MuscleMeat

Brutal way to get ripped

Maaltijd 1 (6:30)

lol ben je een vampier vriend? wie is er nou wakker om 6:30

moet? je moet niks....maar eh waar koop je je koolvis

• Topic Starter Topic Starter
ik moet van mijzelf als ik goed wil op de wedstrijd staan...

koolvis koop ik altijd bij Deka markt omdat ze daar goedkoper zijn, bij AH kost het 1,94 euro per 400 gram en bij Deka 1,34 euro.

aah is goed thnx, ff langs de deka straks dan, succes met je wedstrijden!

Thnx kerel!

Beter post je binnenkort wel ff wat pics :D

over een paar weekies, even wat lager bf en dan post ik het wel,ik post ook wel wat trainingvids wat eerder, maar niet echt goed gefilmed, dat komt pas van 1 augustus.

Waarom pas vanaf 1 augustus? En waarom post je niet nu foto's? Dan zien wij ook de de resultaten.. Heb je geen maat die je ff filmt?

waarom van 1 augustus pas? omdat het dan update uit buitenland wordt, ik zit dan in Servie waar de wedstrijd zelf ook is.

Ik post wel een paar pics over paar weekies, ja ik heb een trainingsmaat, maar niet elke keer en ik ga niet iemand vragen om zijn workout in te korten zodat hij de mijne kan filmen...

Je kunt mij ook vragen om te filmen, dan houden ze hier eens op met huiliehuilie doen. ;)

:trollface:

is goed, als je dat wilt? even een been trainingje ofzo..., wanneer kan je sanne?

Ik kan toch niet trainen met die graf pezen dus ik heb alle tijd. Dinsdag avond kan ik, ben je er dan?

ja ik ben er dinsdag avond, ik neem ook even die samples mee dan...

IS het trouwens nog steeds niet over van die pezen? neem je wel je BCAA/EAA en je glucosamine, je kan ook joint support nemen...

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

mijn motivatie:

http://www.youtube.com/watch?v=rqv51gU-GYI

Nee is nog niet over en zal nog wel even duren... Ja ik neem best veel supps dus daar ligt het niet aan.

Dude dat filmpje is echt ****ing gruwelijk, krijg zo'n zin om met me nieuwe training te beginnen holy ****!!!!!!!!!!!!!!! pumped up ook lekkere tune hahaha, vooral dat begin " AND IM JUST GOING TO EAT IT" blahhhhhhh <-------deze jonge heeft er zin in!

Brutal +1 voor motivatie haha

ik heb een paar pics van mn vriends mobiel, maar de kwaliteit is wel slecht...

Terug
Naar boven