- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe ik lig weer platen idd in die hollywood musichall stikt het van dergelijke ventjes.
genoeg vermaak, we kunnen met ze bowlen, trainen etc! curls doen met hun als stang 
volgende dbb meeting moet daar gewoongenoeg vermaak, we kunnen met ze bowlen, trainen etc! curls doen met hun als stang
![]()
lijkt me geen tattoo, volgens mij heeft 1 van z'n gay buddies dat met pen gedaan, de hele nek is nog rood
Deze ben ik op 1 andere forum tegen gekomen hijs ook HUGE :
Superdudes.nl - SeXmAn!aK
DE STAD !!!!!

wat een lieve avatar heb jij, gaat ie koortsluiten als je er een likje overheen geeft

wat een lieve avatar heb jij, gaat ie koortsluiten als je er een likje overheen geeft![]()

jullie kunnen zeggen wat je wil maar deze gasten krijgen meer vrouwtjes dan jullie en irl heeft deze gast waarschijnlijk een grotere bek tegen jullie dan jullie tegen hem(de stoere mannen van dit forum hoeven zichzelf niet aangesproken te voelen, keyboard warriors daarentegen).
en dat hij lelijk is, volgens mij zijn de meeste niet knapper.
overigens, ik heb ook een hekel aan dit soort kerels hoor, ik uit dit alleen wel irl en niet hier op het forum, stelletje roddeltantes.

Jaaaaaaaaaaaaaa Marvint*ring hij was echt lelijk hoor
had hem eigenlijk ff moeten ****en enzo en dat dan filmen, kijken of ze in het echt ook zo stoer zijn
![]()
(ging waarschijnlijk richting HMH)we hebben er destijds nog een mini meeting gehouden met no fear, emile en roberthosper (maar die is vroeger doorgegaan) net daarom dat ik er zo om moet lachen. zoiets zie je echt nie in Vlaanderen.