MuscleMeat

Brutal way to get ripped

• Topic Starter Topic Starter
hier en paar, maar het is wel k#t kwaliteit

30052011298.jpg

30052011299.jpg

Morgen gaan we even wat vette pics maken. ;)

nice, hoe laat ben je er?

Om 20:00 ongeveer, moet eerst werken en dan rij ik meteen door..

is goed, thnx!

Holy shit das nice en dat op 15 jaar...
Zit je nu niet in de top 100 van die leeftijd wereldwijd?

Owja, heb je misschien ook nog before pics? :D

Dude dat filmpje is echt ****ing gruwelijk, krijg zo'n zin om met me nieuwe training te beginnen holy ****!!!!!!!!!!!!!!! pumped up ook lekkere tune hahaha, vooral dat begin " AND IM JUST GOING TO EAT IT" blahhhhhhh <-------deze jonge heeft er zin in!

Brutal +1 voor motivatie haha

haha, ik krijg ook altijd zin om erna te trainen!

Armen zien er zo al bruut uit ;)

before pics, ja hoor, ik zal ze even zoeken!

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Armen zien er zo al bruut uit ;)

thnx!

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

ik kan de before pics even niet vinden man, maar zodra ik ze vind post ik ze wel...

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

thnx
haha, niet dat ik weet...

vandaag even lekker trainen met vrienden want die wilde mee en 's avonds de echte werk en dan komt Sanne ook foto's maken, ik heb er zin in!

Net effe alles doorgelezen en je bent ****ing dedicated. En vooral op je 15e zulke mensen motiveren mij echt, goed bezig man en dit op je 15e al, ga je volgen.

En niks aantrekken van de haters in je log. Die heb je altijd als het goed met je gaat. Omdat hun het niet kunnen, denken ze gelijk dat niemand het kan of misgunnen ze het jou.

Denk het niet, lopen genoeg uber mensch juicehead monster ventjes in die oostblok landen :p

haha, valt best wel mee hoor :p

Net effe alles doorgelezen en je bent ****ing dedicated. En vooral op je 15e zulke mensen motiveren mij echt, goed bezig man en dit op je 15e al, ga je volgen.

En niks aantrekken van de haters in je log. Die heb je altijd als het goed met je gaat. Omdat hun het niet kunnen, denken ze gelijk dat niemand het kan of misgunnen ze het jou.

Thnx for voor e compliment kerel, sja haters gona hate, helaas is dat zo, maar daar trek ik me gewoon niks van aan.

heej jongen zonder alles terug te lezen.......wat houdt die vojvodina kampioenschappen precies in.. heb net wat gegoogled maar volgde het niet helemaal. dat is dus niet in nl maar servie????????????... 15 jaar ..dat worden allemaal eerste prijzen ..jammer dat je waarschijnlijk geen of steeds 1 of 2 tegenstandders gaat treffen bij de junioren.

goed bezig

Hee, ziet er allemaal zeer nice uit, zeker voor jou leeftijd!
Heb alleen één tip ivm. het water drinken, ik raad je aan om max 3-4l water per dag te drinken want teveel water is ook niet goed en kan watervergiftiging, opzwellen van de hersenen,... en in het ergste geval de dood tot gevolg hebben.
Ik zou het eens googlen ofzo ;)

Verder succes dermee!

Trouwens, zoveel groeien in korte tijd (2 jaar).

Heb je veel striae?

bruut man!!! ga zo door!

heej jongen zonder alles terug te lezen.......wat houdt die vojvodina kampioenschappen precies in.. heb net wat gegoogled maar volgde het niet helemaal. dat is dus niet in nl maar servie????????????... 15 jaar ..dat worden allemaal eerste prijzen ..jammer dat je waarschijnlijk geen of steeds 1 of 2 tegenstandders gaat treffen bij de junioren.

goed bezig

Vojvodina Cup is idd in Servie, maar daar zijn best wel wat junioren hoor, zeker geen 1 -2 tegenstanders, vorige jaar waren er daar 10 junioren...

Hee, ziet er allemaal zeer nice uit, zeker voor jou leeftijd!
Heb alleen één tip ivm. het water drinken, ik raad je aan om max 3-4l water per dag te drinken want teveel water is ook niet goed en kan watervergiftiging, opzwellen van de hersenen,... en in het ergste geval de dood tot gevolg hebben.
Ik zou het eens googlen ofzo ;)

Verder succes dermee!

Ik heb mijn waterverbruik al verlaagd, hoor. het is nu 5 liter.

Trouwens, zoveel groeien in korte tijd (2 jaar).

Heb je veel striae?

ja best wel op mijn armen en benen, maar voor de rest valt het allemaal wel mee.

thnx! zal ik doen!

ok nice. in nederland heb ik nu 4 of 5 x een wedstrijd bezocht met steeds 1 of 2 junioren. de eerste herinner ik goed op nk 2004 in rdam. 1 junior was vrij goed..de ander liet het afweten te komen die dag dus BAM daar staat de nieuwe kampioen

Terug
Naar boven