A Sahin
Cool Novice
- Waardering
- 0
ok ben een ecto, maar train nu al een tijdje maandje of 6 en probeer zoveel mogelijk te eten. want vaak posten gasten hier vreten vreten vreten. weeg nu 69kilo ok dus doe ik maar nu merk ik dat me armpies niet echt groter of vettiger worden maar merk het wel in me buik en onderkin hoe kan ik daar flink aan het aankomen ben, maar ik wil me buikje juist droog droog houden en niet zo dik maar juist de dikte aan komen in me borst en armen enz.
moet ik meer buikspier oefeningen doen ofzo zonder gewecht gewoon veel herhalingen om toch niet in me buik aan te komen k doe trouwens nooit cardio ook omdat ik gewoon in spiermassa wil groeien.
ik had trouwens laast microwave popcorn gehaald daar zit in 1 zak 100 gram al 1860 kcal zijn dit goede kcal of kan ik dat beter links laten liggen het is in ieder geval beter dan chips
goed ik hoor het wel
Thnks Builders
moet ik meer buikspier oefeningen doen ofzo zonder gewecht gewoon veel herhalingen om toch niet in me buik aan te komen k doe trouwens nooit cardio ook omdat ik gewoon in spiermassa wil groeien.
ik had trouwens laast microwave popcorn gehaald daar zit in 1 zak 100 gram al 1860 kcal zijn dit goede kcal of kan ik dat beter links laten liggen het is in ieder geval beter dan chips
goed ik hoor het wel
Thnks Builders

hahaha wel vergeten