- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paused reps als in dead-stop? En mindere trainingen zitten er altijd tussen. Volgende training gewoon weer knallen Kroc Row is 20-40 reps12 reps is een reguliere db row
Dan verhogen we het naar 20. Is het dan genoeg om de Bent Over Row te vervangen of zal ik em ernaast doen? Dat laatste lijkt me logischer.Gewoon flink wat sterke koffie drinken van tevoren en goede muziek op, doet wonderen voor de mindset.
Maar muziek doet idd wonderen, helaas was zelfs dat deze keer niet genoeg. Vandaag ging het beter!
Deadlift doe ik altijd deadstop (paused reps) en de barbell (enigszins) beheerst laten zakken. Laat hem niet vallen. Wendler zegt dat touch 'n go (bounce) bij DL wel kan indien het niet ten koste gaat van je 'tightness'.CreatiefDeadlift doe ik altijd deadstop (paused reps) en de barbell (enigszins) beheerst laten zakken. Laat hem niet vallen. Wendler zegt dat touch 'n go (bounce) bij DL wel kan indien het niet ten koste gaat van je 'tightness'.
Wat betreft de rows. Ik zou kroc row naast barbell row doen. Wendler zegt in zijn boek dat je voor bovenrug eigenlijk niet teveel kan doen, dus gewoon doen waar je zin in hebt.
Welkom! 
Haha yes, ik wist dat het een keer zijn vruchten af zou werpenWelkom!
![]()

Haha ja blijft wel hangen iig
Muziekje en een sterke espresso doen idd wonderen voor je training. Kan niet meer zonder!
Rotator cuffs een beetje opwarmen voordat je dips (of andere presses gaat doen) heeft bij mij veel geholpen. Nu nauwelijks last meer van schouders, en daardoor kan je ook beter dieper dippen. Eventueel kan je chondroitine &msm gaan suppleren wat gewrichtspijn veel verhelpt.
Voel ik vanaf de tweede rep al 2 armen in mijn zij! Ik was zo met de oefening bezig dat ik geen zin had om te stoppen en het nog een keer uit te leggen, dus ik ben maar doorgegaan.