Fitness Seller

breezahs steeds jonger sigh

Hoppa ook nog ff 10 Kudos naar Scaleo's zusje. Ik match trouwens 53% met haar :lol:

't Wordt idd al een leuk topic.

Wanneer zullen we ForumFun pics en Verkloot een Quote introduceren daar? :D

Lollig forum, eens kijken hoe lang het duurt voordat ik een perm ban heb daar.

jonge je moet gewoon zeggen:

die wijven zijn stelletje loopse teven die geeneens normaal kunnen typen, want dat komt door de breezers, al hoe wel ze er na 2 al strak op degrond liggen. Deze meisjes willen graag gedekt worden door hun eigen ras jongens, de zogenaamde breezerboys dit blijken vaak achterlijke typetjes te zijn met zogenaamde "stylo" shit en zo. maar eigenlijk lope nze voor aap :)

als je dit zegt! sla je alle breezers in 1 klap en you got banned =D

Voor de breezerboys je mot ze anaal exploiteren en die meisjes moet je gewoon bij het grofvuil zetten

Ik ga slapen!

Tot morgen dames!

wahah wat een debielen daar allemaal op dat superdudes :D

(zal ik ook eens zo'n profiel maken? :P)

jepla, ook aangemeld :D Morgen es wat karma... urm kudo's uitdelen aan jullie kudohoeren :D Maar nu ga ik slapen, slaapwel schatterds :kiss:

[Link niet meer beschikbaar]
whehehe, vet ik heb mijn homies gevonden :D

SuperKnighty en Man-Mountain gooien zich ook in de strijd tijd om die bling bling in hun aars te rammen :D

wtf..ik meld me ook aan..zo`n vuile yank met z`n patser praatjes zal ik nog sneller laten instorten als die 2 torentjes van ze...:D

(ik doe t gewoon om scaleo`s zusje te versieren..zeg ik er hier niet bij natuurlijk :P)

Mugje zei:
whehehe, vet ik heb mijn homies gevonden :D

MrJ owned ze. :D
Sommige gasten hebben echt een taalachterstand of zo, vooral zo'n gozer die dit typt:
"wat type je naar mij mrj met je vmbo ik heb niet veel school gehad maar ik weet zeker dat ik meer van het leven weet dan jij en beleef p*ssy met het geld dat ik heb voed ik je hele generatie lol yeah ima that gangsta miami from tha bodem dawg ik ga er niet meer op in lees het of ga spelen met je vriendjes op de playstation"

t*ring!

Ff wat helderheid ik en man mountain zijn dus BigMofo en Knighty daar zogezegd zijn we beiden amerikaanse gangsters en we vernken massaal veel threads daar, hier men fake profieletje [Link niet meer beschikbaar] alles fake incl foto :D

we gaan die site plat leggen :D heheheh nog beter..

10 Kudos voor Knighty er bij ;)

En 10 Kudos voor Jefrrey ;) Lets spread some k*tjes eh kudos around.

hop weer 10 kudos voor Knighty!

Mugje wat is je ID daar ? Dan geef ik je ook wat Kudos.

Mugje!! :D klinkt vet gangsta you weet!
Ik moet trouwens eerst nog een foto neerpleuren voordat ik een id heb

Ok we hebben dus :

Maar kan Mugje ff niet vinden, ook niet met twee uitroeptekens.

Share da kudos homies !

Terug
Naar boven