- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Is gewoon mijn eigen huistuinenkeukenconclusie :$
Precair?
Ja
Ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is gewoon mijn eigen huistuinenkeukenconclusie :$
Precair?
Ja

Wel, zo ga je hoogstwaarschijnlijk natuurlijk niet oud worden. Ergens vind ik dat als je kutgenen hebt je gewoon niet als een malle moet proberen dat te compenseren door bizarre hoeveelheden te zetten van van alles. Bodybuilding is dan simpelweg je ding niet. Maar als hij hier gelukkig van wordt, moet hij dat zelf weten natuurlijk.@Galen Hoe denk jij over dit filmpje en Bostin in het algemeen?
uw0tm8 haat jij gewoon op Willie W en faberge?Hij wil bekend worden met bodybuilding en kijk eens, hij is bekend
De jeugd van tegenwoordig kunnen ook niet bepaald zingen Ofzo maar iedereen in nl kent hun muziek
(Zo te zien krijgt hij er ook nog eens dik voor betaald)
inb4 hij krijgt spontaan een afgeboren hartafwijking in de sauna
EYY niets tegen DJVT hé!Hij wil bekend worden met bodybuilding en kijk eens, hij is bekend
De jeugd van tegenwoordig kunnen ook niet bepaald zingen Ofzo maar iedereen in nl kent hun muziek
(Zo te zien krijgt hij er ook nog eens dik voor betaald)
weet niet, let niet zo vaak op de mannenDie dude wat bij hem is is dat niet die knakker van BANGBROSS ??![]()

Zelfs voor iemand met geen interesse voor AAS is Bostin een interessant en eigenaardig mannetje. Kijk ook eens naar hem stage ready een maand geleden:
Grootste armen, grootste rug en ... de grootste gut. Slechte chest en glutes not even once. Ik zou depri worden in zijn plaats als ik zoveel geld uitgaf aan m'n fysiek en er zo uitzag. Dit is gewoon niet z'n ding! Na al die jaren moet hij dit toch al verstaan? Waarom dan nog je leven riskeren?
Als je er zo diep inzit is het precies wel moeilijk om eruit te komen.
Doen we er dan ook een voor Rich Piana? Die kan toch ook niet extreem lang van die te grote neptieten van Sara genieten... als ik die 80 zie worden dan zijn we geneeskundig/medisch oneindig verder dan vandaag de dag.Misschien kunnen we een website oprichten, met een weddenschapspool, waar je kunt inzetten op de max leeftijd van Bostin. Ik denk dat er best animo voor is![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]en wat een te smerige billen had die andere billie.