XXL Nutrition

Buiten gesmeten bij nieuwe gym!

Brullen en een klein gekreun is helemaal iets anders toch?
Ik laat een dumbbells/barbells vallen, tijdens m'n deadlift botst m'n barbell gwn tijdens de rep op de grond meer niet. Handdoek snap ik wel, maar van dit schoenen vind ik belachelijk. Iemand met gezond verstand heeft propere schoenen aan in een gym.
En toch neem je er geen eentje mee en dan ook nog zo sneu zijn om die handdoek niet gewoon terug te geven. Kan me wel voorstellen dat de gymeigenaar jouw mentaliteit niet mag.

Hele hoop stoere jongens hier die de gym eigenaar allang in elkaar hadden getrapt. Tuurlijk... Typisch DBB. Iedereen hier is 'hardcore' en een beest, maar je ziet het maar bij weinig terug in hun resultaten :')

Als je graag eigen regels maakt dan koop je toch zelf alle spullen. Merk je ook gelijk hoe prijzig alles is. Kun je je denk ik ook voorstellen dat de gymeigenaar liever zijn bestaande klanten niet weg laat jagen door gebrul en dat hij voorzichtig is met zijn spullen.

• Topic Starter Topic Starter
En toch neem je er geen eentje mee en dan ook nog zo sneu zijn om die handdoek niet gewoon terug te geven. Kan me wel voorstellen dat de gymeigenaar jouw mentaliteit niet mag.

Hele hoop stoere jongens hier die de gym eigenaar allang in elkaar hadden getrapt. Tuurlijk... Typisch DBB. Iedereen hier is 'hardcore' en een beest, maar je ziet het maar bij weinig terug in hun resultaten :')

Als je graag eigen regels maakt dan koop je toch zelf alle spullen. Merk je ook gelijk hoe prijzig alles is. Kun je je denk ik ook voorstellen dat de gymeigenaar liever zijn bestaande klanten niet weg laat jagen door gebrul en dat hij voorzichtig is met zijn spullen.

Het was de tweede keer dat ik er kwam?? Ik heb met de eigenaar bijna niet gesproken, hoe kan hij trouwens in 2 dagen mij door en door kennen?

mag hij je wel zomaar wegschoppen als je een contract heeft? als je een contract hebt zijn er 2 mensen die een plicht hebben.. als jij voor 1 jaar tekent moet hij je volgens mij zo lang in de gym toelaten.

Het was de tweede keer dat ik er kwam?? Ik heb met de eigenaar bijna niet gesproken, hoe kan ik trouwens in 2 dagen mij door en door kennen?

Het duurt mij de volle 5 minuten eer ik weet of iemand degelijk traint of maar een aansteller, spiegeltrainer of iemand die aan bezigheidstherapie doet is. En brullen/gewichten respectloos behandelen valt bij mij onder aansteller. Zeker op jouw leeftijd zijn er genoeg van die mannetjes.

Ik heb al m'n geld teruggekregen. Ik heb btw geen regels zien staan op m'n invulformulier. Op zijn website stond 'krachtstraining' hoe ik daar die menskes heb zien trainen, dat noem ik geen kracht. Die zeggen niks en als je een beetje een geluid maakt tijdens je deadlift bv. dan mag je opruimen. Sinds wanneer moet je muisstil zijn in een gym? Ik heb daar niet zitten roepen ofzo hoor.

Het duurt mij de volle 5 minuten eer ik weet of iemand degelijk traint of maar een aansteller, spiegeltrainer of iemand die aan bezigheidstherapie doet is.

Als je mijn trainingen volgt dan weet je wel of ik train ofniet. De helft daar waren johnny's maar daar hoorde ik niet bij hoor.

Het duurt mij de volle 5 minuten eer ik weet of iemand degelijk traint of maar een aansteller, spiegeltrainer of iemand die aan bezigheidstherapie doet is. En brullen/gewichten respectloos behandelen valt bij mij onder aansteller. Zeker op jouw leeftijd zijn er genoeg van die mannetjes.

Maar wie zegt dat ik met die gewichten zit te gooien. Ik hang alles mooi terug op zijn plaats zoals iedereen doet. Hij kwam gewoon meteen naar mij toen ik aan het deadliften was. Ik ben niet zo'n krapul van de straat.

Daarom dat ik de andere kant van het verhaal zou willen horen eer ik een besluit kan maken. Aangezien dat ik eerder een vis anaal zal nemen dan dat zal horen, laat ik het liever in het gewisse.

Mja die zullen we hier waarschijnlijk niet krijgen.

Ik vermoed dat hij mijn soort training niet graag zag en dat het hem niet aanstond. Misschien dat hij bedoelde dat ik stopte met deadliften toen hij zei dat ik de gewichten niet op de grond mocht laten botsen. Ik heb toen verder gedeadlift maar wel op de neergaande beweging gelet zeg maar. Maar ach, ik kan weer trainen. :thumbs:

Ik heb al m'n geld teruggekregen. Ik heb btw geen regels zien staan op m'n invulformulier. Op zijn website stond 'krachtstraining' hoe ik daar die menskes heb zien trainen, dat noem ik geen kracht. Die zeggen niks en als je een beetje een geluid maakt tijdens je deadlift bv. dan mag je opruimen. Sinds wanneer moet je muisstil zijn in een gym? Ik heb daar niet zitten roepen ofzo hoor.
Wat noem jij kracht dan? Een 80 kg bench? Het gaat er niet om wat die regels zijn en of jij ze redelijk vindt. Regels zijn gewoon regels en als jij het er niet mee eens bent, dan zit je in een verkeerde gym.

Toen hij vertelde dat ik niet met schoenen op de banken mocht deed ik dat ook niet meer. Het ging volgens mij enkel om de deadlift. Dat was de eerste oefening die ik deed die dag, dat was de 2de keer dat ik daar kwam en van te voren heb ik biceps/triceps gedaan.

En ik bedoel dat ik geen superdude ben.

Hij had het in ieder geval heel wat vriendelijker kunnen zeggen. :)

Misschien kwam je te intimiderend over voor zijn imago als healthcenter?
Ik kan me voorstellen dat de huismoeders beetje bang zouden worden als ze een kereltje van 16 zo zien brullen en sleuren aan de gewichten. Ze zouden vast denken dat er dan anabolen gebruikt worden in de gym. Nee?

waarschijnlijk was het een dusdanig deadlift-gewicht dat hij dacht dat je gebruikte of dat hij dat nooit zelf van de grond zou krijgen?

En dat hij je daaom heen gezonden heeft....

Ik zal wel in de verkeerde gym gestapt zijn waar ze niet de grotere oefeningen willen zien gebeuren.

dit is te zielig voor woorden

wel niet jammer voor u ik denk dat je zo beter af bent

Gewoon een softe lul. Kan me ook niet voorstellen dat jij, de ideale schoonzoon zich heeft misdragen.

Het lijkt me logisch dat je mensen wegstuurt die zich totaal niet aan de regels houden of die andere mensen intimideren/lastig vallen, maar dit is gewoon bullshit. En die handdoek gewoon lekker niet meer teruggeven.:p:D

je hoeft natuurlijk niet heel overdreven te brullen en dumbbells echt weggooien.
maar ik kan me voorstellen dat je de dumbbells niet altijd helemaal zachtjes weg kan leggen.
en een heathcenter is natuurlijk niet blij met zulke mensen. maar een gym moet zulke dingen gewoon accepteren vind ik.

Ik wou eerlijk gezegd dat ze bij ons ook zo optreden, regels overtreden = BUITEN. Zaten vandaag weer vluchtelingen ( die gratis of voor weinig geld trainen ) weer met eigen drank met vuile kleren en schoenen in de gym. Ze zitten gans tijd alles bezet te houden en te gapen. Een deze dagen gaat er een bumperplate door de zaal vliegen dat garandeer ik je. Ook laten er van die mong*len ALTIJD hun gewichten op de bar zitten terwijl het uithangt dat het niet mag. Ik word er echt pissig van.

Ik wou eerlijk gezegd dat ze bij ons ook zo optreden, regels overtreden = BUITEN. Zaten vandaag weer vluchtelingen ( die gratis of voor weinig geld trainen ) weer met eigen drank met vuile kleren en schoenen in de gym. Ze zitten gans tijd alles bezet te houden en te gapen. Een deze dagen gaat er een bumperplate door de zaal vliegen dat garandeer ik je. Ook laten er van die mong*len ALTIJD hun gewichten op de bar zitten terwijl het uithangt dat het niet mag. Ik word er echt pissig van.

das iets anders hierop zou er inderdaad moeten worden opgetreden

Terug
Naar boven