Fitness Seller

Brutal way to get ripped

Veel water drinken om mijn systeem schoon te maken en de laatste week ineens eruit gooien waardoor ik met bijna geen vocht on stage kom.
Als dit in de categorie water laden is dan begin je ten eerste veel te vroeg, en ten tweede vertel je niks over zoutinname?
Schema is afgericht op mijn eigen lichaam en blijft zo, verder heb hi wel gelijk, je pakt telkes andere spiergroep...
Door WIE is dit schema gemaakt?
Trouwens wat lief van je dat je zich hiervoor speciaal aanmeld:D
Je zou eens moeten weten ;)

all hard to believe tbh. no offence maar goed :) post wat foto's + filmpjes en je bent inneens van de haters vanaf :D knap werk als het allemaal klopt next IFBB Pro in wording :) succes verder

• Topic Starter Topic Starter
de laatste 4 weken van mijn prep worden gefilmd en online gezet dan kunnen jullie die wel volgen. Dit betekent dat elke of bijna elke training op video gezet wordt plus het oefenen van poseren.

Moet dit niet in trainingslogs sectie staan?

Hehe wat grappig, ik zit ook bij gym alkmaar:P

Goede motivatie heb je man, veel succes!

aigt vet man, spreek me een keertje aan!

Als ik je herken hehe.. Uit welke land kom je?

all hard to believe tbh. no offence maar goed :) post wat foto's + filmpjes en je bent inneens van de haters vanaf :D knap werk als het allemaal klopt next IFBB Pro in wording :) succes verder

images1.memegenerator.net_ImageMacro_3927486_u-jelly-brah.jpg

@ Sanne, hahaha

Als ik je herken hehe.. Uit welke land kom je?

Uit Servie, Ik draag een bril, Puma trainingsbroek en op been training mijn '' only easy day was yesterday'' shirt en op andere dagen gewoon een g-star shirtje of een bodybuilding.com shirt

yugo!:) ik zelf kom uit bosnie Ik heb je gezien denk ik.. "Only easy day was yesterday" komt me bekend voor

nice man! ja het is een zwarte t-shirt van hi tech nutrition waar eronder staat only easy day was yesterday! Spreek me maar een keertje aan, vind ik niet erg hoor!

ai:) Jel imas bb pin?

nemam ti ja ping, nevolim ja to... same ako mislis da sam ja tame vikni '' picko jel si ti onay sa DBB?'' i ja cu da se okrenem :p

haha, Sanne de troll vna de dag!:p

Oostblokkers...:P

Ziet er bruut uit man, naar 3,5% gaan:O
Ik wens je sowieso al veel succes, ook erg veel respect voor 2 keer cardio op 1 dag:O
Doe je dat ook op rustdagen?
En je zei dat je je maten wel kon geven, ben wel benieuwd!
Sowieso gaan we nog een keertje samen trainen, momenteel zit ik heel strak in de trainingen(andere sporten) maar over paar weekjes misschien een keer keihard knallen?

Stevo

Terug
Naar boven