MuscleMeat

Brutal way to get ripped

hahahaha dobro dobro :p

• Topic Starter Topic Starter
Oostblokkers...:P

Ziet er bruut uit man, naar 3,5% gaan:O
Ik wens je sowieso al veel succes, ook erg veel respect voor 2 keer cardio op 1 dag:O
Doe je dat ook op rustdagen?
En je zei dat je je maten wel kon geven, ben wel benieuwd!
Sowieso gaan we nog een keertje samen trainen, momenteel zit ik heel strak in de trainingen(andere sporten) maar over paar weekjes misschien een keer keihard knallen?

Stevo

Ik doe niet altijd op rusdagen, maar soms wel hangt vanaf hoe ik me voel, maar minimaal 4 keer per week.

Is goed man, gaan we wel een keertje goed knallen samen!

The Chosen One.

Even een vraagje,
Je bent 15
Zit op school
traind die hard.

Hoe kom jij aan het geld hiervoor?
Heb je het geluk van ouders die van bbing houden :p?

Enige wat ik krijg te horen is "je word echt mismaakt" :(

mijn ouders zijn niet gek op bb, maar ze steunen me wel.

Eten heb ik niet echt een limiet hoeveel ik mag besteden als het maar niet te belachelijk wordt. Voor supps, sja die vinden ze niet erg, in begin wel een beetje, maar nu niet meer, ik let gewoon veel op koopjes en dan kom je er goed uit.

mismaakt van bodybuilding? nee, het gaat juist om het perfectioneren van je fysiek, helaas snappen veel mensen dit niet.

mijn ouders zijn niet gek op bb, maar ze steunen me wel.

Eten heb ik niet echt een limiet hoeveel ik mag besteden als het maar niet te belachelijk wordt. Voor supps, sja die vinden ze niet erg, in begin wel een beetje, maar nu niet meer, ik let gewoon veel op koopjes en dan kom je er goed uit.

mismaakt van bodybuilding? nee, het gaat juist om het perfectioneren van je fysiek, helaas snappen veel mensen dit niet.

Ik zit op 4700kcal en zit toch wel met supps ect dik op de 100-120 euro, kan me voorstellen dat dit voor iemand die het moet hebben van zijn zakgeld wel veel kan zijn :p.

Werk nu voor een jaartje, maar word ook bikkelen als mijn hbo begint.

School trainen werken en als ik tijd heb leren :p.
Verzaak je school niet, beter wat minder trainen en veel leren, dan heb je op je 21ste genoeg geld voor trainen eten en andere 'dingen' ;)

komt wel goed hier hoor met school etc.

supps hoef ik voorlopig ook niet echt veel te kopen want ik heb tijdens fibo meer dan 400 euro aan supps ingeslagen (meeste zelfs gratis:p)

sja ik tel mijn kcal eigenlijk niet zoveel zolang het maar goed aanslaat, maar in de bulk ga ik toch wel redelijk hoog, maar ik had ook een punt van 104 kg...

komt wel goed hier hoor met school etc.

supps hoef ik voorlopig ook niet echt veel te kopen want ik heb tijdens fibo meer dan 400 euro aan supps ingeslagen (meeste zelfs gratis:p)

sja ik tel mijn kcal eigenlijk niet zoveel zolang het maar goed aanslaat, maar in de bulk ga ik toch wel redelijk hoog, maar ik had ook een punt van 104 kg...

Maar je laat je bf wel erg omhoog lopen zie ik naar aanleiding van je foto's?
Kom zelf liever niet veel hoger dan 15% anders moet je weer zo zwaar cutten.

dat is waar, gelukkig is mijn bf nu wel weer een stuk gedaald, maar ik vind het gewoon fijner.

Gain liever meer schone massa, vind bbers met brede armen maar geen lijntjes gewoon lelijk :p.

Maar ik hou je logg in de gaten, word je nog begeleidt door iemand?

Gain liever meer schone massa, vind bbers met brede armen maar geen lijntjes gewoon lelijk :p.

Maar ik hou je logg in de gaten, word je nog begeleidt door iemand?

Niet alleen lelijk, het is ook ongezond.

Respect kerel, ik wilde dat ik zo goed op de hoogte was. Ik heb nu pas het idee dat ik weet waar ik mee bezig ben (en dan nog...).

Damn echt nice bezig!

Holy moly, respect ouwe! Denk je soms niet van wtf bij jezelf als je met 10 verschillende broodtrommeltjes op school aankomt? :p

ik neem er niet 10 stuks mee, want ik ga niet 24/7 op school zitten :p

maar ik neem er 3 mee en dat is totaal geen last.

Ik zie dat je vier wedstrijden gaat doen, verspreid over een half jaar. Ben je dan niet te droog zodat je te weinig massa pakt?

Heb je geen last van striae ofso? 2 jaar en zulke stats! ik volg man

Ik ben niet echt bang dat ik massa ga verliezen, want zodra ik droog ben ga ik het verder alleen goed perfectioneren dit gewicht en goede massa pakken in de volgende bulk.

Ik heb best wel wat last van striae op mijn biceps/triceps en op mijn bovenbenen...

Nu even een updatetje dat niet zo leuk is...

Ik heb een ontstoken bovenbeen door verkeerde inspanning volgens de dokter en ik zit nu aan zware anti biotica kuur en ik mag 10 nog 8 dagen niet trainen helaas... Hierna ga ik wel effe vlammen, want de wedstrijd komt steeds dichterbij.

succes ;)

doe je nog mee aan de contest van dbb?

Terug
Naar boven