- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft iemand hem er al een keer op gewezen dat hij een soort van beroemdheid is op een veelbezochte BB forum?![]()

Zijn die Gothi's nu ook aangespoeld in Nederland
Kemal :lifting:, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends

Die kerel heeft wel sT, punt. Ik denk dat veel hier wat van hem kunnen leren. Verder ken ik em niet ofzo en probeer em niet te verdedigen.

Zijn die Gothi's nu ook aangespoeld in Nederland
Kemal :lifting:, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends

Marvin volgens mijWHoe heet die ene egel ookalweer?? Die met dat te vage kapsel? Ik zag hem laatst gewoon in zijn natuurlijke leefomgeving!!!! Ik was onderweg naar het Utrecht stadion en stond op wat vrienden te wachten in Lunetten, zie ik hem ineens uit een portiek van een appatementencomplex lopen en in zijn auto stappen!! Dus mijn vriendin stoot me aan vanne: "He dat is toch die gast die jullie altijd belacheljk maken op internet??"
Ik had het ff niet meer maar wist ook ff niet wat ik moest zeggen haha, je zag aan ze kop dat hij wist dat het over hem ging want hij reed snel weg met een hele boze stoere superdude blik onze kant op
Dat was overigens best beangstigend want hij was zeker 1.80 bij 70 kilo denk ik![]()

Hij zal wel oud zijnMaar kwam toevallig bij hem uit.
Onze enige echte superdude
Nick, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends
[Link niet meer beschikbaar]
![]()