XXL Nutrition

Braxz nu ook op hyves!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dat z'n eten op de achtergrond???

I instantly get a BONER:)

whehehe:roflol:

Heeft iemand hem er al een keer op gewezen dat hij een soort van beroemdheid is op een veelbezochte BB forum? :D

Volgens mij is hij destijds via z'n superdudes account wel gewezen op het "rofste superdude" topic.. :D

hij kickt er zelfs op :D

Al die aandacht die wij 'm schenken is ie niet eens waard :rolleyes:

Wow major ****ing bluesteel!! :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

WHoe heet die ene egel ookalweer?? Die met dat te vage kapsel? Ik zag hem laatst gewoon in zijn natuurlijke leefomgeving!!!! Ik was onderweg naar het Utrecht stadion en stond op wat vrienden te wachten in Lunetten, zie ik hem ineens uit een portiek van een appatementencomplex lopen en in zijn auto stappen!! Dus mijn vriendin stoot me aan vanne: "He dat is toch die gast die jullie altijd belacheljk maken op internet??"

Ik had het ff niet meer maar wist ook ff niet wat ik moest zeggen haha, je zag aan ze kop dat hij wist dat het over hem ging want hij reed snel weg met een hele boze stoere superdude blik onze kant op :D:D

Dat was overigens best beangstigend want hij was zeker 1.80 bij 70 kilo denk ik :angstig:

WHoe heet die ene egel ookalweer?? Die met dat te vage kapsel? Ik zag hem laatst gewoon in zijn natuurlijke leefomgeving!!!! Ik was onderweg naar het Utrecht stadion en stond op wat vrienden te wachten in Lunetten, zie ik hem ineens uit een portiek van een appatementencomplex lopen en in zijn auto stappen!! Dus mijn vriendin stoot me aan vanne: "He dat is toch die gast die jullie altijd belacheljk maken op internet??"

Ik had het ff niet meer maar wist ook ff niet wat ik moest zeggen haha, je zag aan ze kop dat hij wist dat het over hem ging want hij reed snel weg met een hele boze stoere superdude blik onze kant op :D:D

Dat was overigens best beangstigend want hij was zeker 1.80 bij 70 kilo denk ik :angstig:
Marvin volgens mij:D

Ghehehe super dit! Ik zou zijn reactie wel willen zien als hij hier ooit achter komt. Ik begrijp dat hij al eerder door 't slijk is gehaald?

Btw: ik snap niet dat meiden dit soort types knap vinden. Hij heeft totaal geen sT. Maarja, dat vind ik natuurlijk.

Jaaaaaaaaaaaaaa Marvin :D t*ring hij was echt lelijk hoor:P had hem eigenlijk ff moeten ****en enzo en dat dan filmen, kijken of ze in het echt ook zo stoer zijn:P

Terug
Naar boven