi zou zijn. En als het buigen van de enkel het probleem is, dat zijn varianten zoals front of hack squat misschien beter voor jouw situatie?
PR's ga ik niet meer zetten, mn herstel is gewoon heel slecht, wel genoeg variatie bij BF betreft LB, mn agenda volproppen! :)
 
Middag, 4 km wandelen 6000 stappen 60' laatste 10'☔
 
PR's ga ik niet meer zetten, mn herstel is gewoon heel slecht, wel genoeg variatie bij BF betreft LB, mn agenda volproppen! :)
je hoeft ook geen pr's meer te zetten, gewoon een reeel doel nemen en proberen dat te halen. pr's zet ik wss ook niet meer, maar ik stel nog wel doelen aan mezelf en aan mijn lifts.
gewoon je eigen tempo, niks geks.
 
PR's ga ik niet meer zetten, mn herstel is gewoon heel slecht, wel genoeg variatie bij BF betreft LB, mn agenda volproppen! :)
Nee, ik ook niet meer. Het duurde even voor ik dat wou toegeven, maar eigenlijk zou het raar zijn als je boven de 60 nog PR's zet. Wat heb je dan die jaren daarvoor gedaan? :D
 
Nee, ik ook niet meer. Het duurde even voor ik dat wou toegeven, maar eigenlijk zou het raar zijn als je boven de 60 nog PR's zet. Wat heb je dan die jaren daarvoor gedaan? :D
(Spit mn log maar door) Als je plaatje compleet is, (met bijbehorend BW) waarom niet? Ik heb nu andere doelstellingen, gewoon fit en sterk BLIJVEN!!
 
Laatst bewerkt:
Ochtend, 4 km wandelen 6000 stappen 60' 🌞 🌫
 
Middag, 4 km wandelen 6000 stappen 60' 🌞
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ochtend, 4 km wandelen 6000 stappen 60' 🌞 🌫
Middag, 4 km fietsen

UB

BP Dunbell Press, lekker volume..
10 x 14
10 x 18
10 x 22
10 x 26
10 x 30
8 x 34
6 x 38 wiebelen :D

Triceps
Lying down overhead skulcrusher
4 x 10 x 30

Back
Pull Ups Reversed Medium Grip
2 x 12

Inverted rows
2 x 10

Delts
Side Laterals dumbell raises
3 x 10 x 10

Rear Delts Bent Over Reversed Flyes
3 x 10 x 10
 
Back
Naar boven