MuscleMeat

Bruine boterhammen tussendoor?

Ollairez

Novice
Waardering
0
Beste bodybuilders,

Allereerst respect voor dit mooie en nette forum. :cool:

Daarnaast wilde ik jullie vragen wat jullie van droge bruine boterhammen als 'tussendoortje' vinden.

Ik ben niet echt van de hele tijd boterhammen in elkaar zetten (niet om de moeite, maar ik ben al dat boterhambeleg gewoon zat), dus neem ik geregeld tussendoor zo'n 4-5 volkoren boterhammen met een glas melk.

Mijn vraag, vinden jullie dit een verantwoord tussendoortje?:rolleyes: Of mag de kipfilet echt niet ontbreken?

Ik lees eigenlijk nooit iets over de waarde van eiwitten in boterhammen voor het lichaam! In ieder geval alvast bedankt.

prima hoor, als je dan 10 min later een tussendoortje eet dat bestaat uit een pak kipfilet :D

geen probleem kerel, op jouw leeftijd vrat ik een heel brood per dag :D

maak toch dat je om de 3-4uur een goede proteine bron hebt aan jouw leeftijd groei je toch als kool net als ik.

en ik maak een geintje....maar jij bent zoooooo serieus!

ooow ok, opzich had je opmerking best serieus bedoeld kunnen zijn, een brood per dag is niet onmogelijk ofzo, maar ik vroeg me af of je wel gelezen had dat het om het beleg ging

sorry :D

Probeer je broodjes interessanter te maken.. (kruiden, boter..)
Of dat of haal je motivatie omhoog en slik die broodjes met kipfilet en al gewoon door!

Als je geen kipfilet op je brood doet, wat dan wel ?

Droog brood moet je niet eten (Jeetje, gisteren iemand met zout als beleg en vandaag droog brood... waar gaat dat heen ?) Doe er dan tenminste boter op. (een boterham met tevredenheid zoals mijn moeder dat noemt)

Trouwens even tussendoortje, kopen jullie kant en klare kipfilet of bakken jullie zelf stukken kip en knallen dat op brood ;)? Want dat deed ik laatst en vond ik persoonlijk lekkerder + is een stuk goedkoper....

Probeer je broodjes interessanter te maken.. (kruiden, boter..)
Of dat of haal je motivatie omhoog en slik die broodjes met kipfilet en al gewoon door!

+1, Als ik ze ff beu ben, maak ik er croque's van, eet ze de dag nadien koud op, op het werk

Eet brood zoveel je wilt maar doe er boter op en eet er desnoods een paar hardgekookte eieren achter.

Terug
Naar boven