MuscleMeat

Braxz nu ook op hyves!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

staat eronder "zo is het leven"

:hahaha: :haha: omg

hehe ik lig weer plat :roflol: en idd in die hollywood musichall stikt het van dergelijke ventjes.

volgende dbb meeting moet daar gewoon :D genoeg vermaak, we kunnen met ze bowlen, trainen etc! curls doen met hun als stang :cool:

we hebben er destijds nog een mini meeting gehouden met no fear, emile en roberthosper (maar die is vroeger doorgegaan) net daarom dat ik er zo om moet lachen. zoiets zie je echt nie in Vlaanderen.

Jezus die coïtusman!ak is echt het toppunt zeg :eek: Die pis je zo omver man :rolleyes:

hoe stoer ken je eigen toch vinden he, hahaha, die denken dat ze helemaal de king zijn,en dat ze een gangster zijn hahaha losers zijn he

met een gat

jullie kunnen zeggen wat je wil maar deze gasten krijgen meer vrouwtjes dan jullie en irl heeft deze gast waarschijnlijk een grotere bek tegen jullie dan jullie tegen hem(de stoere mannen van dit forum hoeven zichzelf niet aangesproken te voelen, keyboard warriors daarentegen).
en dat hij lelijk is, volgens mij zijn de meeste niet knapper.

overigens, ik heb ook een hekel aan dit soort kerels hoor, ik uit dit alleen wel irl en niet hier op het forum, stelletje roddeltantes.

haha nou nee hoor. Die 2e die geplaatst is (Kemal aka Kemmy) die traint bij ons. Traint altijd met een dikke zwarte trui aan en is verder gewoon vriendelijk, maw totaal geen grote bek :D

Jaaaaaaaaaaaaaa Marvin :D t*ring hij was echt lelijk hoor:P had hem eigenlijk ff moeten ****en enzo en dat dan filmen, kijken of ze in het echt ook zo stoer zijn:P

Marvin heb ik een keer door Rotterdam zien lopen met een paar superdude vriendjes in bontkraagjas :roflol: (ging waarschijnlijk richting HMH)

Straks zit die ook nog op DBB!

we hebben er destijds nog een mini meeting gehouden met no fear, emile en roberthosper (maar die is vroeger doorgegaan) net daarom dat ik er zo om moet lachen. zoiets zie je echt nie in Vlaanderen.

O god dat was wat. Kwamen we in planet "telekids" hollywood terecht. Dat we nog binnenkwamen was nog een verrassing. Jezus 1 grote superdudes festival en iedereen was bang voor black. Master. :D

Terug
Naar boven