Fitness Seller

Brutal way to get ripped

• Topic Starter Topic Starter
Post je ook trainingen?

jawel hoor, maar momenteel mag ik even niet trainen...

word je begeleid? door wie?

Wou dit nog even zeggen maar waar blijft de logica? :P
Je bent dus ongeveer de helft van je BF en ongv 25KG aan spiermassa aangekome in 2 jaar, + de BF % eraf is rond de 30/35 KG spiermassa aangekomen in 2 jaar :) je moet meedoen aan die nieuwe show van Superhumans :) verder wens ik je veel geluk in je training ;) maar dit klinkt niet echt logisch :D

Toch moet ik hem gelijk geven....
Zoveel spiermassa erbij is gewoon ongelofelijk en volens mij onmogelijk....
Zeker zonder kuren... en dan al zo jong...

Suces iig. Ben wel erg benieuwd naar foto's!:D

Die gewichtstoename hoeft niet alleen spiermassa te zijn. Hij is nog in de groei namelijk.

Ik ben ook ongeveer 40kg lean (ong. 50 incl. vet) aangekomen sinds jaren geleden, maar dat zal niet 100% spier zijn.

idd echt bizar hoe hij zoveel spiermassa kan gainen in 2 jaar tijd van 13-15 jaar
hij zal ook wel vroeg in de puberteit zijn gegaan

idd echt bizar hoe hij zoveel spiermassa kan gainen in 2 jaar tijd van 13-15 jaar
hij zal ook wel vroeg in de puberteit zijn gegaan

Sja echt bizar vind ik het niet, want ik heb gewoon goed op mijn voeding gelet en goed getraind+rust. Vroeg in de puberteit, ja best wel.

Over foto's ik post wel foto's zodra ik mezelf goed genoeg vind, maar zo en zo word mijn 4 laatste weken van mijn prep gefilmed en online gezet en daar vallen oa poseer oefenen, trainingen en voeding video's onder, zodat jullie volledig kunnen zien wat mijn aanpak is.

Sja echt bizar vind ik het niet, want ik heb gewoon goed op mijn voeding gelet en goed getraind+rust. Vroeg in de puberteit, ja best wel.

Over foto's ik post wel foto's zodra ik mezelf goed genoeg vind, maar zo en zo word mijn 4 laatste weken van mijn prep gefilmed en online gezet en daar vallen oa poseer oefenen, trainingen en voeding video's onder, zodat jullie volledig kunnen zien wat mijn aanpak is.

Haha ga je jezelf filmen ofzo?

Sterkte met je been, ga je ff volgen, ben wel benieuwd naar die pics en filmpjes :)

Daarin is hij vrij toch?

Hij komt straks toch gewoon met video's, dan zal wel blijken hoe en wat. Ziet er erg goed uit iig, ga zo door!

Terug
Naar boven