Fitness Seller

Braxz nu ook op hyves!!!

ooooooooo wat ga ik daar toch lekker spammen:evil2:

hehe...aangezien er nu weer pics worden gepost van roffe superdudes...zullen we bij deze dan maar weer er dan maar weer een ROFSTE SUPERDUDE topic van maken nu we toch weer bezig zijn?:D

hehe...aangezien er nu weer pics worden gepost van roffe superdudes...zullen we bij deze dan maar weer er dan maar weer een ROFSTE SUPERDUDE topic van maken nu we toch weer bezig zijn?:D
sure, bij mij op m'n werk loopt/rijd er ook een superdude rond, zal ns kijken of ik hem vrijwillig op de foto kan krijgen :D

hijs wel breder dan de meeste hier..

waaa :haha:

Hahaha,, die gast is een lange, magere slungel. Ben hem wel 's paar keer tegen gekomen met stappen, toen was die samen met zijn 'zonnebankverbrande homo maatjes'
Al die gasten lijken op plastic ****dolls.
Maar ze scoren wel sletjes. Sommige meiden houden nou eenmaal van schrale ecto's die zogenaamd 'roffa' zijn ???

Kale, heeft toch een van die gasten bij hem in de sportschool lopen. Ik geloof zelfs dat ie hem een keer had aangesproken???

Volgens mij was het die Kemmy...

En ga eens in de Hollywood kijken in Rotterdam daar lopen die gasten altijd rond met hun blingbling oorknopjes en een hele meute van br33zahcrackhoeren eromheen

wat een verschikkelijke superdude is dat zeg :roflol: goed gevonden :D

Momenteel bekijken: 10 (9 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
sanca, Blackadder+, Brutez, deurklink, Enjee, iron devoted, Jorin, TheNose, VStreet

wie weet is het braxz of kemmy wel :eyebrow:

Terug
Naar boven