Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oostblokkers...
Ziet er bruut uit man, naar 3,5% gaan:O
Ik wens je sowieso al veel succes, ook erg veel respect voor 2 keer cardio op 1 dag:O
Doe je dat ook op rustdagen?
En je zei dat je je maten wel kon geven, ben wel benieuwd!
Sowieso gaan we nog een keertje samen trainen, momenteel zit ik heel strak in de trainingen(andere sporten) maar over paar weekjes misschien een keer keihard knallen?
Stevo
mijn ouders zijn niet gek op bb, maar ze steunen me wel.
Eten heb ik niet echt een limiet hoeveel ik mag besteden als het maar niet te belachelijk wordt. Voor supps, sja die vinden ze niet erg, in begin wel een beetje, maar nu niet meer, ik let gewoon veel op koopjes en dan kom je er goed uit.
mismaakt van bodybuilding? nee, het gaat juist om het perfectioneren van je fysiek, helaas snappen veel mensen dit niet.
.
.
)komt wel goed hier hoor met school etc.
supps hoef ik voorlopig ook niet echt veel te kopen want ik heb tijdens fibo meer dan 400 euro aan supps ingeslagen (meeste zelfs gratis)
sja ik tel mijn kcal eigenlijk niet zoveel zolang het maar goed aanslaat, maar in de bulk ga ik toch wel redelijk hoog, maar ik had ook een punt van 104 kg...
Gain liever meer schone massa, vind bbers met brede armen maar geen lijntjes gewoon lelijk.
Maar ik hou je logg in de gaten, word je nog begeleidt door iemand?
Hierna ga ik wel effe vlammen, want de wedstrijd komt steeds dichterbij.

Ik heb een ontstoken bovenbeen door verkeerde inspanning volgens de dokter