Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Let er wel op bij rotator cuffs opwarmen dat je lichte gewichten gebruikt (2kg zal goed zijn) en niet teveel sets doet. Je wilt ze opwarmen, niet vermoeien. Dit vond ik een nuttig filmpje (vanaf 3m40 ongeveer gaat t over RCs):
Nee dat snap ik, duidelijk filmpje! Wat een schouders heeft die gast ook.
Vond die one-arm dumbbell upright row er ook wel interessant uit zien. Sowieso wilde ik binnenkort mijn assistance work op de schop gooien, wellicht dat ik die er dan in gooi.
Ik zou wss hetzelfde hebben gedaan. Als je eenmaal bezig bent wil je echt niet stoppen. Komt je kracht ook niet ten goede.
Let er wel op bij rotator cuffs opwarmen dat je lichte gewichten gebruikt (2kg zal goed zijn) en niet teveel sets doet. Je wilt ze opwarmen, niet vermoeien.
Dit vond ik een nuttig filmpje (vanaf 3m40 ongeveer gaat t over RCs):
Moooootherfucker, ik praat toch geen facking Arabisch ofzo. Serieus, ik zeg 'Je hoeft me pas te gaan helpen als het echt niet meer kan, en dan moet ik ook stoppen.' Letterlijk die woorden. Setje begint, hij houdt zijn handen al bij de stang. Ik denk die helpt me even die stang de lucht in wippen.
De hele madderfacking set. De hele madderfacking set heeft ie zijn handen aan die stang. Die gast probeert je natuurlijk ook te helpen, maar ik ging echt bad. Toen maar die rage omgezet in kracht want het was wederom discutabel hoeveel hij meehielp, en daarnaast was ik alweer 4 reps verder toen ik had bedacht wat ik op zijn spot-actie moest zeggen. Het was trouwens een andere dude dan gisteren.
Ik weet niet hoor, sta ik in een gym met een paar halve lui of heb ik een verkeerde definitie van spotten?
Toch al een mooie vooruitgang, van 3x strapped 135 naar 4x 132,5 unstrapped Ik moest wederom opgeven omdat mijn hand los begon te laten, maar wel tevreden. Ik heb het ook opgenomen, ik was bang dat mijn form om te janken was maar het viel hartstikke mee! Post de video morgen
Chin Up: 4 sets, 2x bodyweight en 2x 59kg.
Bent Over Barbell Row: 4x 12x 35kg (FG)
Kroc Row: 4x 20x 12kg (per arm) (FG)
Barbell Curl: 4x 10x 25kg (FG)
Nog wat curls met cable.
Nog wat backposes geprobeerd, blijft altijd maar bij wat aankloten. Poging tot lat-spread:
Dank! @Vince Ja dat besefte ik mij later ook, ik had wel een paar van die poses maar door de belichting zag je toen geen enkele definitie meer. Die inktvlek is mien tattoo! Driehoek van Penrose zit erin verwerkt, als je em nog in detail wilt zien kan ik nog wel naar een foto zoeken.
Gisteren: Overhead Press!
OVERHEAD PRESS:
5x 40kg
3x 45kg 5x 52,5kg
Wordt al wat pittiger, nu maar met 2,5kg gaan verhogen!
Seated Dumbbell Press: -
Barbell Upright Row: 4x 10x 35kg (FG)
Dumbbell Lateral Raise: 4x 12x 6kg (FG)
Dumbbell Shrugs: 4x 10x 24kg (FG)
Seated press overgeslagen vanwege tijdsdruk.
GIFje van mijn deadlift is nog te groot en moet nu weg, upload em later!
Ik heb een lichte obsessie voor optische illusies en de driehoek van Penrose is mijn favoriet, al sinds mijn 10e oid. Die wilde ik altijd al als tattoo hebben. Het 'blokje in het midden is ook een optische illusie die de meeste mensen niet meteen zien (het is een blokje in de hoek van 3 muren, of een kubus met een hoekje eruit).
Ik houd van tattoos, ik ga er ook niet van uit dat dit mijn laatste is (het is wel de eerste). Ik vind het gewoon mooi, deze tattoo heeft ook niet zozeer een betekenis (waar velen meteen naar vragen) maar ik wilde het graag permanent bij me dragen
Back to fitness
Ik ga komende week deloaden, lijkt me goed voor de spiertjes en dan kan mijn schouder (hopelijk) ook goed herstellen.
Stats na vierde cycle (voor SQ en BP gebruik ik maar de reps die ik zelf gok ipv de 'spot' reps):
Haha 2 optische illusies in een tatt. Erg origineel en vind dat dan nog wel nice. Die piramide linksboven lijkt ook wel beetje op illuminatty Stats van ons liggen trouwens echt dicht bij elkaar man.
Haha thanks, dat zeggen de meesten juist over de driehoek zelf Die 3 symbolen die er uit steken zijn elk symbolen voor atheïsme. Dat is misschien de enige betekenis die er nog in zit, maar omdat bijna niemand direct zou weten waar het voor staat is het meer voor mezelf. Man van de wetenschap
Stats komen wel in de buurt ja, maar jij tikt toch echt nog wel wat meer setjes weg! Als je helemaal gekke lijpe koe wordt loop je misschien nog wel hard op me uit ook Ik blijf voorlopig in ieder geval lekker Wendler doen, misschien binnenkort dus nog even de assistance omgooien maar ik vind het nog steeds erg leuk!
Als ik de stats na je 4e cycle vergelijk met de zwaarste sets (niet 1rms) vergelijk, is het toch zo goed als gelijk. van mij: sq 5x 100 bp 5x 82.5 dl 5x 135 ohp 6x 52.5
Ik vind je tattoo wel gaaf hoor gozer! Er hoeft wat mij betreft geen emotioneel verhaal achter te zitten. Ik hoor zo vaak van die bullshit verhalen als ik mensen hun tattoo's hoor motiveren waarom ze die hebben genomen. Ik heb de mijne (overigens geen hoogstandje) genomen omdat ik graag anders was als de rest en ik het wel een gezellig plaatje vond. Goed verhaal toch? Uiteraard kriebelt het bij mij ook voor een volgende..
Thanks! Nee wat mij betreft ook niet, maar omdat velen dat wel vinden krijg ik al snel de neiging om ook een geldige reden te 'verzinnen'.
Haha heel goed verhaal Ik heb al heel lang een ontwerp in mijn gedachten voor mijn rug, maar omdat ik zelf nauwelijks kan tekenen en verre van genoeg geld heb staat dat een beetje op pauze. Maar het heeft geen haast, het is natuurlijk de bedoeling dat ik die tattoo over 5 jaar ook nog wil