Fitness Seller

Bulkschema beginner(advies gewenst)

Pradaboy

Cool Novice
Waardering
0
18 Jaar, 81,1 kg bf 15%,

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Op aanmerkingen ?

zijn de verhoudingen allemaal goed,zijn er dingen die nog beter kunnen.
Water heb ik er maar niet bij geplaatst , want zal wel neit veel inzitten toch ;)

Laatst bewerkt:
18 Jaar, 81,1 kg bf 15%,

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Op aanmerkingen ?

zijn de verhoudingen allemaal goed,zijn er dingen die nog beter kunnen.
Water heb ik er maar niet bij geplaatst , want zal wel neit veel inzitten toch ;)

Ik ben maar een noob maar misschien moet je de eiwit proberen uit meerdere bronnen te halen ik zou 4 boterhammen met kipfilet schrappen en vervangen voor 4 boterhammen met een dikke laag pinda-kaas. en ik zou tussen door ook nog (wal)noten snaaien.

- Weet je zeker dat het aantal eiwitten van je kipfile klopt? Je moet echt een hele homp nemen wil je aan de eiwitten komen die jij neerzet.
- Neem voor het trainen geen banaan, liever kh-houdende drank+ beetje whey. Banaan verteerd te traag.
- Direct na je training kh+whey
- Drie kwartier na je training neem je wat jij had staan voor na je training + de helft van de tonijn die je 's middags neemt, 's middags neem je dus de helft minder tonijn. Dit is om je eiwit te verdelen.
- Maak van die halfvolle kwark --> magere kwark.
- Verder mis je nog je goeie vetten, die kan je halen uit cashew noten/vette vis.

Kipfile is hoogwaardiger als pindakaas.

• Topic Starter Topic Starter
- Weet je zeker dat het aantal eiwitten van je kipfile klopt? Je moet echt een hele homp nemen wil je aan de eiwitten komen die jij neerzet.
- Neem voor het trainen geen banaan, liever kh-houdende drank+ beetje whey. Banaan verteerd te traag.
- Direct na je training kh+whey
- Drie kwartier na je training neem je wat jij had staan voor na je training + de helft van de tonijn die je 's middags neemt, 's middags neem je dus de helft minder tonijn. Dit is om je eiwit te verdelen.
- Maak van die halfvolle kwark --> magere kwark.
- Verder mis je nog je goeie vetten, die kan je halen uit cashew noten/vette vis.

magere franse kwar heb ik jah, fout getypt,
whey emmer, maar es gaan halen denk ik :P ?

en die kipfilet euhm tjah, ik zet gew00n neer wat er op zon pakje staat. het is wel gebraden kipfilet voor op brood he.

ja maar t is meestal verpakt met 100Gram en jij eet 550 gram perdag aan kipfilet vleeswaren ( gebakken kipfilet savonds buitenbeschouwing gelaten) dat is dus 11 pakken kipfilet in de 2 dagen:p. Weet je zeker dat je zoveel eet?

• Topic Starter Topic Starter
nee
gebraden kipfilet is verpakt in pakjes van 150 gram, en eet bij elke broodmaaltijd 1 zon pakje op dus ..

ja maar t is meestal verpakt met 100Gram en jij eet 550 gram perdag aan kipfilet vleeswaren ( gebakken kipfilet savonds buitenbeschouwing gelaten) dat is dus 11 pakken kipfilet in de 2 dagen:p. Weet je zeker dat je zoveel eet?

100 gram is het meestal verpakt, ik doe zo'n pakje op twee boterhammen! Dus dat kan wel kloppen he. Eet idd 5 pakjes per dag,. kan toch wel, zijn volwaardige eiwitten, heerlijk....

Je kipfilet, kun je afwisselen met Rosbief of Paarde/runderrookvlees.

weet niet wat je nu eet maar zou langzaam mijn Kcalinname verhogen.

zeg maar dat je 70kg vvm hebt.

dan is je vet 70x1.5g= 105 gram=945Kcal.
Eiwit is 70x3=210gram=840 Kcal.

Koolhydr. aangevuld tot 3500Kcal =425gram=1700Kcal.

Denk niet dat je van plan bent zo vet als modder.

pas je Kcalinname aan naarmate je zwaarder word.(vvm)

Terug
Naar boven