MuscleMeat

Buik en onderkin worden dikker

A Sahin

Cool Novice
Waardering
0
ok ben een ecto, maar train nu al een tijdje maandje of 6 en probeer zoveel mogelijk te eten. want vaak posten gasten hier vreten vreten vreten. weeg nu 69kilo ok dus doe ik maar nu merk ik dat me armpies niet echt groter of vettiger worden maar merk het wel in me buik en onderkin hoe kan ik daar flink aan het aankomen ben, maar ik wil me buikje juist droog droog houden en niet zo dik maar juist de dikte aan komen in me borst en armen enz.

moet ik meer buikspier oefeningen doen ofzo zonder gewecht gewoon veel herhalingen om toch niet in me buik aan te komen k doe trouwens nooit cardio ook omdat ik gewoon in spiermassa wil groeien.

ik had trouwens laast microwave popcorn gehaald daar zit in 1 zak 100 gram al 1860 kcal zijn dit goede kcal of kan ik dat beter links laten liggen het is in ieder geval beter dan chips ;)

goed ik hoor het wel

Thnks Builders

popcorn lol wat denk jezelf,das troep man.

Alsjeblieft noem je buik geen buikje.
Vet komt vaak sneller op de buik... daar kan je niks aan doen. Maar als ecto krijg je dat later weer sneller weg. Gewoon door trainen en eten

Meet je armen op, en meet ze om de maand. Als ze niet groeien, doe wat aan je arm trainingen

Als ecto zijn alle KCal welkom, maar probeer wel een basis van waardevolle kcals te nemen. Die popcorn bevat een hoop vet.

• Topic Starter Topic Starter
Sirieeus dus het maakt ook uit wat voor kcal je binnen krijgt. hmm moet dan toch maar wat meer gaan lezen over die kcal.
ik dacht maakt geen **** uit als ik maar boven me dagelijkse behoefte kom dan kom ik wel aan

goed meer lezen

als dat zo was ging ik elke dag naar de mac of burger king.

Buikspier oefeningen gaan je niet helpen dat vet weg te krijgen. Plaatselijk vet verbranden is niet tot nauwelijks mogelijk. Wil je, je buik weg hebben dan zul je cardio moeten doen. In jou geval zou het opschonen van je dieet wellicht al voldoende kunnen zijn om het nodige vet kwijt te raken.

Buikspier oefeningen gaan je niet helpen dat vet weg te krijgen. Plaatselijk vet verbranden is niet tot nauwelijks mogelijk. Wil je, je buik weg hebben dan zul je cardio moeten doen. In jou geval zou het opschonen van je dieet wellicht al voldoende kunnen zijn om het nodige vet kwijt te raken.

idd ga eens dit sticky bij langs http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/kcal-ekv-tabel-a-z-voedingswaarden-grammen-24805/. heb je wel goed voeding schema enzo? maar idd veel lezen en je leert alles snel wat goed en niet goed is

Even over die pop corn dat is aleen de vettige zooi die erbij zit.

echte popcorn : 100 gr Kcal 376 eiwit 13.0 Kh 72.0 Vet 4.0

Waarvan een deel niet opgenomen kan worden. Beter eet je gewoon goede dingen zoals zalm, noten pata en rijst. en veel ervan is allemaal ook veel beter voor je.

100gram kan maximaal 900 kilocalorieen bevatten. je hebt dan puur vet.
verder, denk ik niet dat je echt slim eet of traint, want je eet dus wel boven je behoefte (heel goed) maar wordt dikker en niet gespierder. het zit hem dus niet in de hoeveelheid bij jouw maar in iets anders. mss train je niet goed of krijg je te weinig eiwit binnen, of niet goed verdeeld. noem het maar op.

ik dacht maakt geen **** uit als ik maar boven me dagelijkse behoefte kom dan kom ik wel aan
klopt

welcome to fatass bulk land :D

jow mensen thankz thankz ik ging nog eens op die verpakking kijken en het was geen KCAL maar KJ 1860 en tuusen haakjes staat er naast 445niet goed gekeken

maargoed iki ga even lezen (Y) Layturzz

445kcal

dat van die buik had ik ook in het begin. dit is eerder een opgezwollen buik dan een dikke buik hoor das gewoon omdat je niet gewend bent om veel te eten.

ik train nu een jaar en in het begin had ik dat ook. ik ben 4 maand gestopt met de zomer en nu ben ik al weer twee maanden bezig en heb dat niet meer en zit al weer op mijn zelfde gewicht als toen ik gestopt was. ik woog 51 kg voor ik begon en ben 168 groot. en nu weeg ik 56 kg zonder buikje dus droog
terwijl ik ook 56 woog juist voor ik stopte met een tamelijk opgezwollen buik.

dus gewoon blijven doortrainen en zo weinig mogelijk vet eten.

Wat heeft iedereen toch tegen vetten? Misschien is hij wel gevoelig voor carbs. Misschien is hij helemaal geen ecto, maar denkt hij dat omdat hij dun is/was?

Maar ik stop maar weer voor ik me nog meer aan al dat ecto/endo/meso gezeik ga ergeren...

Maak een degelijk schema, probeer het een maand (je voeding dan he!) en kijk wat er met je lijf gebeurt en pas het aan. Anders leer je nooit waar jouw lichaam wel en niet goed op reageerd!

:sad:

even zwaar domme (offtopic) vraag, wtf is een ecto? en alsi k dat weet kan ik zelf denk wel bedenken waarom het er bij ecto's sneller afgaat dat vet.. ??? ???

Simpel ; houd je voeding schoon !!!!!

Reken ff je onderhoud uit , ga daar vervolgens 500 Kcal boven zitten met schone voeding ! ( incl friet ed kan iedereen dat :D )
Om te bulken moet je dan ook niet zomaar alles naar binnen gaan zitten duwen want als je een combi van vetten en een te hoog Kcal binnen gaat krijgen word dit idd enkel omgezet in opslag wat in het begin voornamelijk gaat gebeuren in je buik.

Heb dit helaas vaker zien gebeuren op de sportschool , jongens die goed bezig zijn ( droog en goed gebouwd ) krijgen ineens de kolder in hun kop , hebben ergens gehoord dat ze zoveel mogelijk naar binnen moeten werken om te meer groeien , doen dit vervolgens door iedere dag fast-food, blijken vervolgens geen ecto te zijn geweest maar een meso die gewoon schoon/goed at en hebben in no-time een buik otwikkeld waar je U tegen zegt.

ik zit echt te denken om gewoon te kappen met al dat eten en weer ormaal gewoon gezond (zoveel mogelijk dansoms kom ik thuis en dan heb ik echt gewoon zin in junkfood jonge haha) denk dat ik gewoon even gewoon ga stoppen met dat overdreven veel eten en gewoon goed trainen. wat meer lezen over Schone voeding en dan pas ermee beginnen.als ik zo doorga kan ik me sexy kaaklijn en droge onderkin :P hahaha wel vergeten

Laterzzzz

By the way ik neem aan dat in weightgainers wel de juiste kcal zitten,

ik weeg 69 kilo maar heb vrij zware botten veel maatjes van me zijn stuk groter dan mij kwa armen enz maar wegen wel lichter.

wat kan ik beter nemen Gainer of whey. ik wil niet echt super zwaar gaan wegen rond de 71 kilo droog Max 10 % vet moet ik dan og wat bij schoonbulken tot 75 a 80 en dan droog trainen?

Terug
Naar boven