Fitness Seller

Brutal way to get ripped

• Topic Starter Topic Starter
in Servie gelukkig niet daarom wou ik ook de uitdaging aangaan, de wedstrijden zitten daar ook iets beter in mekaar, omdat er veel mensen het juist bruut vinden, maar nog steeds een classic fysiek hebben, dus een uitdaging die ik graag aan wil!

laatst was er ook maar 1 junior op het NK, jammer dat ik me niet had voorbereid, want ik maakte zeker wel kans...

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

picas en videos komen vanavond nog!

Ok, ben benieuwd! :D

Ik moet wel zeggen dat ik nie top mijn sterkst was, want ik was daar al 4 uurtjes, ik had 4 mensen begeleid en nog 2 andere geholpen... en zelf er ook nog tussendoor getraind...Dit gaat allemaal goed samen met mijn low carb day... dus ik was helemaal stuk...

gaaf man, 15 jaar en dan al mensen begeleiden.

petje af hoor.

Ik doe het niet voor geld ofzo hoor, maar gewoon omdat ik het leuk vind en het zijn goeie vrienden van me. Laatst heb ik ook een atleet geholpen die 1ste was geworden bij de junioren in Artemis, man man man wat was het toch een drama met de bruining in begin, veel rennen etc terwijl ik niet eens mocht lopen door mijn been eigenlijk dus toen ik thuis kwam meteen de bedje in en geslapen:p

Amai je bent egt zot voor je leeftijd ga je zeker volgen en ben benieuwd voor je fotos.
Ik ging ook iets zegge over je waterdrinke maar heb geleze dat je al bent verminderd want het is idd gevaarlijk zoveel te drinke. Alles in overvloed is slecht en kan tot vergifiging leiden, groenten, fruit water zelfs lucht, (denk maar aan pure zuurstof) dus zeker niets forceren. Super ander!

Beter schiet je op met die foto's wil gaan slapen!

Trouwens, is begeleiden niet wat vroeg?
Basis kennis zal je uiterraad hebben maar er zit toch ook altijd een groot deel ervaring bij, zoals bij iedere topsport?

ben jij dit op die video's zo ja zie je er 3x zo klein uit op video dan op pics ??

JA dit ben ik, maar 3x zo klein vind ik wel een rare opmerking ondanks ik nog zwarte kleiding aan heb waardoor je kleiner lijkt, maar alsnog...

als het werkt voor jou is het natuurlijk prima en als jij het goed voelt maar je gooit wel flink met je hoofd met die crossovers. ik begrijp dat je zo ver schuin moet staan vanwege 50 kg versus bodyweight.

ik ben benieuwd naar pics en vids van servie strax..keep it up

hoe bedoel je dat ik flink mijn hoofd gooi?(niks lulligs ofzo, maar ik snap even niet wat je bedoelt...)

ja het is een stukje zwaarder dan ik en daardoor werd ik op het laatst ook zo naar achteren opgetild...

met je hoofd steeds naar de grond en dan weer omhoog. ik blijf altijd gewoon naar de spiegel kijken voor me. gewoon om elkaar te helpen zeg ik het he..zeg niet dat ik het beter weet. misschien is het meer een schoonheidsfoutje. iedereen doet het zoals hij dat wil. ik ga pas mijn hoofd naar beneden doen als ik echt alles op alles moet persen. ik zie het dus als smokkelen wat soms mag

Ik heb dezelfde stang en gewichten bij mijn sportschool, kun je mij vertellen hoeveel die stang weegt? heb ik altijd al willen weten ;)

met je hoofd steeds naar de grond en dan weer omhoog. ik blijf altijd gewoon naar de spiegel kijken voor me. gewoon om elkaar te helpen zeg ik het he..zeg niet dat ik het beter weet. misschien is het meer een schoonheidsfoutje. iedereen doet het zoals hij dat wil. ik ga pas mijn hoofd naar beneden doen als ik echt alles op alles moet persen. ik zie het dus als smokkelen wat soms mag

Ik hield hem grotengedeels wel omhoog, maar bij de laatste moest ik echt omlaag kijken omdat ik alles aanspande en ik zat ook echt een beetje daar te kreunen/schreeuwen :p...

Ik heb dezelfde stang en gewichten bij mijn sportschool, kun je mij vertellen hoeveel die stang weegt? heb ik altijd al willen weten ;)

stang weegt 20 kg.

Ben zelf niet zo een voorstander om zo jong op deze wijze (wedstrijden, eetschema's enz.) met de sport bezig te zijn maar heb echt respect voor je motivatie. Dat is voor velen van jou leeftijd niet weggelegd en je kan waarschijnlijk hiermee nog ver schoppen.
Succes in ieder geval!

Ben zelf niet zo een voorstander om zo jong op deze wijze (wedstrijden, eetschema's enz.) met de sport bezig te zijn maar heb echt respect voor je motivatie. Dat is voor velen van jou leeftijd niet weggelegd en je kan waarschijnlijk hiermee nog ver schoppen.
Succes in ieder geval!

Thnx!

Wat een beest, wat een buffel en dat op 15 jaar

nu wil ik me ijsje :trollface:

haha, ja is goed je krijgt je ijsje, maar ik wil er ook eentje :p, alleen ik mag het niet :(

Terug
Naar boven