Kyubiz
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap dat hele hyves gedoe met die merken ook niet.
"mijn merken" alsof mensen hun persoonlijkheid willen afmeten aan de producten die ze kopen ipv waarde te geven aan hun eigen prestaties en handelingen. ach ja de jeugd is verdoemd![]()
WHHAHAHAHAAH, Superdudes ROFL... (wc*) ben weer terug, Omg nooit geweten dat er weer een topic over die gasten zou komen.nja denk dat dit een begin is van een lange topic
![]()

geloof het of niet, maar gisteren was er op mtv een stukje over de hotti's, heb het spijtig genoeg net gemist

lmao, lekker boeiend, keep them pics coming, enneh was die kemmy niet bi, iemand van dit forum kwam hem toch tegen in haarlem en toen gaven ze elkaar een knipoog oid.jullie kunnen zeggen wat je wil maar deze gasten krijgen meer vrouwtjes dan jullie en irl heeft deze gast waarschijnlijk een grotere bek tegen jullie dan jullie tegen hem(de stoere mannen van dit forum hoeven zichzelf niet aangesproken te voelen, keyboard warriors daarentegen).
en dat hij lelijk is, volgens mij zijn de meeste niet knapper.

jullie kunnen zeggen wat je wil maar deze gasten krijgen meer vrouwtjes dan jullie en irl heeft deze gast waarschijnlijk een grotere bek tegen jullie dan jullie tegen hem(de stoere mannen van dit forum hoeven zichzelf niet aangesproken te voelen, keyboard warriors daarentegen).
en dat hij lelijk is, volgens mij zijn de meeste niet knapper.
overigens, ik heb ook een hekel aan dit soort kerels hoor, ik uit dit alleen wel irl en niet hier op het forum, stelletje roddeltantes.
jullie kunnen zeggen wat je wil maar deze gasten krijgen meer vrouwtjes dan jullie.
Ik heb er een paar ontmoet in hilversum. Erg roffe gozers met de rofste kapsels mogelijk. Ze bestaan dus wel in het echt.komop man, ik ben dergelijk type nog nooit tegen gekomen op en serieuze uitgaansgelegenheid en kan me ook niet inbeelden dat de serieuzere, knappere meiden op zo'n gekleurde circusclow zouden vallen.
alles is fake, kitch en plastiek aanhem en hij straalt geen enkele vorm van sTvolle mannelijkheid uit.
Ik beklaag het hem al als hij binnen enkele jaren ontnuchterd en meer inzicht krijgt in het leven en zijn infantiele tattoo's met "brada/sista love"
Ik heb er een paar ontmoet in hilversum. Erg roffe gozers met de rofste kapsels mogelijk. Ze bestaan dus wel in het echt.
, daar loopt iedereen er wat clownesk en rof bij.