pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
Nou, waar wacht je opik heb een paar pics van mn vriends mobiel, maar de kwaliteit is wel slecht...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, waar wacht je opik heb een paar pics van mn vriends mobiel, maar de kwaliteit is wel slecht...
Dude dat filmpje is echt ****ing gruwelijk, krijg zo'n zin om met me nieuwe training te beginnen holy ****!!!!!!!!!!!!!!! pumped up ook lekkere tune hahaha, vooral dat begin " AND IM JUST GOING TO EAT IT" blahhhhhhh <-------deze jonge heeft er zin in!
Brutal +1 voor motivatie haha
Holy shit das nice en dat op 15 jaar...
Zit je nu niet in de top 100 van die leeftijd wereldwijd?
Owja, heb je misschien ook nog before pics?![]()
thnxHoly shit das nice en dat op 15 jaar...
Holy shit das nice en dat op 15 jaar...

Denk het niet, lopen genoeg uber mensch juicehead monster ventjes in die oostblok landen![]()

Net effe alles doorgelezen en je bent ****ing dedicated. En vooral op je 15e zulke mensen motiveren mij echt, goed bezig man en dit op je 15e al, ga je volgen.
En niks aantrekken van de haters in je log. Die heb je altijd als het goed met je gaat. Omdat hun het niet kunnen, denken ze gelijk dat niemand het kan of misgunnen ze het jou.

... 15 jaar ..dat worden allemaal eerste prijzen ..jammer dat je waarschijnlijk geen of steeds 1 of 2 tegenstandders gaat treffen bij de junioren.
heej jongen zonder alles terug te lezen.......wat houdt die vojvodina kampioenschappen precies in.. heb net wat gegoogled maar volgde het niet helemaal. dat is dus niet in nl maar servie... 15 jaar ..dat worden allemaal eerste prijzen ..jammer dat je waarschijnlijk geen of steeds 1 of 2 tegenstandders gaat treffen bij de junioren.
goed bezig
Hee, ziet er allemaal zeer nice uit, zeker voor jou leeftijd!
Heb alleen één tip ivm. het water drinken, ik raad je aan om max 3-4l water per dag te drinken want teveel water is ook niet goed en kan watervergiftiging, opzwellen van de hersenen,... en in het ergste geval de dood tot gevolg hebben.
Ik zou het eens googlen ofzo
Verder succes dermee!
Trouwens, zoveel groeien in korte tijd (2 jaar).
Heb je veel striae?