Fitness Seller

Brood: Wel of niet in de cut

• Topic Starter Topic Starter
dingen zoals brood, zuivel, zout is imo geen probleem tijdens een amateur cut die niet TE laag gaat. je gaat er echt weinig van merken (de meeste dan) als je doel 10% is.

pas echt laag ga je verschil zien in strepen en definitie, het enige wat het doet is wat meer onderhuidsvocht vasthouden...geen enkele belemmering voor vetverlies. En volgens mij was calcium (in zuivel) zelfs vetverlies stimulerend
+1

Coclusie : Ga je cutten tot 10-8% (amateur) Brood eten prima, echter wel volkorenbrood.
Ripped Bodybuilding : <7% (eventueel wedtrijd) : Brood eruit, Zuivel eruit, (zilvervlies)Rijst en Havermout eten.
+1

Lijkt me mooie en betrouwbare conclusie omtrent het broodgebruik in de cut. Hopelijk zullen ze dit lezen alvorens er nog eens discussies komen ivm brood.

Bedankt ! ;)

Ik heb nog een vraagje over brood. Als je brood eet in de cut wat is dan het beste; Volkoren of Meergranen? Of zit daar weinig verschil tussen?

In de voedingswaarden tabel hier op de site is er geen verschil.

off topic: er zijn genoeg topics hoe je moet cutten en wat je moet eten.

on topic; dus waarom wel of geen brood in de cut hebben we voorlopig:

* heeft hoge glycemie index
* houd vocht vast
* bevat gist dat opzwelt en je buik kan uitzetten

Nog theoriën ?
ok hier heb je nog geen rekening mee gehouden,met leefsT, ik kan me niet voorstellen dat een uitbener 2 boterhammen en genoeg eiwitten moet nemen en dan savonds 2 uur gaat trainen, dan wordt het helemaal niks, dan word je wel heel snel overtraind vrijwel 100% denk dat je gwoon brood moet eten ik eet nu ongeveer 15 boterhammen,genoeg eiwitten en savonds 500 gr kwark en lekker cut gericht trainen nou ik VAL af hoor....

dingen zoals brood, zuivel, zout is imo geen probleem tijdens een amateur cut die niet TE laag gaat. je gaat er echt weinig van merken (de meeste dan) als je doel 10% is.

pas echt laag ga je verschil zien in strepen en definitie, het enige wat het doet is wat meer onderhuidsvocht vasthouden...geen enkele belemmering voor vetverlies. En volgens mij was calcium (in zuivel) zelfs vetverlies stimulerend

True.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog een vraagje over brood. Als je brood eet in de cut wat is dan het beste; Volkoren of Meergranen? Of zit daar weinig verschil tussen?

In de voedingswaarden tabel hier op de site is er geen verschil.

Ik denk dat beide wel mogen. Meestal is de standaardvisie, hoe donkerder hoe beter, maar of dit echt klopt weet ik niet goed. De bodybuilder die mij begeleide zei altijd Bioform brood te eten. Bioform is een bepaald merk dat je geloof ik niet in de bakker vind, maar wel in de supermarkten. Weet wel niet of dit in Nederland ook te krijgen is. Je hebt dit zowel in bruin als witte versie en de voedingswaarden zijn bijna gelijk. Ik geloof dat je ze beide moogt eten.

Terug
Naar boven